Obstarávanie

Poskytnutie služby vedenia centrálnej evidencie, zúčtovania, vrátenia správnych poplatkov a súdnych poplatkov (prevádzkovanie služby eKolok)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
100 390 341,77
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
72314000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečiť komplexné služby vedenia centrálnej evidencie, zúčtovania, prevádzkovania a vrátenia správnych poplatkov a súdnych poplatkov, ktoré sú príjmom štátneho rozpočtu a služby vedenia centrálnej evidencie, zúčtovania a prevodu poplatkov za elektronicky vyžiadané služby preneseného výkonu štátnej správy, ktoré sú príjmom rozpočtu vyšších územných celkov a rozpočtu obcí (ďalej aj ako „Služba eKolok“). Predmetom je zabezpečiť nepretržitú prevádzku Služby eKolok na určených miestach v sieti (správne orgány, súdy, štátny orgány súdov a prokuratúra), včasné spracovanie, evidencia, zúčtovanie, vrátenie a odvádzanie zaplatených poplatkov pri súčasnom splnení požiadaviek efektívnosti a hospodárnosti. Prevádzkovateľ Služby eKolok sa zaväzuje: a) zabezpečiť určené hardvérové a softvérové technické vybavenie a podmienky na vykonanie a spracovanie platieb poplatkov, b) zabezpečiť evidenciu platieb poplatkov, c) zabezpečiť zúčtovanie a prevod peňažných prostriedkov do štátneho rozpočtu, e) zabezpečiť vrátenie správnych poplatkov a súdnych poplatkov na základe rozhodnutia orgánov, vrátenie mylných platieb, nespárovaných platieb, f) plniť ďalšie úlohy vyplývajúce zo zmluvy a zabezpečiť technický rozvoj Služby eKolok podľa požiadaviek biznis vlastníka (MF SR).

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Slovenská pošta, a.s. 1 100 390 341,77 Neuvedené EUR 12. Apríl 2024 386503 https://www.crz.gov.sk/zmluva/9164572/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je zabezpečiť komplexné služby vedenia centrálnej evidencie, zúčtovania, prevádzkovania a vrátenia správnych poplatkov a súdnych poplatkov, ktoré sú príjmom štátneho rozpočtu a služby vedenia centrálnej evidencie, zúčtovania a prevodu poplatkov za elektronicky vyžiadané služby preneseného výkonu štátnej správy, ktoré sú príjmom rozpočtu vyšších územných celkov a rozpočtu obcí (ďalej aj ako „Služba eKolok“).\n\nPredmetom je zabezpečiť nepretržitú prevádzku Služby eKolok na určených miestach v sieti (správne orgány, súdy, štátny orgány súdov a prokuratúra), včasné spracovanie, evidencia, zúčtovanie, vrátenie a odvádzanie zaplatených poplatkov pri súčasnom splnení požiadaviek efektívnosti a hospodárnosti. Prevádzkovateľ Služby eKolok sa zaväzuje:\na) zabezpečiť určené hardvérové a softvérové technické vybavenie a podmienky na vykonanie a spracovanie platieb poplatkov,\nb) zabezpečiť evidenciu platieb poplatkov,\nc) zabezpečiť zúčtovanie a prevod peňažných prostriedkov do štátneho rozpočtu,\ne) zabezpečiť vrátenie správnych poplatkov a súdnych poplatkov na základe rozhodnutia orgánov, vrátenie mylných platieb, nespárovaných platieb,\nf) plniť ďalšie úlohy vyplývajúce zo zmluvy a zabezpečiť technický rozvoj Služby eKolok podľa požiadaviek biznis vlastníka (MF SR).\n", "title"=>"Poskytnutie služby vedenia centrálnej evidencie, zúčtovania, vrátenia správnych poplatkov a súdnych poplatkov (prevádzkovanie služby eKolok)", "con_name"=>"Zmluva o poskytovaní služby vedenia centrálnej evidencie, zúčtovania a vrátenia poplatkov a prevádzkovania centrálneho systému pre službu evidencie, zúčtovania a vrátenia poplatkov ", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"72314000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"Zmluva o poskytovaní služby vedenia centrálnej evidencie, zúčtovania a vrátenia poplatkov a prevádzkovania centrálneho systému pre službu evidencie, zúčtovania a vrátenia poplatkov ", "final_value"=>100390341.77, "con_win_date"=>"2024-03-06T00:00:00", "lowest_offer"=>nil, "highest_offer"=>nil}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.