Výberové konanie

VK/2020/2644 - hlavný Å¡tátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2020/2644 - hlavný Å¡tátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - neúspeÅ¡né
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
27. Október 2020
Termín na podanie žiadosti:
3. November 2020

Služobný úrad:
Ministerstvo investícii, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105
Organizačný útvar:
oddelenie implementácie projektov OP TP
Nadriadený organizačný útvar:
Sekcia ekonomiky a projektov EŠIF
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
hlavný štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva.

Detaily:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva – zabezpečovanie spolufinancovania rozpočtu ministerstva fin. prostriedkami z EÚ; zabezpečuje realizáciu a finančné riadenie projektov technickej pomoci spolufinancovaných z OP TP v gescii MIRRI; zabezpečuje vypracovanie, koordináciu, aktualizáciu a vedenie prehľadov a dokumentov o projektoch technickej pomoci za OP TP v gescii MIRRI; zabezpečuje prípravu, vypracovanie a predloženie Žiadosti o nenávratný finančný príspevok pre projekty technickej pomoci za OP TP v gescii MIRRI; príprava a zabezpečenie podpisu zmlúv o nenávratný finančný príspevok a ich predkladanie na Riadiaci orgán pre OP TP; zabezpečuje prípravu, vypracovanie a predloženie Žiadostí o platbu v rámci projektov technickej pomoci za OP TP v gescii MIRRI; vypracováva a predkladá monitorovacie správy projektov technickej pomoci na základe podkladov vecne príslušných organizačných útvarov; zadávanie údajov za žiadateľa a prijímateľa v systéme ITMS. Eviduje a registruje do ITMS Žiadosti o NFP, Žiadosti o platbu, Monitorovacie správy, Žiadosti o zmenu projektu; zabezpečuje vypracovanie a aktualizáciu údajov o čerpaní a refundáciách finančných prostriedkov v rámci projektov technickej pomoci za OP TP v gescii MIRRI; spracovanie podkladových materiálov týkajúcich sa technickej pomoci do výročných správ OP TP v súvislosti s realizáciou projektov v gescii MIRRI pre potreby RO OP TP; kompletizácia dokladov vzťahujúcich sa k technickej pomoci za OP TP pre výkon kontroly/auditu; zabezpečuje komunikáciu so všetkými zúčastnenými útvarmi MIRRI v súvislosti s realizáciou finančného riadenia a koordinácie projektov technickej pomoci v gescii MIRRI (podporná dokumentácia a prílohy k žiadostiam o platbu, overovanie dokumentácie); zabezpečovanie procesu aktivít súvisiacich s evidenciou, prípravou, koordináciou a organizačno-technickým zabezpečením rokovaní, workshopov, seminárov, konferencií a eventov v súlade s požiadavkami útvarov MIRRI a v súčinnosti s ostatnými útvarmi MIRRI; realizuje a spolupodieľa sa na procese koordinácie verejného obstarávania pre projekty technickej pomoci za OP TP v súčinnosti s útvarom zabezpečujúcim proces a kontrolu verejného obstarávania.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
december 2020
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Ing. Katarína Hrašnová
Telefónne číslo:
+421220928095