Výberové konanie

VK/2020/2053 - hlavný Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - vedúci oddelenia


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2020/2053 - hlavný Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - vedúci oddelenia

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
28. August 2020
Termín na podanie žiadosti:
7. September 2020

Služobný úrad:
Ministerstvo investícii, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105
Organizačný útvar:
Odbor koordinácie projektov EŠIF
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
hlavný štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
vedúci oddelenia
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva.

Detaily:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva –zabezpečovanie spolufinancovania rozpočtu ministerstva fin. prostriedkami z EÚ. Riadi oddelenie a zodpovedá za jeho činnosť. Zabezpečuje plynulé, efektívne využívanie prostriedkov technickej pomoci v rámci OP TP; komunikuje s RO OP TP na pravidelnej báze; odpovedá za plánovanie, čerpanie finančných prostriedkov na realizáciu aktivít a implementáciu projektov financovaných z technickej pomoci; spolupracuje s relevantnými útvarmi sekcie CKO, útvarmi plniacimi úlohy CKO a s inými externými subjektmi pri spracovávaní dokumentácie k implementácii projektov OP TP; spolupracuje s vecne príslušnými organizačnými útvarmi pri príprave strategických dokumentov a manuálov; usmerňuje a spolupracuje s vecne príslušnými organizačnými útvarmi pri realizácii aktivít a čerpaní finančných prostriedkov v rámci technickej pomoci; zabezpečuje monitoring, kontrolu a vyhodnocovanie efektívneho využívania zdrojov poskytnutých v rámci operácií technickej pomoci; koordinuje a zabezpečuje realizáciu a finančné riadenie projektov technickej pomoci spolufinancovaných z OP TP v gescii MIRRI; zabezpečuje vypracovanie, koordináciu, aktualizáciu a vedenie prehľadov a dokumentov o projektoch technickej pomoci za OP TP v gescii MIRRI; zabezpečuje prípravu, vypracovanie a predloženie Žiadosti o nenávratný finančný príspevok pre projekty technickej pomoci za OP TP v gescii MIRRI; koordinuje a zabezpečuje prípravu a podpis zmlúv o nenávratný finančný príspevok a ich
predkladanie na Riadiaci orgán pre OP TP; zabezpečuje prípravu, vypracovanie a predloženie Žiadostí o platbu v rámci projektov technickej pomoci za OP TP v gescii MIRRI; vypracováva a predkladá monitorovacie správy projektov technickej pomoci na základe podkladov vecne
príslušných organizačných útvarov; zadávanie údajov za žiadateľa a prijímateľa v systéme ITMS. Eviduje a registruje do ITMS Žiadosti o NFP, Žiadosti o platbu, Monitorovacie správy, Žiadosti o zmenu projektu, - zabezpečuje vypracovanie a aktualizáciu údajov o čerpaní a refundáciách finančných prostriedkov v rámci projektov technickej pomoci za OP TP v gescii MIRRI; spracovanie podkladových materiálov týkajúcich sa technickej pomoci do výročných správ OP TP v súvislosti s realizáciou projektov v gescii MIRRI pre potreby RO OP TP; kompletizácia dokladov vzťahujúcich sa k technickej pomoci za OP TP pre výkon kontroly/auditu; zabezpečuje komunikáciu so všetkými zúčastnenými útvarmi MIRRI v súvislosti s realizáciou finančného riadenia a koordinácie projektov technickej pomoci v gescii MIRRI (podporná dokumentácia a prílohy k žiadostiam o platbu, overovanie dokumentácie); zabezpečovanie procesu aktivít súvisiacich s evidenciou, prípravou, koordináciou a organizačnotechnickým; zabezpečením rokovaní, workshopov, seminárov, konferencií a eventov v súlade s požiadavkami útvarov MIRRI a v súčinnosti s ostatnými útvarmi MIRRI; realizuje a spolupodieľa sa na procese koordinácie verejného obstarávania pre projekty technickej pomoci za OP TP v súčinnosti s útvarom zabezpečujúcim proces a kontrolu verejného obstarávania.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
september 2020
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Ing. Marian Jaššo
Telefónne číslo:
+421220928130