Predmetom zákazky je poskytovanie servisných služieb a podpory informačného systému Microsoft Dynamics NAV 2016 nasadeného a používaného v podmienka verejného obstarávateľa (Objednávateľa).; V súčasných podmienkach verejný obstarávateľ (Objednávateľ) disponuje aplikačným programovým vybavením (ďalej aj "APV") - súborom modulov systému Microsoft Dynamics NAV (Navision) 2016, č.I. 5334019.; Poskytovanie služieb bude realizované prostredníctvom vzdialeného pripojenia a konzultácií medzi Objednávateľom a Dodávateľom, v prípade potreby spojené s osobnou konzultáciou a to zároveň za podmienky, že poskytnutím služieb podľa tejto Zmluvy nedôjde k poškodeniu a/alebo strate dát uložených v APV. Miestom poskytnutia služieb môžu byť aj priestory Objednávateľa, prípadne iné priestory určené Objednávateľom.; Na účely poskytovania servisného zásahu podľa stupňa závažnosti sú definované nasledovné typy požiadaviek / priorít: havarijná, urgentná, štandardná. Typy požiadaviek/priorít určuje Objednávateľ.; Dodávateľ je povinný poskytovať servis APV nasledujúcou formou riešení problematických stavov pri používaní APV: a) telefonická konzultácia k používaniu APV, b) osobná konzultácia k používaniu APV, c) oprava chybnej funkčnosti APV - hlásenie prostredníctvom Helpdesku Dodávateľa.; Rozvoj APV je možný nasledovnými spôsobmi: a) telefonická konzultácia k používaniu alebo rozvoju APV, b) osobná konzultácia k používaniu alebo rozvoju APV, c) tvorba a úprava tlačových zostáv a elektronických formulárov podľa zadania Objednávateľa, d) tvorba a úprava programových objektov podľa zadania Objednávateľa, e) Dodávateľ zabezpečí na základe žiadosti Objednávateľa jednu (1) ročnú kontrolu stavu APV, f) konzultácie a školenia k APV.; Počas trvania zmluvy Dodávateľ sprístupní oprávnením osobám Objednávateľa službu "Helpdesk" Dodávateľa, telefonickú a e.mailovú komunikáciu s oprávnenými osobami, pracovníkmi technickej podpory Dodávateľa, ktorí budú zodpovední za riešenie požiadaviek Objednávateľa.; Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom.; Ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie musí spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené.
Technické vlastnosti: Požiadavka "Havarijná", Hodnota / charakteristika: APV nie je použiteľné vo svojich základných funkciách, vyskytuje sa funkčná chyba znemožňujúca činnosť APV alebo zmena externého alebo interného prostredia spôsobuje nepoužiteľnosť APV.; Technické vlastnosti: Požiadavka "Havarijná", Hodnota / charakteristika: Tento stav môže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo povinnosti Objednávateľa vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov v časovom horizonte jedného týždňa až jedného mesiaca.; Technické vlastnosti: Požiadavka "Urgentná", Hodnota / charakteristika: Činnosť APV je vo svojich funkciách degradovaná alebo zmena externého alebo interného prostredia vyžaduje zmenu pôvodnej funkčnosti APV tak, že tento stav môže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo; Technické vlastnosti: Požiadavka "Urgentná", Hodnota / charakteristika: povinnosti Objednávateľa vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov v časovom horizonte jedného týždňa až jedného mesiaca.; Technické vlastnosti: Požiadavka "Štandardná", Hodnota / charakteristika: Chyba APV do určitej miery komplikuje využitie APV alebo neumožňuje ich plnohodnotné využitie alebo zmena externého alebo interného prostredia vyžaduje zmenu pôvodnej funkčnosti APV,; Technické vlastnosti: Požiadavka "Štandardná", Hodnota / charakteristika: ktorá však nemôže ohroziť činnosť Objednávateľa alebo jeho povinnosti vyplývajúce zo všeobecných právnych predpisov
Technické vlastnosti: Servisné služby a podpora (rozsah), Jednotka: hod./mesiac, Minimum: , Maximum: 5, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Dĺžka poskytovania servisných služieb a podpory, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: 36, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Doba odozvy - priorita požiadavky "Havarijná" do, Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: 8, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Doba odozvy - priorita požiadavky "Urgentná" do, Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: 48, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Doba odozvy - priorita požiadavky "Štandardná" do, Jednotka: týždeň, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Doba odozvy - telefonická konzultácia do, Jednotka: hod., Minimum: , Maximum: 8, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Ročná kontrola stavu APV, Jednotka: hodnota / rok, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Prečerpanie obmedzeného množstva hodín službou rozvoja APV, Jednotka: hod./mesiac, Minimum: , Maximum: 5, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Pracovná doba (pracovné dni), Jednotka: hod., Minimum: 9,00, Maximum: 17,00, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Ročný upgrade poplatok , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 3, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
WBI, s.r.o. | 4 | 29 080,00 | 20% | EUR | 12. Január 2018 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.