Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb prevádzky a podpory Informačného systému Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, ktorý vznikol na základe verejného obstarávania uverejneného vo Vestníku verejného obstarávania č. 258/2022 dňa 16.12.2022 pod značkou 49556 - MSS, ktorej predmetom bola implementácia Komplexného informačného systému (KIS).; Vybudovaný systém zabezpečuje elektronické poskytovanie služieb občanom a OVM a zabezpečuje elektronické spracovanie celého životného procesu agendy úradu s centrálnou evidenciou dát, jednotné úložisko dát a jednotný systém procesného spracovania dát s možnosťou využitia analytických nástrojov na ich ďalšie spracovanie, vrátane integrácií na centrálne registre a ďalšie ISVS. Systém zároveň poskytuje nástroje na centrálne vzdelávanie zamestnancov úradu.; Vzniknutý KIS je komplexný centralizovaný informačný systém prevádzkovaný na serverovej infraštruktúre v správe dátového centra vládneho cloudu. Systém je využívaný pracovníkmi Objednávateľa.; Predmetom zákazky je poskytnutie a zabezpečenie služieb spojených s prevádzkou a údržbou existujúceho informačného systému KIS s cieľom zabezpečiť jeho dostupnosť a udržateľnosť.; Služby v rámci predmetu zákazky sú poskytované v 2 základných oblastiach (i) Služby podpory prevádzky a (ii) Služby podpory SW licencií.; Predmetné služby musia byť poskytované v súlade s vyhláškou č. 179/2020 Z. z. Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu, ktorou sa ustanovuje spôsob kategorizácie a obsah bezpečnostných opatrení informačných technológií verejnej správy.; Služby podpory prevádzky musia zahŕňať zabezpečovanie bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky IS vrátane riešenia incidentov.; Služby podpory prevádzky a Služby podpory SW licencií poskytuje Dodávateľ mesačne (mesačný paušálny poplatok) od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom Objednávateľ doručí Dodávateľovi výzvu na začatie plnenia.; Všetky technické vlastnosti predmetu zákazky sú požadované ako povinné.
Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie tímu druhoúrovňovej podpory prostredníctvom vzdialeného prístupu: Service desk, Profylaktika aplikačnej vrstvy, Manažment incidentov; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: Poskytovanie služieb podľa zmluvy počas pracovných dní okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja v časoch od 8:00 hod. do 16:00 hod. ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: ... Uvedená povinnosť Dodávateľ a sa vzťahuje na všetky služby poskytované v zmysle zmluvy.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: V prípade nahlásenia chyby od 16.00 hod. do 24.00 hod. alebo počas dní pracovného pokoja sa za začiatok plynutia reakčnej doby považuje čas 8.00 hod. prvého pracovného dňa nasledujúceho po dni, v ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: ... ktorom bola nahlásená chyba.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: V prípade nahlásenia chyby počas pracovného dňa od 00.00 hod do 8.00 hod. sa za začiatok plynutia reakčnej doby považuje čas 8.00 hod. toho pracovného dňa, v ktorom bola nahlásená chyba.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: Všetky služby musia byť poskytované v slovenskom jazyku.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Poskytovanie druhoúrovňovej servisnej podpory IS.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Dodávateľ zabezpečí Systém na evidenciu hlásení.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Systém umožní vytvorenie hlásení garantovi Objednávateľa.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie príjmu hlásení, požiadaviek a incidentov od garanta IS KIS.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Prijaté hlásenia o chybách, ktoré nebude možné vybaviť metodickým usmernením používateľov v gescii garanta na strane Objednávateľa, budú postúpené na druhoúrovňovú podporu u ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: ... Dodávateľa služieb podpory na ďalšie vybavenie.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Poskytovanie konzultácií o chybách.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Analýza logov integračných volaní k hláseniu.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Identifikácia problému, ktorý vznikol nekorektným zásahom Objednávateľa.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Príprava a testovanie nových release pre IS KIS.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Dodávateľ zabezpečí Systém na vedenie projektovej dokumentácie.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Udržiavanie používateľskej dokumentácie v aktuálne platnom stave.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Poskytovanie konzultácií mimo riešenia incidentov, zapracovanie funkčných požiadaviek, legislatívnych zmien a nefunkčností zapríčinené nesprávnym používaním IS, nie sú súčasťou služieb Service desk.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Pravidelná periodická kontrola funkčnosti aplikácie, softvérového vybavenia IS.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Pravidelná periodická kontrola nastavenia systému podľa naposledy odsúhlaseného stavu IS.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Kontrola a vyhodnocovanie záznamov zo systémových logov, aplikačných logov.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Pravidelná mesačná kontrola prostredí, v ktorých IS beží.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Realizácia prevádzkových zásahov (správa systému).; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Podpora, resp. aktualizácia konfigurácie systému.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Uvedené služby budú poskytované na VC.TEST a VC.PROD prostrediach IS KIS.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov, Hodnota / charakteristika: Dodávateľ poskytne riešenie v prípade kritických / stredných / nízkych incidentov v stanovenom čase.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov, Hodnota / charakteristika: Poskytovanie reportov o hláseniach; o výsledku servisného zásahu bude Dodávateľ informovať Objednávateľa bezodkladne.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov, Hodnota / charakteristika: Aby nedošlo k pochybnostiam, čiastočným vyriešením problému sa rozumie aj zníženie úrovne problému, t. j. z kritického na stredný/ nízky; ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov, Hodnota / charakteristika: ...toto však nezbavuje Dodávateľa povinnosti úplne odstrániť problém v lehote určenej podľa zníženej úrovne problému.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Kritický, Hodnota / charakteristika: Čas na zabezpečenie náhradného riešenia – 16 hodín; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Kritický, Hodnota / charakteristika: Doba trvalého vyriešenia – 40 hodín; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Stredný, Hodnota / charakteristika: Čas na zabezpečenie náhradného riešenia – 40 hodín; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Stredný, Hodnota / charakteristika: Doba trvalého vyriešenia – 80 hodín; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Nízky, Hodnota / charakteristika: Čas na zabezpečenie náhradného riešenia – 80 hodín; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Nízky, Hodnota / charakteristika: Doba trvalého vyriešenia – 160 hodín; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Kritický, Hodnota / charakteristika: Incident spôsobený výlučne v dôsledku poruchy funkčnosti IS KIS a znamená, že pre zabezpečenie činnosti u Objednávateľa je IS KIS nepoužiteľný, nefunkčný, prestal pracovať, pričom ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Kritický, Hodnota / charakteristika: ... Objednávateľ je závislý na plnofunkčnom vykonávaní funkcie, s ohrozením vzniku okamžitého alebo budúceho katastrofického dopadu na jeho základné činnosti. IS KIS v prípade kritického Incidentu ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Kritický, Hodnota / charakteristika: ... nie je možné používať náhradným spôsobom.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Stredný, Hodnota / charakteristika: Incident spôsobený v dôsledku poruchy funkčnosti IS KIS a znamená, že pre zabezpečenie činností u Objednávateľa je funkčnosť IS KIS degradovaná s ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Stredný, Hodnota / charakteristika: ...dopadom na kvalitu poskytovanej služby, príslušnú funkčnosť IS KIS vzhľadom na definovaný problém je možné užívať náhradným spôsobom.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Nízky, Hodnota / charakteristika: Incident, spôsobený v dôsledku poruchy funkčnosti IS KIS a znamená, že funkčnosť IS KIS je degradovaná, bez dopadu na kvalitu poskytovanej ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Nízky, Hodnota / charakteristika: ...služby, príslušnú funkčnosť IS KIS vzhľadom na definovaný problém je komplikované užívať, alebo nie je možné plne užívať, alebo je ju možné užívať náhradným spôsobom.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií, Hodnota / charakteristika: Zoznam SW licenčných produktov použitých na vybudovanie Komplexného informačného systému:; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - EAP, Hodnota / charakteristika: Licencia Enterprise Agendovej Platformy verzie Enterprise - Licencia v rozsahu požiadaviek DNR bez obmedzenia počtu používateľov; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - WebJET CMS, Hodnota / charakteristika: Licencia Enterprise - Licencia v rozsahu požiadaviek DNR bez obmedzenia počtu používateľov; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - WebJET LMS, Hodnota / charakteristika: Licencia Enterprise - Licencia v rozsahu požiadaviek DNR bez obmedzenia počtu používateľov; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - WebJET NET, Hodnota / charakteristika: Licencia Enterprise - Licencia v rozsahu požiadaviek DNR bez obmedzenia počtu používateľov; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - ActiveRegistratúra, Hodnota / charakteristika: ActiveRegistratúra 2.0 eGov IS pre elektronizáciu procesov pre správu registratúry - Licencovanie per pôvodca registratúry bez obmedzenia počtu užívateľov.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - ActiveScan, Hodnota / charakteristika: Skenovací modul ku produktu ActiveScan - Licencovanie per pôvodca registratúry bez obmedzenia počtu užívateľov.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - ActiveMessage, Hodnota / charakteristika: Integračný komponent na povinné moduly eGov vrátane integrácie na SNCA kvalifikované služby pre OVM - Licencovanie per subjekt.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - ActiveCSRÚ, Hodnota / charakteristika: Integračný komponent na registre v rámci CSRÚ - Licencovanie per subjekt.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - ActiveIDP, Hodnota / charakteristika: Komponent, ktorý vytvára, udržiava a spravuje informácie o identite a poskytuje služby autentifikácie závislým aplikáciám - Licencovanie per subjekt.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií – SW pre reporting a tvorbu štatistík nad dátami, Hodnota / charakteristika: Nástroj pre komplexný reporting a tvorbu štatistík nad dátami z prostredia úradu – Licencovanie per subjekt.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií – SW na tvorbu tlačových a elektronických výstupov, Hodnota / charakteristika: Nástroj na automatizovanú tvorbu tlačových a elektronických výstupov – Licencovanie per subjekt.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií – SW na tvorbu elektronických formulárov, Hodnota / charakteristika: Softvér na tvorbu elektronických formulárov – Licencovanie per elektronický formulár (1ks).
Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 6; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 6
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
ESMO s. r. o. | 2 | 137 550,00 | 20% | EUR | 28. Marec 2024 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.