Obstarávanie

Prenájom kancelárskych mobilných kontajnerov a elektrocentrál


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 478 876,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 478 876,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34221000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prenájom kancelárskych cca. 100 ks mobilných kontajnerov a elektrocentrál pre potreby Ministerstva vnútra Slovenskej republiky v rámci plnenia protiepidemiologických opatrení podľa II. stupňa Alert systému pre prijímanie protiepidemiologických opatrení na vnútorných a vonkajších hraniciach Slovenskej republiky prijatého uznesením Vlády SR č. 386/2021. Kontajnery a elektrocentrály budú umiestnené na bývalých hraničných priechodoch na vnútorných hraniciach s Rakúskou republikou, Maďarskom, Poľskou republikou a Českou republikou. Súčasťou predmetu zákazky je: - doprava (vrátane vyskladnenia, vykládky, nakládky, a pod.), - pravidelný servis a obsluha elektrocentrál bez dodania PHM/PHL, - sprevádzkovanie - prepojenie kontajnerov a elektrocentrál pracovníkom s elektrotechnickou kvalifikáciou.

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
29. Júl 2021
Vestník:
174/2021
Predpoklad uzatvorenia v:
28. Júl 2021
Typ:
Tovary
Odhadovaná suma:
2 478 876,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
ALGECO, s.r.o. - organizačná zložka
IČO:
35940212
Názov:
MOBILBOX SK s.r.o.
IČO:
51258862
Názov:
Construction Services s. r. o.
IČO:
43928595

Odôvodnenie:

Druh postupu:

Podmienka použitia priameho rokovacieho konania: zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením

Vysvetlenie:

Na území SR trvá mimoriadna situácia a mimoriadne udalosť - pandémia COVID-19. Túto verejný obstarávateľ nespôsobil a nemohol ju predvídať. Počas trvania mimoriadnej situácie boli uznesením Vlády SR 386/2021 dňa 30.6.2021 s účinnosťou od 5.7.2021 prijaté preventívne protiepidemiologické opatrenia v podobe zavedenia II. stupňa Alert systému pre prijímanie protiepidemiologických opatrení na vnútorných a vonkajších hraniciach Slovenskej republiky. Predmet zákazky je nevyhnutnou časťou materiálno-technického zabezpečenia plnenia uvedených opatrení II. stupňa Alert systému. Verejný obstarávateľ nemohol potrebu obstarania predmetu zákazky žiadnym spôsobom predvídať. Nakoľko opatrenia II. stupňa Alert systému, pre účely plnenia ktorých je predmet zákazky určený, sú už zavedené, nemožno vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň uskutočniť verejnú súťaž. Potreba predmetu zákazky je okamžitá.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ALGECO, s.r.o. - organizačná zložka 3 2 478 876,00 Neuvedené EUR 28. Júl 2021 311533

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.