Obstarávanie

Doplnenie počtu používateľských licencií service desk nástroja


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
247 957,20
Konečná suma(Bez DPH):
172 111,10
Zaplatené:
69.41%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48627000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
cena celkom
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom je obstaranie 50ks konkurenčných používateľských licencií Service desku Sociálnej poisťovne. V súčasnosti je v prostredí Sociálnej Poisťovne implementované a v produkčnej prevádzke používané riešenie service desku na báze software licencií IBM Control desk vo verzii 7.6.1.3 .

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu za ním ponúkanú službu do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy, v ktorej pre položku č. 1. uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu spolu bez DPH, cenu spolu s DPH, cenu celkom (za 12 mesiacov) bez DPH, cenu celkom (za 12 mesiacov) s DPH., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Celková cena (cena celkom) predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, uvedeným v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky, a tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky (zmluvy). Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Celková cena (cena celkom), ceny spolu, ako aj jednotkové ceny v Cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby (osôb) zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Objednávateľ poskytne do dvoch (2) pracovných dní od účinnosti zmluvy meno, priezvisko a e-mail kontaktnej osoby objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory, ktorá je predmetom zmluvy, bude akceptačný protokol podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a objednávateľovi doručenej faktúry. Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdená oprávneným zástupcom objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Riešenie musí poskytovať možnosť licencovania 50 concurent (zdieľaných) používateľov produktu IBM Control desk 7.6.1.3., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Podpora a údržba pre HW zariadenie a softvér musí zahŕňať upgrade a aktuálne opravné balíky (fix, patch) na obdobie 12 mesiacov., Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Licencie konkurenčných používateľov  "IBM Control desk + Standard Support ", alebo ekvivalent, t. j. služby podpory SA (Service agreement) na 12 mesiacov, ktoré budú kompatibilné s existujúcim servicedesk systémom IBM Control desk 7.6.1.3, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 50

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Dignitas, spol. s r.o. 2 206 533,33 20% EUR 5. August 2022 340869

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.