Obstarávanie

Infolinka Integrovaného dopravného systému


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavská integrovaná doprava, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
120 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
78 666,66
Zaplatené:
65.55%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79512000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
V zmysle Technickej špecifikácie predmetu zákazky
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

PREDMET ZÁKAZKY:; 1. Predmetom poskytovanej služby má byť poskytovanie služieb spojených s kvalifikovaným odpovedaním na dotazy cestujúcej verejnosti, ktoré sú kladené buď prostredníctvom e-mailových, telefonických dotazov na bezplatnom telefonickom čísle alebo prostredníctvom "live chatu" na webovej stránke IDS BK (ďalej „Infolinka“). Tieto služby majú byť poskytované v pracovných dňoch aj v dňoch pracovného pokoja a to ako v slovenskom jazyku, tak v anglickom jazyku.; 2. Operátor Infolinky bude podávať informácie o Integrovanom dopravnom systéme v Bratislavskom kraji (ďalej „IDS BK") (rady ohľadom spôsobu cestovania v rámci IDS BK, informácie o tarifách IDS BK, informácie o cestovných poriadkoch spojov zahrnutých v IDS BK, iné otázky týkajúce sa IDS BK). Preto je nevyhnutné, aby operátor Infolinky ovládal problematiku IDS BK a ovládal aj základné informácie o Bratislavskom kraji.; 3. Pre vyhodnocovanie prevádzky IDS BK, pre prípadné možnosti úpravy systému IDS BK je nevyhnutné, aby boli všetky dotazy (telefonické, e-mailové, live chat) kategorizované a štatisticky vyhodnocované. Z dôvodu sledovania kvality poskytovanej služby a rovnako z dôvodu prípadných reklamácií je nevyhnutné, aby boli všetky telefonické hovory nahrávané, archivované a aby boli dostupné v archíve aj pre objednávateľa služby.; 4. Prevádzkovateľ bude spracovávať osobné údaje podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a všetky osobné údaje možno spracúvať len spôsobom ustanoveným týmto zákonom a v jeho medziach tak, aby nedošlo k porušeniu základných práv a slobôd dotknutých osôb, najmä k porušeniu ich práva na zachovanie ľudskej dôstojnosti alebo k iným neoprávneným zásahom do ich práva na ochranu súkromia.; 5. Zo strany dodávateľa služby bude vyčlenený odborný garant, ktorý bude vyškolený objednávateľom služby a ktorý bude následne na strane dodávateľa zodpovedný za úvodné aj priebežné zaškoľovanie operátorov Infolinky. Odborný garant v spolupráci s objednávateľom služby vypracuje manuál pre poskytovanie správnych informácií a odpovedí týkajúcich sa IDS BK a manuál spôsobu komunikácie a odovzdávania si informácií medzi objednávateľom služby a jej dodávateľom.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Garantovaná dostupnosť v pracovných dňoch:, Hodnota / charakteristika: od 8:00 do 20:00; Technické vlastnosti: 2. Garantovaná dostupnosť cez víkendy:, Hodnota / charakteristika: od 9:00 do 18:00; Technické vlastnosti: 3. Dostupný operátor infolinky s komplexnou znalosťou problematiky integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji a znalosťou anglického jazyka, Hodnota / charakteristika: Min. 1 operátor počas garantovanej dostupnosti v pracovných dňoch a cez víkendy; v prípade požiadavky s možnosťou rozšírenia o vyšší počet (spolu maximálne traja operátori); Technické vlastnosti: 4. Požadovaná znalosť pracovníkov infolinky o základných informáciách o Bratislavskom regióne, Hodnota / charakteristika: Min. 1 operátor počas garantovanej dostupnosti v pracovných dňoch a cez víkendy;; Technické vlastnosti: 5. Obsahová náplň infolinky – telefonické hovory, zodpovedanie dotazov prostredníctvom e-mailov a live chatu na webovej stránke IDS BK, Hodnota / charakteristika: max. 180 interakcií denne; Technické vlastnosti: 6. Nahrávanie a archivácia hovorov, Hodnota / charakteristika: minimálne 2 roky, nepretržite (aj mimo garantovanej dostupnosti v pracovných dňoch a cez víkendy); Technické vlastnosti: 7. Štatistické vyhodnocovanie riešených dotazov (telefón, e-mail, live chat), Hodnota / charakteristika: 1x mesačne; Technické vlastnosti: 8. Predkladanie pravidelného mesačného reportu podľa požiadaviek objednávateľa , Hodnota / charakteristika: 1x mesačne; podľa požiadavky objednávateľa; Technické vlastnosti: 9. Garantovaný prístup objednávateľa do informačného systému pre kontrolu nahrávok, Hodnota / charakteristika: neobmedzene; Technické vlastnosti: 10. Prístup k fyzickej kontrole obsluhy infolinky u dodávateľa, Hodnota / charakteristika: neobmedzene; Technické vlastnosti: 11. Vyhradenie odborného garanta projektu pre komunikáciu s objednávateľom , Hodnota / charakteristika: min. 1 osoba; Technické vlastnosti: 12. Technická prevádzka služby - IVR, Hodnota / charakteristika: mimo garantovanej dostupnosti v pracovných dňoch a cez víkendy; Technické vlastnosti: 13. Tvorba zákazníckej databázy (v rozsahu telefónneho čísla a e-mailovej adresy) pre podpornú funkciu pri aktívnych činnostiach (poskytovanie informácií a propagácia služieb), Hodnota / charakteristika: priebežne počas garantovanej dostupnosti v pracovných dňoch a cez víkendy; Technické vlastnosti: 14. Bezplatná telefonická linka pre telefonujúcich, Hodnota / charakteristika: nepretržitá prevádzka (24 hodín denne); Technické vlastnosti: 15. Zabezpečenie sekundárneho riešenia prevádzky v prípade výpadku primárneho miesta plnenia, Hodnota / charakteristika: bezodkladne

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Crystal Call, a.s. 3 94 400,00 20% EUR 31. Október 2016 122241

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.