Obstarávanie

Servisná podpora pre Ekonomický informačný systém SAP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
16 714,68
Konečná suma(Bez DPH):
6 909,72
Zaplatené:
41.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72253200-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
celok podľa technickej špecifikácie
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Opis predmetu zákazky: Predmetom zákazky je softvérová podpora aplikácie pre zabezpečenie jej bezporuchovej prevádzky na dočasné obdobie t.j. do vysúťaženia nadlimitnej zákazky na základe reálnych výkonov poskytovateľa. Pod softvérovou aplikáciou sa rozumie Ekonomický informačný systém SAP ERP s počtom licencií 200 ks SAP Business Suite Professional User a 2500 ks licencií HR Payroll Processing v rozsahu nasledovných modulov: FI, HR, FI-AA, MM, SD, PSM, CO, CO-PA, BW, BC a jeho rozhranie na IS Objednávateľa (ZPIS, iCard).; Opis predmetu zákazky: Servisná podpora sa bude týkať odstraňovania incidentov a vád pri prevádzke softvérovej aplikácie formou zodpovedania otázok (telefonické / e-mailové poradenstvo) alebo vo forme servisného zásahu prostredníctvom vzdialeného prístupu resp. osobne v mieste plnenia. Pod servisným zásahom sa rozumie prispôsobenie aplikácie, údržba existujúcich (zákazníckych) rozšírení, podpora pri závierkových prácach, administrácia IS a pod.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Servisná podpora softvérovej aplikácie SAP ERP podľa opisu predmetu zákazky, Jednotka: človekohodina, Minimum: , Maximum: 190, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SLOVAKODATA, a.s. 2 8 291,67 20% EUR 18. November 2020 291570

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.