Obstarávanie

Aplikačná podpora a rozvoj Rozpočtového informačného systému (RIS)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
20 043 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
20 043 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212442-9
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania služieb aplikačnej podpory, vrátane realizácie zmien aplikačného programového vybavenia Rozpočtového informačného systému (ďalej len "RIS") a s tým súvisiacej realizácie dodávok a služieb. RIS predstavuje kľúčový informačný systém riadenia verejných financií. Plnenie zákazky bude spočívať v poskytovaní služieb aplikačnej podpory, ktorá zahŕňa modifikáciu súčasného informačného systému RIS, implementáciu nových funkčností, skvalitnenie a zefektívnenie IT podpory rozpočtového procesu na Ministerstve financií SR, rozpočtových kapitolách ako aj v organizáciách štátnej správy a samosprávy. Úpravy v systéme RIS budú vyžadovať modifikáciu časti jeho zdrojových kódov, pre ktoré je nevyhnutné, aby ich vykonávateľ disponoval osobitným technickým know-how vzťahujúcim sa k funkcionalite, optimalizácii a interoperabilite systému RIS podľa požiadaviek Obstarávateľa. Spôsob obstarania predmetnej zákazky je v súlade s platnou legislatívou, ako aj s Koncepciou nákupu IT vo verejnej správe, ktorá bola schválená Radou vlády SR pre digitalizáciu a jednotný digitálny trh dňa 16.05.2019. Realizácia zákazky zabezpečí aktivity nevyhnutné pre zabezpečenie riadnej, funkčnej a bezpečnej prevádzky. Jej cieľom je poskytovanie služieb aplikačnej podpory a údržby RIS v definovaných SLA parametroch, ako aj činnosti implementácie schválených požiadaviek správcom systému na zmenu funkčnosti RIS v nevyhnutnom rozsahu, za účelom zabezpečenia súladu s príslušnými zmenami národnej a európskej legislatívy.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
PosAm, spol. s r.o. 1 20 043 000,00 Neuvedené EUR 16. December 2019 298384

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke 14. Január 2020 14. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3074466/content/1023937/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica z posúdenia splnenia podmienok účasti 13. Január 2020 13. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3074234/content/1023558/download","filename":"Zápisnica z posúdenia splnenia podmienok účasti.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odôvodnenie použitia priameho rokovacieho konania 27. September 2019 27. September 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3058701/content/990438/download","filename":"Odôvodnenie použitia priameho rokovacieho konania.pdf"}]
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnica z vyhodnotenia ponuky 13. Január 2020 13. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3074238/content/1023563/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia ponuky.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica z rokovania 13. Január 2020 13. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3074236/content/1023561/download","filename":"Zápisnica z priameho rokovacieho konania.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica z rokovania 13. Január 2020 13. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3074237/content/1023562/download","filename":"Zápisnica z priameho rokovacieho konania.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda na poskytovanie služieb aplikačnej podpory a rozvoja Rozpočtového informačného systému (RIS) 13. Január 2020 13. Január 2020 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.