Obstarávanie

Podpora interného kontaktného centra


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
66 804,00
Konečná suma(Bez DPH):
24 305,55
Zaplatené:
36.38%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
64210000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
Celý predmet zákazky
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom je poskytovanie služieb externého kontaktného centra, ktoré bude poskytovať služby na základe požiadaviek a potrieb Objednávateľa s cieľom zabezpečiť plnohodnotné fungovanie kontaktného centra prevádzkovaného Objednávateľom.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1.Prevádzková doba poskytovaných služieb v pracovnýchdňoch: Objednávateľ si vyhradzuje právo upraviť / požadovať prevádzkovú dobu podľa svojich potrieb., Hodnota / charakteristika: Od 08:00 hod. do 18:00 hod.; Technické vlastnosti: 2.Dodávateľ musí disponovať technológiou kontaktného centra (prípadne ekvivalentným riešením), ktorá umožňuje spracovanie odchádzajúcich hovorov, prichádzajúcich hovorov a prípadné zasielanie emailov., Hodnota / charakteristika: Počas celej doby trvania rámcovej dohody; Technické vlastnosti: 3.Garantovaná technologická dostupnosť služieb externého kontaktného centra pri realizácií jednotlivých projektov., Hodnota / charakteristika: Minimálne 99,9 %; Technické vlastnosti: 4.Zabezpečenie nahrávania a archivovania všetkých prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov v súlade s príslušnými právnymi predpismi., Hodnota / charakteristika: Minimálne na úrovni 99,95 %; Technické vlastnosti: 5. Zabezpečenie neobmedzeného ONLINE prístupu ku všetkým nahrávkam hovorov - pre objednávateľa., Hodnota / charakteristika: Počas celej doby trvania rámcovej dohody; Technické vlastnosti: 6. Zabezpečenie ONLINE reportu v požadovanom formáte pre jednotlivý typ projektu. Minimálna štruktúra reportovaných informácii: Číselné vyjadrenie počet hovorov vstúpených do ústredne^ Číselné vyjadrenie počet hovorov distribuovaných na telefonických operátorov. Číselné vyjadrenie počet zodvihnutých hovorov Číselné a % vyjadrenie Dostupnosti (pomer medzi počtom zodvihnutých hovorov a distribuovaných hovorov na telefonických operátorov)^ Priemerná dĺžka hovoru v AHT Dĺžka prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov v sekundách. Možnosť sledovania jednotlivých ukazovateľov podľa dátumu., Hodnota / charakteristika: Počas trvania konkrétneho projektu / na dennej báze; Technické vlastnosti: 7. Garancia dostupnosti telefonických operátorov nad úrovňou 90 % tak, že z celkového počtu prichádzajúcich hovorov distribuovaných na telefonických operátorov v každom mesiaci počas poskytovania služieb musí byť minimálne 90 % hovorov zodvihnutých. Do výpočtu nebudú brané tie hovory, ktoré budú ukončené zo strany volajúceho počas čakania na spojenie s telefonickým operátorom, s dĺžkou čakania kratšou ako 15 sekúnd., Hodnota / charakteristika: Realizácia služby prichádzajúcich hovorov; Technické vlastnosti: 8. Na základe požiadavky Objednávateľa je Dodávateľ je povinný zabezpečiť telefónne číslo s predvoľbou 02 (maximálne v rozsahu 5 telefónnych čísiel) počas trvania Zmluvy. Všetky náklady spojené s telekomunikačnými poplatkami znáša Dodávateľ., Hodnota / charakteristika: Realizácia služby odchádzajúcich hovorov; Technické vlastnosti: 9. Dodávateľ je povinný poskytovať služby z prevádzok umiestnených na území Slovenskej republiky a v slovenskom jazyku., Hodnota / charakteristika: Počas trvania konkrétneho projektu / na dennej báze

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. Podpora interného kontaktného centra - "1 minúta AHT" -pod pojmom AHT sa rozumie: čas potrebný na vybavenie jedného hovoru. Napr. výpočet AHT hovoru sa rovná súčtu Talking Time (TT) + After Call Work (ACW), Jednotka: 1 min v sekundovej tarifikácii, Minimum: , Maximum: 100000, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Crystal Call, a.s. 4 29 166,67 20% EUR Dátum neuvedený 359657

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.