Obstarávanie

Činnosť Stavebného dozoru pre projekt „Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trenčín
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
71520000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
0

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Činnosť Stavebného dozoru pre projekt Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem. Dodávateľ a jeho Personál poskytne Objednávateľovi služby, spočívajúce vo výkone činnosti Stavebného dozora pre projekt Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem, pričom Zmluva na uskutočnenie stavebných prác na stavbu Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem bude uzavretá s použitím Zmluvných podmienok pre Technologické zariadenie a projektovanie - realizáciu - pre elektrotechnické a strojno-technologické zariadenie a pre stavebné a inžinierske diela projektované zhotoviteľom, (Žltá kniha) prvé vydanie 1999, vydané Medzinárodnou federáciou konzultačných inžinierov (FIDIC), slovenský preklad SACE 2008. Dodávateľ bude Objednávateľovi poskytovať služby na základe Zmluvy o poskytnutí služieb. Cieľom poskytnutia služby Dodávateľa podľa Zmluvy je administratívna, riadiaca a technická správa Zmluvy o Dielo, priebežná kontrola projektových prác Zhotoviteľa Diela a kontrola realizácie stavebných prác v mene Objednávateľa počas etapy predchádzajúcej vlastnej realizácii Diela a etapy počas realizácie Diela, ďalej vykonávanie povinností a právomocí jemu ustanovených a definovaných prostredníctvom Zmluvy a Zmluvy o Dielo na zhotovenie predmetnej Stavby. Cieľom služby Dodávateľa je zabezpečiť, že projektové práce a podľa nej zhotovené Dielo budú v súlade so Zmluvou o Dielo v požadovanej kvalite, v rámci Akceptovanej zmluvnej ceny Diela a bez predĺženia Lehoty výstavby. Verejný obstarávateľ vyhlásil verejné obstarávanie na zhotoviteľa stavebných prác na stavbu Modernizácia Fakultnej nemocnice Trenčín - Nový pavilón centrálnych operačných sál, OAIM a urgentný príjem oznámením v Úradnom vestníku EÚ č. 2019/S 250-620042 zo dňa 30.12. 2019 a vo Vestníku verejného obstarávania č. 263/2019 zo dňa 31.12.2019 pod sp. zn. č. 36179 - MSP. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Oznámenie o zverejnení dokumentov k verejnému obstarávaniu 19. Október 2020 19. Október 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3113233/content/1101778/download","filename":"Oznámenie-zverejnenie dokumentov.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o zrušení postupu verejného obstarávania 2. December 2020 2. December 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3119958/content/1115083/download","filename":"Oznámeni o zrušení postupu VO.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o zmene termínu predkladania a otvárania ponúk, úprave Súťažných podkladov a o vykonaní Redakčnej opravy 3. November 2020 3. November 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3116002/content/1106913/download","filename":"Oznámenie o zmene termínov, úprave SP a o vykonaní RO.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.