Komplexné riešenie IP telefónie pre objednávateľa a to v rozsahu objektov Ústredného inšpektorátu a krajských inšpektorátov.
Technické vlastnosti: Funkcionalita:, Hodnota / charakteristika: Virtuálna ústredňa (ďalej ako zariadenie č. 8).; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave, Bajkalská 21/A, Bratislava;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, Bratislava;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj, Pekárska 23, Trnava;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trenčíne pre Trenčiansky kraj, Hurbanova 59, Trenčín;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Nitre pre Nitriansky kraj, Staničná 9, Nitra;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Žiline pre Žilinský kraj, Predmestská 71, Žilina;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Banskej Bystrici pre Banskobystrický kraj, Dolná 46, Banská Bystrica;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Prešove pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, Prešov;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Košiciach pre Košický kraj, Vrátna 3, Košice.; Technické vlastnosti: Počet hlasových kanálov:, Hodnota / charakteristika: 30 (tridsať).; Technické vlastnosti: IP telefóny využívajúce Session Initiation Protocol (ďalej ako „SIP protokol“):, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ zabezpečí poskytovanie služby na 180 (stoosemdesiat) ks IP telefónoch objednávateľa značky Yealink T21P E2.; Technické vlastnosti: Správa IP telefónov:, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ preberá správu IP telefónov a všetku konfiguráciu a inštaláciu zabezpečuje poskytovateľ.; Technické vlastnosti: Bezpečnosť IP telefónie:, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ zabezpečí, že IP telefónia bude v samostatnom sieťovom segmente, prípadne navrhne ekvivalentné bezpečnostné riešenie.; Technické vlastnosti: Sieť interných telefónnych klapiek:, Hodnota / charakteristika: Volania medzi internými klapkami všetkých miest poskytovania objednávateľa bezplatne.; Technické vlastnosti: Napojenie elektronických zabezpečovacích systémov ochrany budov verejného obstarávateľa na centrálny pult ochrany polície (mestská, štátna):, Hodnota / charakteristika: 4 (štyroch) analógových liniek (Trenčín, Nitra, Banská Bystrica, Košice).; Technické vlastnosti: Osobitná informačná linka:, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ zabezpečí funkčnosť osobitnej informačnej linky pre nahlasovanie nebezpečných výrobkov – 0850 111 937.; Technické vlastnosti: Komunikátor vo výťahu:, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ zabezpečí funkčnosť komunikátoru v 2 (dvoch) výťahoch na ÚI a Bratislavskom inšpektoráte, ktoré majú analógové pripojenie končiace kabelážou v serverovni na ÚI,...; Technické vlastnosti: Komunikátor vo výťahu:, Hodnota / charakteristika: ...napr. ATA prevodníkom a službu aktivuje na Virtuálnej ústredni tak, aby sa dalo z výťahu spojiť na telefónnom čísle.; Technické vlastnosti: Tarifikácia volaní:, Hodnota / charakteristika: Sekundová tarifikácia od prvej sekundy (okrem bezplatného volania v rámci siete interných klapiek).; Technické vlastnosti: Technická podpora:, Hodnota / charakteristika: 12 hodinový Hotline 6:00 - 18:00 hod. v pracovných dňoch.; Technické vlastnosti: Reporty:, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ poskytne detailný výpis hovorov, záznam o každom hovore vrátane volajúceho čísla, volaného čísla, času a dátumu, ...; Technické vlastnosti: Reporty:, Hodnota / charakteristika: ...trvania hovoru a ceny vo forme jednoduchého prístupu k online záznamom cez webové rozhranie alebo na konci mesiaca e-mailom vo formáte xls. / xlsx.; Technické vlastnosti: Zabezpečenie čísiel:, Hodnota / charakteristika: Prenos existujúcich telefónnych čísiel v prípade zmeny poskytovateľa zabezpečí nový poskytovateľ, na vlastné náklady.; Technické vlastnosti: Technické zabezpečenie virtuálnej ústredne:, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ požaduje redundantné riešenie. V prípade výpadku zariadenie okamžite preberá jeho funkcionalitu záložná verzia.; Technické vlastnosti: Správa a konfigurácia:, Hodnota / charakteristika: O správu a konfiguráciu ústredne sa stará poskytovateľ.; Technické vlastnosti: Starostlivosť, údržba, servis:, Hodnota / charakteristika: Všetok servis ústredne, požiadavky na smerovanie hovorov (na klapky, mobilné čísla, skupiny, podľa času, dátumu)...; Technické vlastnosti: Starostlivosť, údržba, servis:, Hodnota / charakteristika: ...a akýchkoľvek zmien v konfigurácii rieši poskytovateľ a sú zhrnuté v cene riešenia počas celej doby platnosti zmluvy.; Technické vlastnosti: Portál pre zmenu názvov klapiek a práv na volanie:, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ zabezpečí správu pre existujúci portál na zmenu názvov klapiek a práv na volanie. ...; Technické vlastnosti: Portál pre zmenu názvov klapiek a práv na volanie:, Hodnota / charakteristika: ... V prípade zmeny poskytovateľa, nový poskytovateľ vytvorí prístup na rovnaký portál alebo ekvivalent na vlastné náklady.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Forwarding Unconditional: okamžité presmerovanie prichádzajúcich volaní: bezpodmienečné okamžité presmerovanie všetkých prichádzajúcich volaní na iné telefónne číslo zvolené účastníkom.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Forward on Busy: Presmerovanie prichádzajúcich volaní pri obsadení: presmerovanie prichádzajúcich volaní na iné telefónne číslo zvolené používateľom,...; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: ...ak volaný práve telefonuje s iným používateľom.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Forward on No Answer: Presmerovanie prichádzajúcich volaní pri neprihlásení: presmerovanie všetkých prichádzajúcich volaní na iné telefónne číslo, zvolené používateľom, ak sa volaný neprihlási.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Transfer: Presmerovanie prebiehajúceho hovoru na iného účastníka.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Waiting: Počas prebiehajúceho volania je volaný účastník informovaný o ďalšom prichádzajúcom hovore upozorňovacím tónom a číslom alebo menom na displeji...; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: ...(v prípade volania z klapky za predpokladu, že meno je v systéme priradené ku klapke).; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Queuing: Umožňuje prijať viac hovorov ako je počet klapiek alebo operátorov. Volajúci účastník môže počas čakania na spojenie počuť nahratú hlášku alebo hudbu.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Pick-up: Táto funkcia umožňuje účastníkovi, aby prijal hovor inej osoby v skupine, bez toho aby opustil svoj stôl....; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: ...Na používanie tejto funkcie je nutné mať v systéme priradených účastníkov do skupiny. Zdvihnutie hovoru inej osobe je možné iba v rámci jednej skupiny.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Voicemail: Odkazová hlasová schránka. Hlasová schránka môže byť pre každú klapku, pre skupinu, alebo pre celú organizáciu. ...; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: ...V systéme musí byť nadefinovaný spôsob vyzdvihnutia správ: cez telefón alebo e-mailom.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Do Not Disturb: Nevyrušovať: prichádzajúce hovory sú v tomto režime dočasne premenovávané podľa nastavenia v Call Routingu ...; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: (napr. do hlasovej schránky, na recepciu, alebo na iné zvolené číslo, obsadzovací tón). Postup: Zapnúť a vypnúť tlačidlom DND/nerušiť na telefónnom prístroji.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: 3-way Conference: Vytvorí konferenciu s 3 (troma) účastníkmi bez ohľadu na to v akej sú sieti. (napr. umožní vytvoriť telekonferenciu medzi klapkami, fixnými, VoIP a mobilnými účastníkmi).; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Dialed, Received and Missed calls: Zoznam hovorov: zoznam posledných volaných, prijatých a zmeškaných hovorov. Informáciu o počte zmeškaných hovoroch zobrazuje telefónny prístroji na displeji.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: CLIP: Identifikácia volajúceho účastníka a volaného čísla, resp. mena: služba umožňuje volanému účastníkovi zobraziť na displeji telefónne číslo, resp. meno.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: CLIR: Zamedzí zobrazenie čísla volajúceho u volaného (CLIR).; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Detail Records (CDR): Detailný výpis hovorov: záznam o každom hovore vrátane volajúceho čísla, volaného čísla, času a dátumu, trvania hovoru a ceny. ...; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: ...Jednoduchý prístup k online záznamom cez webové rozhranie alebo na konci mesiaca e-mailom vo formáte xls. /xlsx.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Recording: Umožňuje nahrávanie hovorov. Obe strany musia byť o nahrávaní upozornené.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Barring: Povolené typy volaní: umožňuje vybraným klapkám, alebo skupinám povoľovať typy volaní. Príklad: Vrátnica môže volať iba na klapky v rámci organizácie a núdzové čísla. ...; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: ...Jednotlivé oddelenie má povolené volať iba miestne a medzimestské volania.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call hold: Podržanie hovoru.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Music on Hold: Pri podržaní hovoru počuje účastník hudbu. Hudbu si môže objednávateľ nastaviť podľa vlastného výberu.; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: Fixný mesačný poplatok za hlasové VoIP služby na všetky lokality.; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: Náklady na migráciu všetkých služieb.; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: Volania na osobitné číslo 0850 111 937 z celého územia Slovenskej republiky v cene miestneho hovoru pre volajúceho.; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie a prevádzka funkčného spojenia bezpečnostných zariadení budov objednávateľa s políciou alebo zmluvnou ochrannou službou objednávateľa, ...; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: ... cenu za ATA prevodníky alebo ekvivalent a službu na pripojenie a spojazdnenie komunikátora vo výťahoch.; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: Požadovaný mesačný rozsah minutáže, ktorý je fixný (v prípade prekročenia fixného mesačného rozsahu minutáže bude v odôvodených prípadoch medzi poskytovateľom a objednávateľom uzatvorený dodatok ...; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: ...k zmluve v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov), pričom zodpovednosť za kontrolu spotreby preberá kontaktná osoba objednávateľa.; Technické vlastnosti: BluePhone 0850, Hodnota / charakteristika: 17,00; Technické vlastnosti: FreePhone 0800, Hodnota / charakteristika: 7,00; Technické vlastnosti: Slovensko - medzimesto, Hodnota / charakteristika: 69,00; Technické vlastnosti: Slovensko - miestne hovory, Hodnota / charakteristika: 163,00; Technické vlastnosti: Slovensko - osobitné siete, Hodnota / charakteristika: 3,00; Technické vlastnosti: Slovensko - mobilné hovory, Hodnota / charakteristika: 2 049,00; Technické vlastnosti: Špeciálne čísla, Hodnota / charakteristika: 3,00; Technické vlastnosti: Zahraničie - mobilné siete, Hodnota / charakteristika: 4,00; Technické vlastnosti: Zahraničie - 1. pásmo, Hodnota / charakteristika: 12,00
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
SWAN Mobile, a.s. | 2 | 117 500,00 | 20% | EUR | Dátum neuvedený |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.