Obstarávanie

Bezhotovostné odbavenie cestujúcich vo verejnej autobusovej doprave prostredníctvom služieb „merchant acquiring“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Organizátor IDS BBSK, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 151 585,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 151 585,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
66133000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovania služieb merchant acquiring služieb spojených s prijímaním platobných kariet medzinárodných spoločností (ďalej len Platobné karty) k bezhotovostným platbám cestujúcich za služby poskytnuté obstarávateľom prostredníctvom platobných terminálov (čítačiek) a iných zariadení používaných pri poskytovaní služieb acquirera a následné spracovanie a zúčtovanie týchto bezhotovostných platieb. Integrovaný dopravný systém bude základným nástrojom modernizácie poskytovania služieb obstarávateľa vo verejnej autobusovej dopravy na území Banskobystrického kraja. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie dodania platobných terminálov (čítačiek) a iných zariadení používaných pri poskytovaní služieb acquirera (ďalej len Hardvér alebo Zariadenia) a funkčného programového softvérového vybavenia do týchto Zariadení na účely pre spracovania a zúčtovania bezhotovostných platieb cestujúcich (ďalej len Softvér) ako nevyhnutný predpoklad funkčného Integrovaného dopravného systému na bezhotovostné odbavenie cestujúcich vo verejnej autobusovej doprave Banskobystrického samosprávneho kraja. Podrobnejšie informácie v súťažných podkladoch a v prílohe č. 1 súťažných podkladov_Zmluva o akceptácii platobných kariet a dodaní hardvéru vrátane príloh.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Zmluva uzavretá s viacerými dodávateľmi 1 2 151 585,00 Neuvedené EUR 3. Jún 2022 323247

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke informacia o ulozeni podkladov a zverejnovani dokumentov 16. December 2021 16. December 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3181160/content/1246603/download","filename":"informacia o ulozeni podkladov a zverejnovani dokumentov.docx"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.