Obstarávanie

Zabezpečenie služieb prevádzky a podpory Informačného systému Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
169 560,00
Konečná suma(Bez DPH):
114 625,00
Zaplatené:
67.6%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72267000-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
mesiac
Množstvo:
6.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb prevádzky a podpory Informačného systému Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, ktorý vznikol na základe verejného obstarávania uverejneného vo Vestníku verejného obstarávania č. 258/2022 dňa 16.12.2022 pod značkou 49556 - MSS, ktorej predmetom bola implementácia Komplexného informačného systému (KIS).; Vybudovaný systém zabezpečuje elektronické poskytovanie služieb občanom a OVM a zabezpečuje elektronické spracovanie celého životného procesu agendy úradu s centrálnou evidenciou dát, jednotné úložisko dát a jednotný systém procesného spracovania dát s možnosťou využitia analytických nástrojov na ich ďalšie spracovanie, vrátane integrácií na centrálne registre a ďalšie ISVS. Systém zároveň poskytuje nástroje na centrálne vzdelávanie zamestnancov úradu.; Vzniknutý KIS je komplexný centralizovaný informačný systém prevádzkovaný na serverovej infraštruktúre v správe dátového centra vládneho cloudu. Systém je využívaný pracovníkmi Objednávateľa.; Predmetom zákazky je poskytnutie a zabezpečenie služieb spojených s prevádzkou a údržbou existujúceho informačného systému KIS s cieľom zabezpečiť jeho dostupnosť a udržateľnosť.; Služby v rámci predmetu zákazky sú poskytované v 2 základných oblastiach (i) Služby podpory prevádzky a (ii) Služby podpory SW licencií.; Predmetné služby musia byť poskytované v súlade s vyhláškou č. 179/2020 Z. z. Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu, ktorou sa ustanovuje spôsob kategorizácie a obsah bezpečnostných opatrení informačných technológií verejnej správy.; Služby podpory prevádzky musia zahŕňať zabezpečovanie bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky IS vrátane riešenia incidentov.; Služby podpory prevádzky a Služby podpory SW licencií poskytuje Dodávateľ mesačne (mesačný paušálny poplatok) od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom Objednávateľ doručí Dodávateľovi výzvu na začatie plnenia.; Všetky technické vlastnosti predmetu zákazky sú požadované ako povinné.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie tímu druhoúrovňovej podpory prostredníctvom vzdialeného prístupu: Service desk, Profylaktika aplikačnej vrstvy, Manažment incidentov; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: Poskytovanie služieb podľa zmluvy počas pracovných dní okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja v časoch od 8:00 hod. do 16:00 hod. ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: ... Uvedená povinnosť Dodávateľ a sa vzťahuje na všetky služby poskytované v zmysle zmluvy.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: V prípade nahlásenia chyby od 16.00 hod. do 24.00 hod. alebo počas dní pracovného pokoja sa za začiatok plynutia reakčnej doby považuje čas 8.00 hod. prvého pracovného dňa nasledujúceho po dni, v ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: ... ktorom bola nahlásená chyba.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: V prípade nahlásenia chyby počas pracovného dňa od 00.00 hod do 8.00 hod. sa za začiatok plynutia reakčnej doby považuje čas 8.00 hod. toho pracovného dňa, v ktorom bola nahlásená chyba.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Poskytovanie druhoúrovňovej podpory IS, Hodnota / charakteristika: Všetky služby musia byť poskytované v slovenskom jazyku.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Poskytovanie druhoúrovňovej servisnej podpory IS.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Dodávateľ zabezpečí Systém na evidenciu hlásení.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Systém umožní vytvorenie hlásení garantovi Objednávateľa.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie príjmu hlásení, požiadaviek a incidentov od garanta IS KIS.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Prijaté hlásenia o chybách, ktoré nebude možné vybaviť metodickým usmernením používateľov v gescii garanta na strane Objednávateľa, budú postúpené na druhoúrovňovú podporu u ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: ... Dodávateľa služieb podpory na ďalšie vybavenie.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Poskytovanie konzultácií o chybách.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Analýza logov integračných volaní k hláseniu.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Identifikácia problému, ktorý vznikol nekorektným zásahom Objednávateľa.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Príprava a testovanie nových release pre IS KIS.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Dodávateľ zabezpečí Systém na vedenie projektovej dokumentácie.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Udržiavanie používateľskej dokumentácie v aktuálne platnom stave.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Systém na evidenciu hlásení, Hodnota / charakteristika: Poskytovanie konzultácií mimo riešenia incidentov, zapracovanie funkčných požiadaviek, legislatívnych zmien a nefunkčností zapríčinené nesprávnym používaním IS, nie sú súčasťou služieb Service desk.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Pravidelná periodická kontrola funkčnosti aplikácie, softvérového vybavenia IS.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Pravidelná periodická kontrola nastavenia systému podľa naposledy odsúhlaseného stavu IS.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Kontrola a vyhodnocovanie záznamov zo systémových logov, aplikačných logov.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Pravidelná mesačná kontrola prostredí, v ktorých IS beží.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Realizácia prevádzkových zásahov (správa systému).; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Podpora, resp. aktualizácia konfigurácie systému.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Profylaktika aplikačnej vrstvy, Hodnota / charakteristika: Uvedené služby budú poskytované na VC.TEST a VC.PROD prostrediach IS KIS.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov, Hodnota / charakteristika: Dodávateľ poskytne riešenie v prípade kritických / stredných / nízkych incidentov v stanovenom čase.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov, Hodnota / charakteristika: Poskytovanie reportov o hláseniach; o výsledku servisného zásahu bude Dodávateľ informovať Objednávateľa bezodkladne.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov, Hodnota / charakteristika: Aby nedošlo k pochybnostiam, čiastočným vyriešením problému sa rozumie aj zníženie úrovne problému, t. j. z kritického na stredný/ nízky; ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov, Hodnota / charakteristika: ...toto však nezbavuje Dodávateľa povinnosti úplne odstrániť problém v lehote určenej podľa zníženej úrovne problému.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Kritický, Hodnota / charakteristika: Čas na zabezpečenie náhradného riešenia – 16 hodín; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Kritický, Hodnota / charakteristika: Doba trvalého vyriešenia – 40 hodín; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Stredný, Hodnota / charakteristika: Čas na zabezpečenie náhradného riešenia – 40 hodín; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Stredný, Hodnota / charakteristika: Doba trvalého vyriešenia – 80 hodín; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Nízky, Hodnota / charakteristika: Čas na zabezpečenie náhradného riešenia – 80 hodín; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Kategória incidentu - Nízky, Hodnota / charakteristika: Doba trvalého vyriešenia – 160 hodín; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Kritický, Hodnota / charakteristika: Incident spôsobený výlučne v dôsledku poruchy funkčnosti IS KIS a znamená, že pre zabezpečenie činnosti u Objednávateľa je IS KIS nepoužiteľný, nefunkčný, prestal pracovať, pričom ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Kritický, Hodnota / charakteristika: ... Objednávateľ je závislý na plnofunkčnom vykonávaní funkcie, s ohrozením vzniku okamžitého alebo budúceho katastrofického dopadu na jeho základné činnosti. IS KIS v prípade kritického Incidentu ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Kritický, Hodnota / charakteristika: ... nie je možné používať náhradným spôsobom.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Stredný, Hodnota / charakteristika: Incident spôsobený v dôsledku poruchy funkčnosti IS KIS a znamená, že pre zabezpečenie činností u Objednávateľa je funkčnosť IS KIS degradovaná s ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Stredný, Hodnota / charakteristika: ...dopadom na kvalitu poskytovanej služby, príslušnú funkčnosť IS KIS vzhľadom na definovaný problém je možné užívať náhradným spôsobom.; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Nízky, Hodnota / charakteristika: Incident, spôsobený v dôsledku poruchy funkčnosti IS KIS a znamená, že funkčnosť IS KIS je degradovaná, bez dopadu na kvalitu poskytovanej ...; Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky - Manažment incidentov – Definícia incidentov - Nízky, Hodnota / charakteristika: ...služby, príslušnú funkčnosť IS KIS vzhľadom na definovaný problém je komplikované užívať, alebo nie je možné plne užívať, alebo je ju možné užívať náhradným spôsobom.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií, Hodnota / charakteristika: Zoznam SW licenčných produktov použitých na vybudovanie Komplexného informačného systému:; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - EAP, Hodnota / charakteristika: Licencia Enterprise Agendovej Platformy verzie Enterprise - Licencia v rozsahu požiadaviek DNR bez obmedzenia počtu používateľov; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - WebJET CMS, Hodnota / charakteristika: Licencia Enterprise - Licencia v rozsahu požiadaviek DNR bez obmedzenia počtu používateľov; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - WebJET LMS, Hodnota / charakteristika: Licencia Enterprise - Licencia v rozsahu požiadaviek DNR bez obmedzenia počtu používateľov; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - WebJET NET, Hodnota / charakteristika: Licencia Enterprise - Licencia v rozsahu požiadaviek DNR bez obmedzenia počtu používateľov; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - ActiveRegistratúra, Hodnota / charakteristika: ActiveRegistratúra 2.0 eGov IS pre elektronizáciu procesov pre správu registratúry - Licencovanie per pôvodca registratúry bez obmedzenia počtu užívateľov.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - ActiveScan, Hodnota / charakteristika: Skenovací modul ku produktu ActiveScan - Licencovanie per pôvodca registratúry bez obmedzenia počtu užívateľov.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - ActiveMessage, Hodnota / charakteristika: Integračný komponent na povinné moduly eGov vrátane integrácie na SNCA kvalifikované služby pre OVM - Licencovanie per subjekt.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - ActiveCSRÚ, Hodnota / charakteristika: Integračný komponent na registre v rámci CSRÚ - Licencovanie per subjekt.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií - ActiveIDP, Hodnota / charakteristika: Komponent, ktorý vytvára, udržiava a spravuje informácie o identite a poskytuje služby autentifikácie závislým aplikáciám - Licencovanie per subjekt.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií – SW pre reporting a tvorbu štatistík nad dátami, Hodnota / charakteristika: Nástroj pre komplexný reporting a tvorbu štatistík nad dátami z prostredia úradu – Licencovanie per subjekt.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií – SW na tvorbu tlačových a elektronických výstupov, Hodnota / charakteristika: Nástroj na automatizovanú tvorbu tlačových a elektronických výstupov – Licencovanie per subjekt.; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií – SW na tvorbu elektronických formulárov, Hodnota / charakteristika: Softvér na tvorbu elektronických formulárov – Licencovanie per elektronický formulár (1ks).

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Služby podpory prevádzky, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 6; Technické vlastnosti: Služby podpory SW licencií, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 6

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ESMO s. r. o. 2 137 550,00 20% EUR 28. Marec 2024 380916

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.