Obstarávanie

Počítačové kurzy – Balík Microsoft Office pre pokročilých (MS Word, MS Excel, MS Access, MS PowerPoint/MS Visio)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
11 714,40
Konečná suma(Bez DPH):
4 714,65
Zaplatené:
40.24%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
80533200-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
v zmysle opisného formulára
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Funkcia: 24. Vzdelávanie a profesionálne vzdelávanie; Microsoft Word pre pokročilých  1)  tvorba letákov a brožúr    a) tabuľkový dizajn strany    b) stĺpcový formát textu    c) textové polia a WordArt pri tvorbe dokumentu;   2) tvorenie veľkých dokument    a) štruktúra dokumentu    b) definícia pojmov sekcia a referencia a kde je nutné ich používať    c) efektívny postup pri tvorbe rozsiahleho dokumentu;   3) tvorba referencií    a) automatická tvorba obsahu, nastavenie obsahu, formátovanie obsahu    b) číslovanie obrázkov a tabuliek, tvorba zoznamu tabuliek a obrázkov    c) poznámky pod čiarou a koncové poznámky    d) krížové odkazy    e) citácie a zoznam použitej literatúry    f) tvorenie registra dokumentu;   4) štruktúra dokumentu    a) delenie dokumentu na sekcie, typy zlomov sekcií    b) nastavenia strany v sekciách    c) tvorenie hlavičky a päty v dokumente rozdelenom na sekcie;   5) Zabezpečenie Word dokumentu    a) Ochrana proti neoprávnenému otvoreniu    b) Zabezpečenie proti zmene formátovania a obsahu    c) Ochrana údajov proti kopírovaniu    d) Nastavenie finálnej verzie a šifrovanie    e) Pripojenie cudzieho dokumentu    f) Vytvorenie hlavného dokumentu s niekoľkých čiastkových;   6) Revidovanie dokumentu    a) Jednoduchá revízia použitím komentárov    b) Sledovanie zmien dokumentu a ich revidovanie    c) Spôsoby zobrazenia revidovaného dokumentu    d) Zabezpečenie revízie    e) Nastavenie možností sledovania    f) Porovnanie obsahu dvoch dokumentov    g) Zlúčenie dvoch verzií dokumentov;   7) Hromadná korešpondencia (pre asistentky)    a) Podporované zdroje dát pre hromadnú korešpondencia;   8) Tvorenie obálok a štítkov    a) Nastavenie obálky    b) Vytvorenie šablóny pre štítky    c) Nastavenie zdroju adries a ich filtrovanie    d) Tlač obálok a štítkov    e) Možnosti ukladania hromadnej korešpondencie;   9) Tvorenie listov a e-mailu  10) Tvorba šablón    a) Význam dokumentu typu šablóna    b) Ukladanie šablóny, význam priečinku moje šablóny    c) Nástroj organizátor na organizovanie štýlov medzi šablónami a dokumentmi;   11) Elektronické formuláre    a) Čo sú to formulárové prvky a aký je ich rozdiel oproti ActiveX prvkom    b) Nastavenia formulárových prvkov        i) Textové polia    c) ActiveX prvok tlačidlo možností a jeho nastavenie    d) Zabezpečenie formulára; Microsoft Excel pre pokročilých  1) Tvorba makier    a) vytvorenie jednoduchého programu pomocou nahrávania makier    b) možnosti ukladania makra    c) absolútne a relatívne adresovanie pri nahrávaní    d) zabezpečenie makier    e) spôsoby spustenia vytvoreného makra    f) popis vývojového prostredia VBA    g) napísanie nového makra pomocou funkcií msgbox a inputbox;   2) Tvorenie vlastných funkcií    a) definovanie pojmov vstupná a návratová hodnota    b) nastavenie dátových typov pre vstup a výstup;   3) Automaticky vykonávaný kód, predstavenie udalostných procedúr    a) zadefinovanie pojmu udalosť a udalostná procedúra    b) prehľad dôležitých udalostí pre hárok    c) prehľad dôležitých udalostí pre súbor;   4) Volanie podprocedúry (podporgramu)    a) rozdiely pri volaní procedúr typu Sub a function    b) nastavenie platnosti volaných procedúr;   5) Zobrazovanie hodnotového poľa v percentách    a) V pomere k celkovému súčtu    b) V pomere ku súčtu riadka alebo stĺpca    c) Zobrazovanie hodnôt v pomere k medzisúčtom    d) Ako rozdiel hodnôt alebo ako percento rozdielu hodnôt    e) Správny výber grafu pre potreby analýzy    f) Použitie podmieneného formátovania a kriviek    g) Použitie rýchleho filtra;   6) Práca s textom    a) Jednoduché rozdelenie textu na niekoľko buniek, Funkcia CONCATENATE;   7) Logické funkcie    a) Spôsob tvorenia zloženej funkcie, pomôcky pri kontrole zloženej funkcie    b) Pokročilá práca s funkciou IF, vnorený IF    c) Vyhodnocovanie niekoľkých kritérií súčasne, logické spojky AND OR    d) Informačné funkcie na kontrolu bunky;   8) Počítanie s dátumom a časom    a) Ako identifikovať a riešiť dátumy, ktoré nefungujú v nástrojoch Excelu    b) Identifikácia časti dátumu a času pre kontingenčné tabuľky    c) Prirátavanie dní, pracovných dní, mesiacov a rokov k dátumu;   9) Použitie funkcií v podmienenom formátovaní  10) Použitie nástroja hľadanie riešenia pri dopočítavaní údajov  11) Zabezpečenie Excelu    a) Použitie vzorcov pri tvorbe overenia; MS Access (veľkosť skupiny max. 3 zamestnanci)  1) Tvorba databázy v MS Access  2) Výber šablóny MS Access + tvorba šablóny  3) Vzťahy medzi tabuľkami – vytváranie prepojení medzi viacerými tabuľkami  4) Zabezpečenie informácií v databáze – tvorba oprávnení pre užívateľov, obmedzenie prístupov podľa oprávnení, história zmien    5) Nastavenie verzionovania databáz v dennej báze  6) Makrá v MS Access – ich vyhľadávanie a použitie – príklady využitia na najbežnejšie úkony  7) Tvorba zostáv;   8) Manažérskej využitie softvéru MS Access – zadávanie úloh, termínov, pridávanie osôb za subjekt  9) Spôsoby zdieľania databázy MS Access pomocou sieťových zložiek, náhľadov, výstupov a pod.  10) Programovanie vlastných objektov  11) Techniky pri tvorbe aplikačnej logiky   12) Spolupráca s Word, Excel, Outlook    a) Prepojenie Databázy Access a kontaktov programov    b) Práca so súbormi v operačnom systéme; MS PowerPoint/MS Visio  1) Typografia  2) Tvorba vlastnej grafiky  3) Vkladanie cudzích objektov do prezentácie (video...)  4) Základné a pokročilé techniky a možnosti práce s Visio  5) Prepojenie na ostatné aplikácie a využitie v praxi; Obsah kurzov bude dohodnutý aktuálne podľa požiadaviek účastníkov.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Dĺžka každého kurzu z balíka, Hodnota / charakteristika: 1 deň  (8 hodín); Technické vlastnosti: Počet osôb v skupine, Hodnota / charakteristika: 2 - 8; Technické vlastnosti: Technické vybavenie školiacej miestnosti, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ zabezpečí potreb. techn. vybav. škol. priest. objednávateľa, poskytne bezplatný prenájom notebookov s MS Office 2016 pre každého účastníka kurzu a študij. materiály (zviazaná brožúra A5).; Technické vlastnosti: Výstup aktivity, Hodnota / charakteristika: osvedčenie o absolvovaní kurzu

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Balík Microsoft Office pre pokročilých                     Z toho:, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: 130, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: MS Word, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: MS Excel, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: MS ACCESS, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: MS PowerPoint/MS Visio, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
GOPAS SR, a.s. 3 5 657,58 20% EUR 3. Október 2017 146771

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.