Obstarávanie

ServiceDesk


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Košice
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
248 400,00
Konečná suma(Bez DPH):
248 400,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72263000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je návrh a implementácia platformy systému pre riadenie požiadaviek, zmien, znalostí a nezhôd uverejného obstarávateľa a v organizáciách mesta Košice vrátane projektového riadenia. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytovanie postimplementačnej podpory pre dodané riešenie počas 4 rokov odo dňa jeho uvedenia do prevádzky a dodanie licencií na používanie dodaného riešenia.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
OMNICOM, s.r.o. 3 248 400,00 Neuvedené EUR 24. August 2022 325891

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Ponuky uchádzačov Ponuka AUTOCONT s.r.o. 5. September 2022 5. September 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3245274/content/1373265/download","filename":"Kopia ponuky.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka OMNICOM, s.r.o. 5. September 2022 5. September 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3245275/content/1373268/download","filename":"Ponuka_OMNICOM_MestoKosice_ServiceDesk_2022_SK_v1_Public2.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 8. September 2022 8. September 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3245974/content/1374665/download","filename":"Správa o zákazke podľa § 24 ZVO.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia o dostupnosti súťažných podkladov 11. Marec 2022 11. Marec 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3205997/content/1289915/download","filename":"Informácia k zverejňovaniu na profile.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov 24. Jún 2022 24. Jún 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3229755/content/1340498/download","filename":"Mesto_ServiceDesk_Informácia o výsledku vyhodnotenie ponúk a poradie.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica z vyhodnotenia ponúk a z vyhodnotenia podmienok účasti 5. September 2022 5. September 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3245214/content/1373179/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia ponúk a z vyhodnotenia podmienok účasti.zip"}]
Zmluva Zmluva na dodávku riešenia ServiceDesk a na poskytovanie služieb postimplementačnej podpory 5. September 2022 5. September 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3245211/content/1373173/download","filename":"Odkaz na text Zmluvy.pdf"}]
Jednotný európsky dokument - výzva ServiceDesk 27. Apríl 2022 27. Apríl 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3215582/content/1309810/download","filename":"jed-vyzva.xml"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3215582/content/1309811/download","filename":"jed-vyzva.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 5. September 2022 5. September 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3245212/content/1373174/download","filename":"Mesto KE_ServiceDesk_Zápisnica z otvárania ponúk.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka IXPERTA s. r. o., organizačná zložka 5. September 2022 5. September 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3245277/content/1373314/download","filename":"Ponuka IXPERTA na zverejnenie.zip"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.