Výberové konanie

VK/2018/5136 - generálny štátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2018/5136 - generálny štátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - neúspešné
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
7. August 2018
Termín na podanie žiadosti:
14. August 2018

Služobný úrad:
Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105
Organizačný útvar:
oddelenie dátovej kancelárie
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
2.29 - Informatizácia
Funkcia:
generálny štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami na rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej správy.

Detaily:

Všetky činnosti vykonávané v rámci projektu „Zlepšenie využívania údajov vo verejnej správe, pozícia senior expert. “
Zabezpečuje team líding pre aktivitu 6 - Podpora pri úprave legislatívy na zabezpečenie efektívnejšieho riadenia a správy dát; Podieľa sa na realizácií a riadení aktivity 1 ako spolugestor; Je hlavných odborným garantom výstupov aktivity 6.
V rámci aktivity 1 a 6 sa:
Aktívne podieľa na napĺňaní cieľov a činností pri realizácií aktivít; Zadáva úlohy pre dátových špecialistov v súvislosti s realizáciu aktivity; Koordinuje realizované činnosti s programovým riaditeľom.
V rámci aktivity 6 ďalej zabezpečuje:
V spolupráci s odborným tímom Dátovej kancelárie pripravovať odborné podklady pre nový Zákon o údajoch a ďalšie legislatívne vstupy; Aplikuje znalosť Výnosu o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy (55/2014) a nosných zákonov informatizácie – o eGovernmente 305/2013, o informačných systémoch verejnej správy 275/2006 na pripravované materiály; Zabezpečuje legislatívny proces; Komunikuje s interným legislatívnym tímom úradu; Komunikuje s externým prostredím v prípade verejného híringu alebo pripomienkovania.
V rámci aktivity 1 ďalej zabezpečuje podporu pri:
Tvorbe návrhu metodiky pre dátovú kvalitu vo verejnej správe; Tvorbe dátových štandardov pre verejnú správu (štandardizácie dát, dátových štruktúr, dátových formátov, procesov spojených s dátami); Tvorbe návrhu štandardného katalógu služieb pre kvalitu údajov; Definovaní KPI kvality údajov; Zavedení mechanizmu merania a monitoringu stavu dátovej kvality; Vytváraní a správe centrálneho modelu údajov verejnej správy.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Áno
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Požadované odborné vedomosti: Zákon č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente); Zákon č. 275/2006 Z. z. informačných systémoch verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov; Zákon č. 71/1967 Z. z. o správnom konaní (správny poriadok); Legislatívny zámer k zákonu o výkone správy v oblasti informačných technológií verejnej správy schválený uznesením vlády SR č. 187 z 18. mája 2016.
Schopnosti a osobnostné vlastnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, analytické, koncepčné a strategické myslenie.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
august 2018
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Ing. Martin Bezek
Telefónne číslo:
+421220928241