Obstarávanie

Zabezpečenie vyššej podpory pre IT prevádzku Microsoft infraštrukturálnych a aplikačných serverov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
10 800,00
Konečná suma(Bez DPH):
7 500,00
Zaplatené:
69.44%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72267100-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
hodina
Množstvo:
120.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie vyššej podpory pre IT prevádzku Microsoft infraštrukturálnych a aplikačných serverov; Zabezpečenie služieb na obdobie 12 mesiacov od účinnosti zmluvy.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Operačné systémy MS WINDOWS SERVER 2003 a vyšší, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: MS Active Directory services, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: MS Exchange server 2010 a vyšší, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: MS SQL server 20015 a vyšší, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Distributed File System, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: MS SCCM 2007 a vyšší, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Virtualizácia na platforme Hyper-V, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Thread Mangement Gateway 2010 a vyšší, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Forefront Protection for Exchange 2010 a vyšší, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Ďalšie súvisiace produkty a aplikačné servery na platforme Microsoft, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Poskytnutia web HOT LINE služby pre evidenciu a nahlasovanie servisných požiadaviek, Hodnota / charakteristika: doba poskytovania 24 hodín denne; Technické vlastnosti: Poradenstvo formou organizovaných workshopov, Hodnota / charakteristika: v štvrťročných intervaloch; Technické vlastnosti: Základná doba pre poskytovanie služieb, Hodnota / charakteristika: od 8:00 h do 17:00 h v pracovné dni; Technické vlastnosti: Nástup na servisný zásah v prípade neplánovaných výpadkov systémov v garantovanom čase, Hodnota / charakteristika: do 4 hodín od nahlásenia; Technické vlastnosti: Pri riešení mimoriadnych udalostí sa doba poskytovania služieb spresní podľa dohody, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Rozsah služieb , Hodnota / charakteristika: mesačne 10 hodín

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Rozsah poskytovania služieb počas trvania zmluvy, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 120

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Data System Soft, spol. s r.o. 1 9 000,00 20% EUR 15. August 2016 115736

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.