Obstarávanie

Dodávanie pekárskych a lahôdkarských výrobkov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
285 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
285 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15612500-6
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie pekárskych a lahôdkarských výrobkov počas obdobia 24 mesiacov v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie podľa potreby verejného obstarávateľa, na základe objednávok vystavených v súlade s Rámcovou dohodou . Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo výrobkov. Špecifikácia tovaru: Kvalitné a vždy čerstvé pekárske výrobky, dodávané denne vrátane sobôt a nedelí. K pekárskym výrobkom je pridružená lahôdkarská výroba – šaláty, obložené chlebíky a iné kvalitné a vždy čerstvé lahôdkarské výrobky, dodávané denne vrátane sobôt a nedelí. Ďalšie požiadavky: Zabezpečenie dodania tovarov na adresu verejného obstarávateľa/Kupujúceho bez obmedzenia počtu, t.j. od 1 ks do 5000 ks tovarov na základe objednávky. Dovoz tovaru v stanovený dátum a čas na adresu verejného obstarávateľa/Kupujúceho podľa zaslanej objednávky tak, aby bol zabezpečený potravinový reťazec a všetky podmienky na prepravu potravín, definované v zákone č.152/1995 Z. z. Zákon o potravinách v znení neskorších predpisov. Uchádzači musia byť taktiež schopní zabezpečiť dodávky bezlepkových a bezlaktózových pekárskych výrobkov (potrebné vyznačiť v Prílohe č. 2 Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky). Špecifikácia súvisiacich služieb: Zabezpečenie denného závozu výrobkov pre verejného obstarávateľa/Kupujúceho bez obmedzenia minimálneho počtu. Garancia dovozu produktov v objednanom dátume, množstve a čase, a to vrátane víkendov a sviatkov. Objednávací čas v intervale od 8:00 rannej do 22:00 hodiny. Dovoz objednaného tovaru na adresu verejného obstarávateľa/Kupujúceho bude zahrnutý v cene produktu a nemôže sa účtovať zvlášť. Úspešný uchádzač/Predávajúci bude povinný pri dovoze tovaru zabezpečiť ochranu zdravia stravníkov a návštevníkov SND, používať vždy čerstvé suroviny a zabezpečiť ich správne uskladnenie, spracovanie a prevoz potravín podľa platnej legislatívy a schválených noriem HACCP. Uchádzač musí dodávať tovar motorovým vozidlom s chladením, ktoré je určené výhradne na prepravu potravín, prípadne musí byť schopný preukázať, že potraviny a hotové jedlá vozí tak, aby bol zabezpečený potravinový reťazec a všetky podmienky na prepravu potravín, definované v zákone č.152/1995 Z. z. Zákon o potravinách, v znení neskorších predpisov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Bäckerei & Konditorei Naglreiter GesmbH 1 285 000,00 Neuvedené EUR 6. Marec 2024 380763 https://www.crz.gov.sk/zmluva/9014197/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie pekárskych a lahôdkarských výrobkov počas obdobia 24 mesiacov v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie podľa potreby verejného obstarávateľa, na základe objednávok vystavených v súlade s Rámcovou dohodou . Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo výrobkov. \nŠpecifikácia tovaru:\nKvalitné a vždy čerstvé pekárske výrobky, dodávané denne vrátane sobôt a nedelí. \nK pekárskym výrobkom je pridružená lahôdkarská výroba – šaláty, obložené chlebíky a iné kvalitné a vždy čerstvé lahôdkarské výrobky, dodávané denne vrátane sobôt a nedelí.\nĎalšie požiadavky:\nZabezpečenie dodania tovarov na adresu verejného obstarávateľa/Kupujúceho bez obmedzenia počtu, t.j. od 1 ks do 5000 ks tovarov na základe objednávky.\nDovoz tovaru v stanovený dátum a čas na adresu verejného obstarávateľa/Kupujúceho podľa zaslanej objednávky tak, aby bol zabezpečený potravinový reťazec a všetky podmienky na prepravu potravín, definované v zákone č.152/1995 Z. z. Zákon o potravinách v znení neskorších predpisov.\nUchádzači musia byť taktiež schopní zabezpečiť dodávky bezlepkových a bezlaktózových pekárskych výrobkov (potrebné vyznačiť v Prílohe č. 2 Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky).\n\nŠpecifikácia súvisiacich služieb:\nZabezpečenie denného závozu výrobkov pre verejného obstarávateľa/Kupujúceho bez obmedzenia minimálneho počtu. \nGarancia dovozu produktov v objednanom dátume, množstve a čase, a to vrátane víkendov a sviatkov. Objednávací čas v intervale od 8:00 rannej do 22:00 hodiny.\nDovoz objednaného tovaru na adresu verejného obstarávateľa/Kupujúceho bude zahrnutý v cene produktu a nemôže sa účtovať zvlášť.\nÚspešný uchádzač/Predávajúci bude povinný pri dovoze tovaru zabezpečiť ochranu zdravia stravníkov a návštevníkov SND, používať vždy čerstvé suroviny a zabezpečiť ich správne uskladnenie, spracovanie a prevoz potravín podľa platnej legislatívy a schválených noriem HACCP.\nUchádzač musí dodávať tovar motorovým vozidlom s chladením, ktoré je určené výhradne na prepravu potravín, prípadne musí byť schopný preukázať, že potraviny a hotové jedlá vozí tak, aby bol zabezpečený potravinový reťazec a všetky podmienky na prepravu potravín, definované v zákone č.152/1995 Z. z. Zákon o potravinách, v znení neskorších predpisov.\n\n\n\n", "title"=>"Dodávanie pekárskych a lahôdkarských výrobkov", "con_name"=>"RÁMCOVÁ DOHODA č. Z-173/ÚKO/2024", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"15811000", "addon_cpv"=>["15894700"], "con_crz_id"=>"CON-0001", "final_value"=>285000.0, "con_win_date"=>"2024-01-08T00:00:00", "lowest_offer"=>nil, "highest_offer"=>nil}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.