Obstarávanie

SLA pre magnetické páskové knižnice v CDA Univerzitnej knižnice v Bratislave


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná knižnica v Bratislave
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
554 630,00
Konečná suma(Bez DPH):
463 200,00
Zaplatené:
83.51%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71356300-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie podporných služieb pre vybrané IKT technológie (HW) informačného systému Centrálny Dátový Archív uvedené v Tabuľke č.1 Prílohy č. 3. Špecifikácia a rozsah požadovaných technických počítačových podporných služieb pre IKT IS CDA: -Nepretržité monitorovanie a podpora funkčnosti HW komponentov CDA -Dodávka a výmena spotrebného materiálu a náhradných dielov, vrátane likvidácie odpadu, garancia odstránenia poruchy zariadenia v stanovenom čase vrátane dopravy a parkovania -Plný prístup k firmwarovým aktualizáciám od výrobcov, prístup k podporným službám výrobcov -Poskytovanie služieb service desk (vzdialený dohľad) s dohodnutým časovým pokrytím podľa úrovne supportu v Tabuľke číslo 1 Prílohy č. 3. -Technické počítačové podporné služby pre prevádzku systému CDA oAnalýza chýb a návrh spôsobu ich odstránenia a odstránenie s dohodnutým časovým pokrytím (incident manažment); oProfylaktické prehliadky HW komponentov v súlade s technickou dokumentáciou od výrobcu. Profylaktické aktivity týkajúce sa produkčného prostredia budú vykonané na mieste (on site) v priestoroch objednávateľa a v nevyhnutných prípadoch aj mimo pracovnej doby, prípadne vzdialeným prístupom. -Špecifikácia a rozsah požadovaných softvérových podporných služieb pre IKT informačného systému CDA oPoskytnutie rád pre efektívne používanie diela užívateľom oSprostredkovanie prenosu vedomostí o administrácií produktu obslužnému personálu objednávateľa formou informácií o postupoch pri zmenách konfigurácie oAsistencia a konzultácie pri zabezpečení bezporuchovej prevádzky produktov oKonzultácie týkajúce sa otázok zo strany objednávateľa (otázky používania a konfigurácie spôsobilých produktov, dokumentácie, posúdenie diagnostických informácií) -Prevádzkové požiadavky oPrevádzková úroveň podľa úrovne supportu v Tabuľke číslo 1 oPriebežná aktualizácia riešenia v zmysle odporúčaní výrobcov, best practice procedúr a skúseností oPriebežné dopĺňanie prevádzkových operačných manuálov na základe podnetov z prevádzky oRealizácia školiacich workshopov, analytických mítingov a status mítingov v zmysle priebežných požiadaviek tímu CDA -Vytvorenie a správa konta pre všetky kontaktné osoby v SW, kde je možné zadávať požiadavky na poskytovateľa s rôznou prioritou -Na požiadanie objednávateľa odovzdanie prístupov s plnými oprávneniami (root, prípadne iné názvy konta) pre všetok HW a SW uvedený v tejto zmluve (v zalepených obálkach) do rúk objednávateľa -Na požiadanie objednávateľa zaslanie aktuálneho zoznamu HW, SW a licencií (v rozsahu podľa požiadaviek CDA

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Alanata a. s. 2 463 200,00 Neuvedené EUR 27. Január 2023 333033

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 1. December 2022 1. December 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3263347/1413466?cHash=568a74b4b8c8e479ee21b6e4ce512b77","filename":"informacia o vysledku vyhodnotenia ponuk_profil.pdf"}]
Súťažné podklady Odkaz na súťažné podklady a stránku súťaže 26. Október 2022 26. Október 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/download/3255885/1397707?cHash=7905810cd4976711fe8e1df51bf6e6f4","filename":"Profil_Odkaz Súťažné podklady.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.