Obstarávanie

Centrálny nákup produktov a služieb Microsoft


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
72261000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
0

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uzatvorenie centrálnej rámcovej dohody o dodávke produktov a služieb Microsoft s cieľom prinášať centralizované, moderné, cenovo prístupné licencovanie základného programového vybavenia zamestnanca v rámci štátnej a verejnej správy a to s ohľadom na zachovanie hodnoty doposiaľ investovaných prostriedkov. Ambíciou centrálnej rámcovej dohody je zmena licencovania produktov Microsoft podľa súčasných požiadaviek a dosiahnutie cenovo najvýhodnejších podmienok. Verejný obstarávateľ má so spoločnosťou Microsoft Ireland Operations Limited uzatvorenú zmluvu Microsoft Enterprise Agreement č. 99E60017, ktorá obsahuje ustanovenia o podmienkach programu Enterprise a zmluvu Microsoft Business Agreement č. UM002887, upravujúcu všeobecné podmienky a požiadavky, ktoré sa zahrnutím odkazov stávajú súčasťou každej zmluvy a prihlášky, na základe ktorej zákazník alebo jeho afilácia získa produkty alebo služby Microsoft. Najneskôr v deň podpisu centrálnej rámcovej dohody verejný obstarávateľ obnoví zmluvy Microsoft Enterprise Agreement a Microsoft Business Agreement a podpíše novú prihlášku MSEE na obdobie 3 rokov s účinnosťou od 1.1.2018, ktorej predmetom je počet, rozsah jednotlivých licencií a čas, na ktorý sa licencia udeľuje a v rámci ktorej bude úspešný uchádzač uvedený ako autorizovaný predajca spoločnosti Microsoft Ireland Operations Limited. Cieľom uzatvorenia centrálnej rámcovej dohody na poskytovanie podpory k licenciám Microsoft je zabezpečenie kontinuity nadobudnutých softvérových licencií Microsoft na dobu 36 mesiacov, pokrytie licenčných potrieb zapojených organizácií na základe ich požiadaviek, ako i celkové optimálne využívanie licencií. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí príloha č. 1 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Informácia o začatí konania o preskúmanie úkonov kontrolovaného 5. Február 2019 5. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3023469/content/910672/download","filename":"informacia-3623-INF Informácia o začatí konania o preskúmanie úkonov kontrolovaného UVO.pdf"}]
Súťažné podklady SÚŤAŽNÉ PODKLADY Centrálny nákup produktov a služieb Microsoft 20. September 2018 20. September 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1035007/content/828794/download","filename":"SP Centrálny nákup Microsoft.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia o korigende oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 31. Január 2019 31. Január 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3022781/content/909488/download","filename":"Korigendum_Microsoft.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia o vydaní predbežného opatrenia a informácia o plynutí lehôt 24. Október 2018 24. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3002489/content/842536/download","filename":"informacia-14946-INF.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia o zverejnení súťažných podkladov k zákazke 20. September 2018 20. September 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1035009/content/828795/download","filename":"Informácia o zverejnení súťažných podkladov v systéme JOSEPHINE.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.