Obstarávanie

Služby centrálneho úradného doručovania


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 600 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
1 599 998,57
Zaplatené:
99.99%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72318000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie doručenia elektronických úradných dokumentov verejného obstarávateľa prostredníctvom modulu NASES do elektronických schránok adresátov a v prípade, ak elektronická schránka niektorého adresáta nie je aktivovaná, zabezpečiť jeho vyhotovenie vo forme listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu a jeho doručenie adresátovi v listinnej podobe prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s., spôsobom podľa osobitného predpisu upravujúceho konanie v danej veci. V rámci poskytnutia služieb centrálneho úradného doručovania pôjde o nasledovné: a) odoslanie elektronického úradného dokumentu do aktivovanej elektronickej schránky, b) vyhotovenie listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu v prípade, ak elektronická schránka nie je aktivovaná c) vytvorenie poštových zásielok univerzálnej služby, d) distribúciu vytvorených poštových zásielok univerzálnej služby, e) odoslanie informácie o výsledku doručenia, potvrdzujúcu moment doručenia alebo dôvody nedoručenia, f) zničenie nedoručiteľných poštových zásielok univerzálnej služby, g) podpora prevádzky pre služby uvedené v písm. a) až f) tohto odstavca. Poskytnutie služby musí byť zabezpečené v súlade s § 31a zákona č. 305/2013 Z. z o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente), v súlade s Vyhláškou Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 85/2018 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o spôsobe vyhotovenia a náležitostiach listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu a v súlade s platnou zmluvou medzi NASES a Slovenskou poštou, a. s.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby 1 1 599 998,57 Neuvedené EUR 10. Október 2023 366535 https://www.crz.gov.sk/zmluva/8423992/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je zabezpečenie doručenia elektronických úradných dokumentov verejného obstarávateľa prostredníctvom modulu NASES do elektronických schránok adresátov a v prípade, ak elektronická schránka niektorého adresáta nie je aktivovaná, zabezpečiť jeho vyhotovenie vo forme listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu a jeho doručenie adresátovi v listinnej podobe prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s., spôsobom podľa osobitného predpisu upravujúceho konanie v danej veci.\n\nV rámci poskytnutia služieb centrálneho úradného doručovania pôjde o nasledovné:\na) odoslanie elektronického úradného dokumentu do aktivovanej elektronickej schránky,\nb) vyhotovenie listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu v prípade, ak elektronická schránka nie je\naktivovaná\nc) vytvorenie poštových zásielok univerzálnej služby,\nd) distribúciu vytvorených poštových zásielok univerzálnej služby,\ne) odoslanie informácie o výsledku doručenia, potvrdzujúcu moment doručenia alebo dôvody nedoručenia,\nf) zničenie nedoručiteľných poštových zásielok univerzálnej služby,\ng) podpora prevádzky pre služby uvedené v písm. a) až f) tohto odstavca.\n\nPoskytnutie služby musí byť zabezpečené v súlade s § 31a zákona č. 305/2013 Z. z o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente), v súlade s Vyhláškou Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 85/2018 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o spôsobe vyhotovenia a náležitostiach listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu a v súlade s platnou zmluvou medzi NASES a Slovenskou poštou, a. s.", "title"=>"Služby centrálneho úradného doručovania", "con_name"=>"Služby centrálneho úradného doručovania", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"72318000", "addon_cpv"=>["72318000"], "con_crz_id"=>"MAGTS2300251", "final_value"=>1599998.57, "con_win_date"=>"2023-09-14T00:00:00", "lowest_offer"=>1599998.57, "highest_offer"=>nil}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zmluva Služby centrálneho úradného doručovania 17. Október 2023 17. Október 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3342191/1594768?cHash=0ea4db37e76f60c7e6c2eaf08518fe98","filename":"Zmluva č. MAGTS2300251_Služby CUD_NASES.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Zápis_Odôvodnenie PRK 8. Marec 2023 8. Marec 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3283542/1457307?cHash=0c5f7ab86270dc8e3fc2a0c06f332680","filename":"Zápis_odôvodnenie PRK_Služby CUD.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Zápis_Odôvodnenie PRK 8. Marec 2023 8. Marec 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3283545/1457273?cHash=a1c55bb3f9d636b6d3c801a2a2ab9c8a","filename":"Zápis_odôvodnenie PRK_Služby CUD.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 14. September 2023 14. September 2023 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3334157/1575400?cHash=aab0eaa5f83e9fb8929277bb75c843d1","filename":"Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk_Služby CUD.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.