Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávateľa služieb spojených s pozáručným servisom, opravami a údržbou čiernobielych a farebných ihličkových, atramentových, laserových, termo a LED tlačiarní a multifunkčných zariadení s formátom tlače A4 a A3 (ďalej len „zariadenia“) počas doby 1 roka odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania hodnoty zákazky.; Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa zabezpečiť služby spojené s diagnostikou vád, pozáručným servisom, kontrolami, opravami, údržbou, čistením, zapojením, kalibráciou, konfigurovaním, testovaním, upgrade/update, dodávaním náhradných dielov a príslušenstva zariadení, poskytovať poradenskú a konzultačnú činnosť súvisiacu s predmetom zmluvy (ďalej len „servisná požiadavka“) na základe servisných požiadaviek verejného obstarávateľa v rozsahu uvedenom v servisnej požiadavke.; Verejný obstarávateľ (ďalej uvádzaný aj ako „objednávateľ“) disponuje v čase obstarávania zariadeniami od rôznych výrobcov a viacerých modelov od jedného výrobcu, ktorých zoznam tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy.; Objednávateľ prevádzkuje zariadenia v dvoch sídlach s rôznymi adresami v rámci mesta Bratislava.; Definícia pojmov:; Servisná požiadavka je žiadosť objednávateľa adresovaná dodávateľovi s cieľom zabezpečiť služby a tovary spojené s diagnostikou vád, pozáručným servisom, kontrolami, opravami, údržbou, čistením, zapojením, kalibráciou, konfigurovaním, testovaním, upgrade/update, dodávaním náhradných dielov a príslušenstva zariadení, poskytovať poradenskú a konzultačnú činnosť súvisiacu s predmetom zmluvy, smerujúce k obnoveniu prevádzkyschopnosti zariadení. ; Reakčná doba je doba, ktorá začína plynúť od prevzatia oznámenia servisnej požiadavky dodávateľom a končí začatím servisného výkonu. Prevzatie servisnej požiadavky oznámi dodávateľ objednávateľovi na e-mail kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia servisných požiadaviek alebo začína plynúť automaticky 24 hod. od nahlásenia servisnej požiadavky dodávateľovi objednávateľom. Za začiatok servisného výkonu sa považuje zaslanie návrhu cenovej ponuky servisnej požiadavky objednávateľovi.; Servisný výkon sa chápe okamžitá a prioritná časovo obmedzená činnosť dodávateľa vedená bez akéhokoľvek zdržania smerujúca k plneniu predmetu zmluvy spojenej s obnovením prevádzkyschopnosti zariadení alebo s dodávkou náhradných dielov a príslušenstva zariadení a iných plnení v zmysle servisnej požiadavky.; Servisná prehliadka je súčasťou servisného výkonu, ktorá slúži na spresnenie servisnej požiadavky, ak nie je možné objednávateľom jednoznačne špecifikovať vadu zariadenia a dodávateľ na základe servisnej požiadavky nedokáže vypracovať a predložiť cenovú ponuku objednávateľovi.; Počet zariadení objednávateľa podľa výrobcu: Hewlett Packard 129 ks; Xerox 251 ks; Toshiba 13 ks; Lexmark 12 ks; Samsung 5 ks; Epson 2 ks; Canon 1 ks; Sharp 1 ks.; Jednotlivé typy zariadení Hewlett Packard: HP 1415 Color LaserJet Pro CM, HP Color LaserJet CP2025n, HP Color LaserJet Pro CM1415fn, HP LJ 1320, HP LJ 3052, HP LJ CM2320fxi, HP LJ Pro 200 MPF M276, HP LJ CP3525n, HP LJ P2055d, HP LJ P2055dn; Jednotlivé typy zariadení Xerox: Xerox AltaLink B8045/B8055, Xerox AltaLink C8055, Xerox Phaser 3320, Xerox Phaser 3330, Xerox Phaser 6010, Xerox Phaser 6022, Xerox WorkCentre 3025, Xerox WorkCentre 5845, Xerox WorkCentre 6400, Xerox WorkCentre 6505, Xerox WorkCentre 6605, Xerox WorkCentre 7855, Xerox WorkCentr 7556, Xerox VersaLink C405; Jednotlivé typy zariadení Toshiba: Toshiba DC 2330 MFP, Toshiba e-Studio 355, Toshiba e-Studio 4540c; Jednotlivé typy zariadení Lexmark: Lexmark X364DN; Jednotlivé typy zariadení Canon: Canon MX 925; Jednotlivé typy zariadení Sharp: Sharp AR-5620D+podavac; Jednotlivé typy zariadení EPSON: Epson LQ-680, Epson LX 300; Jednotlivé typy zariadení Samsung: Samsung SCX-4600
Technické vlastnosti: Servisné požiadavky pre zariadenia, Hodnota / charakteristika: Servisné výkony zariadení sa budú vykonávať v sídlach verejného obstarávateľa okrem prípadov, kedy bude nevyhnutné na zariadeniach vykonať servisný výkon v sídle alebo prevádzke dodávateľa. ; Technické vlastnosti: Náhradné diely, Hodnota / charakteristika: Všetky náhradné diely musia byť originálne od výrobcu zariadenia, nové, nepoužité.; Technické vlastnosti: Náhradné diely a ekvivalent, Hodnota / charakteristika: Ak sa na zariadenie už náhradný diel nevyrába, môže byť použitý ekvivalent náhradného dielu plne kompatibilný s originálnym náhradným dielom, nový a nepoužitý.; Technické vlastnosti: Záruka na náhradné diely a príslušenstvo zariadení, Hodnota / charakteristika: 24 mesiacov v sídle verejného obstarávateľa od dátumu protokolárneho prevzatia servisnej požiadavky.; Technické vlastnosti: Záruka na servisné výkony, Hodnota / charakteristika: 12 mesiacov od protokolárneho prevzatia realizácie servisnej požiadavky v sídle verejného obstarávateľa.; Technické vlastnosti: Cena za človekohodinu, Hodnota / charakteristika: musí zahŕňať všetky vynaložené náklady dodávateľa súvisiace priamo či nepriamo s plnením servisnej požiadavky verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti: 1. servisné požiadavky, Jednotka: človekohodina, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 500
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
TREND SLOVAKIA, s.r.o. | 2 | 12 417,00 | 20% | EUR | 6. Jún 2018 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.