Výberové konanie

VK/2020/1535 - generálny Å¡tátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2020/1535 - generálny Å¡tátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
vonkajÅ¡ie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
17. Jún 2020
Termín na podanie žiadosti:
24. Jún 2020

Služobný úrad:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Pribinova 2 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 812 72
Organizačný útvar:
oddelenie kontroly verejného obstarávania a nezrovnalostí organizačného odboru sekcie európskych programov Ministerstva vnútra SR
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
generálny štátny radca - odborník
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
  Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Najnáročnejšia činnosť:

Tvorba stratégie a štátnej politiky na úrovni ministerstva. Koncepčná činnosť súvisiaca s rozhodovacím procesom Európskej únie na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva.

Detaily:

Podieľa sa na príprave a implementácií fondov pre oblasť vnútorných záležitosti t.j. Fond pre azyl, migráciu a integráciu (AMIF) a Fond pre vnútornú bezpečnosť (ISF) na obdobie rokov 2014 – 2020. Zabezpečuje hlavné činnosti ako manažér kontroly verejného obstarávania a vykonáva úlohy zodpovedného orgánu v oblasti kontroly verejného obstarávania, najmä:
- zabezpečuje administratívnu finančnú kontrolu procesov verejného obstarávania,
- vykonáva ex-ante kontrolu pred vyhlásením VO, ex-ante kontrolu pred podpisom zmluvy s
úspešným uchádzačom, ex-post kontrolu a kontrolu dodatkov ku zmluve,
- vypracováva kontrolný zoznam z administratívnej finančnej kontroly VO a správu z
administratívnej finančnej kontroly VO/ návrh správy z kontroly VO za oblasť procesov VO,
- spolupracuje s príslušným projektovým manažérom/koordinátorom fondu o priebehu,
výsledkoch a procese VO,
- poskytuje konzultácie žiadateľom a prijímateľom v oblasti verejného obstarávania,
- archiváciu príslušnej dokumentácie v predpísanom časovom období,
- evidenciu/aktualizáciu a sledovanie/vyhodnocovanie údajov zadávaných do ITMS2014+,
- podieľa sa na spracovávaní riadiacej dokumentácie v gescii oddelenia,
- ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

- samostatnosť, svedomitosť a spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom,
- znalosť práce s PC - Windows, MS Office, Internet;
Požadované odborné znalosti:
- znalosti Operačného manuálu fondov pre oblasť vnútorných záležitostí, najmä v oblasti implementácie národných programov ISF a AMIF a pomoci z fondov EÚ, vrátane znalostí Nariadenia EK a Nariadenia EP a Rady k ISF a AMIF;
- znalosť legislatívy EÚ a SR v oblasti verejného obstarávania pri projektoch EŠIF (najmä zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov),
- znalosť kontrolných mechanizmov v oblasti fondov EÚ,
- znalosť cieľov národných programov ISF a AMIF,
- znalosť práce s ITMS2014+,
- znalosti v oblasti Európskej únie a fungovania jej štruktúr,
- znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a ďalších.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky sekcia personálnych a sociálnych činností a osobný úrad personálny odbor Pribinova 2 812 72 Bratislava
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
júl 2020
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky Pribinova 2 Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Mária Šagátová
Telefónne číslo:
+421250944412