Funkcia: 24. Vzdelávanie a profesionálne vzdelávanie; Microsoft Word pre pokročilých 1) tvorba letákov a brožúr a) tabuľkový dizajn strany b) stĺpcový formát textu c) textové polia a WordArt pri tvorbe dokumentu; 2) tvorenie veľkých dokument a) štruktúra dokumentu b) definícia pojmov sekcia a referencia a kde je nutné ich používať c) efektívny postup pri tvorbe rozsiahleho dokumentu; 3) tvorba referencií a) automatická tvorba obsahu, nastavenie obsahu, formátovanie obsahu b) číslovanie obrázkov a tabuliek, tvorba zoznamu tabuliek a obrázkov c) poznámky pod čiarou a koncové poznámky d) krížové odkazy e) citácie a zoznam použitej literatúry f) tvorenie registra dokumentu; 4) štruktúra dokumentu a) delenie dokumentu na sekcie, typy zlomov sekcií b) nastavenia strany v sekciách c) tvorenie hlavičky a päty v dokumente rozdelenom na sekcie; 5) Zabezpečenie Word dokumentu a) Ochrana proti neoprávnenému otvoreniu b) Zabezpečenie proti zmene formátovania a obsahu c) Ochrana údajov proti kopírovaniu d) Nastavenie finálnej verzie a šifrovanie e) Pripojenie cudzieho dokumentu f) Vytvorenie hlavného dokumentu s niekoľkých čiastkových; 6) Revidovanie dokumentu a) Jednoduchá revízia použitím komentárov b) Sledovanie zmien dokumentu a ich revidovanie c) Spôsoby zobrazenia revidovaného dokumentu d) Zabezpečenie revízie e) Nastavenie možností sledovania f) Porovnanie obsahu dvoch dokumentov g) Zlúčenie dvoch verzií dokumentov; 7) Hromadná korešpondencia (pre asistentky) a) Podporované zdroje dát pre hromadnú korešpondencia; 8) Tvorenie obálok a štítkov a) Nastavenie obálky b) Vytvorenie šablóny pre štítky c) Nastavenie zdroju adries a ich filtrovanie d) Tlač obálok a štítkov e) Možnosti ukladania hromadnej korešpondencie; 9) Tvorenie listov a e-mailu 10) Tvorba šablón a) Význam dokumentu typu šablóna b) Ukladanie šablóny, význam priečinku moje šablóny c) Nástroj organizátor na organizovanie štýlov medzi šablónami a dokumentmi; 11) Elektronické formuláre a) Čo sú to formulárové prvky a aký je ich rozdiel oproti ActiveX prvkom b) Nastavenia formulárových prvkov i) Textové polia c) ActiveX prvok tlačidlo možností a jeho nastavenie d) Zabezpečenie formulára; Microsoft Excel pre pokročilých 1) Tvorba makier a) vytvorenie jednoduchého programu pomocou nahrávania makier b) možnosti ukladania makra c) absolútne a relatívne adresovanie pri nahrávaní d) zabezpečenie makier e) spôsoby spustenia vytvoreného makra f) popis vývojového prostredia VBA g) napísanie nového makra pomocou funkcií msgbox a inputbox; 2) Tvorenie vlastných funkcií a) definovanie pojmov vstupná a návratová hodnota b) nastavenie dátových typov pre vstup a výstup; 3) Automaticky vykonávaný kód, predstavenie udalostných procedúr a) zadefinovanie pojmu udalosť a udalostná procedúra b) prehľad dôležitých udalostí pre hárok c) prehľad dôležitých udalostí pre súbor; 4) Volanie podprocedúry (podporgramu) a) rozdiely pri volaní procedúr typu Sub a function b) nastavenie platnosti volaných procedúr; 5) Zobrazovanie hodnotového poľa v percentách a) V pomere k celkovému súčtu b) V pomere ku súčtu riadka alebo stĺpca c) Zobrazovanie hodnôt v pomere k medzisúčtom d) Ako rozdiel hodnôt alebo ako percento rozdielu hodnôt e) Správny výber grafu pre potreby analýzy f) Použitie podmieneného formátovania a kriviek g) Použitie rýchleho filtra; 6) Práca s textom a) Jednoduché rozdelenie textu na niekoľko buniek, Funkcia CONCATENATE; 7) Logické funkcie a) Spôsob tvorenia zloženej funkcie, pomôcky pri kontrole zloženej funkcie b) Pokročilá práca s funkciou IF, vnorený IF c) Vyhodnocovanie niekoľkých kritérií súčasne, logické spojky AND OR d) Informačné funkcie na kontrolu bunky; 8) Počítanie s dátumom a časom a) Ako identifikovať a riešiť dátumy, ktoré nefungujú v nástrojoch Excelu b) Identifikácia časti dátumu a času pre kontingenčné tabuľky c) Prirátavanie dní, pracovných dní, mesiacov a rokov k dátumu; 9) Použitie funkcií v podmienenom formátovaní 10) Použitie nástroja hľadanie riešenia pri dopočítavaní údajov 11) Zabezpečenie Excelu a) Použitie vzorcov pri tvorbe overenia; MS Access (veľkosť skupiny max. 3 zamestnanci) 1) Tvorba databázy v MS Access 2) Výber šablóny MS Access + tvorba šablóny 3) Vzťahy medzi tabuľkami – vytváranie prepojení medzi viacerými tabuľkami 4) Zabezpečenie informácií v databáze – tvorba oprávnení pre užívateľov, obmedzenie prístupov podľa oprávnení, história zmien 5) Nastavenie verzionovania databáz v dennej báze 6) Makrá v MS Access – ich vyhľadávanie a použitie – príklady využitia na najbežnejšie úkony 7) Tvorba zostáv; 8) Manažérskej využitie softvéru MS Access – zadávanie úloh, termínov, pridávanie osôb za subjekt 9) Spôsoby zdieľania databázy MS Access pomocou sieťových zložiek, náhľadov, výstupov a pod. 10) Programovanie vlastných objektov 11) Techniky pri tvorbe aplikačnej logiky 12) Spolupráca s Word, Excel, Outlook a) Prepojenie Databázy Access a kontaktov programov b) Práca so súbormi v operačnom systéme; MS PowerPoint/MS Visio 1) Typografia 2) Tvorba vlastnej grafiky 3) Vkladanie cudzích objektov do prezentácie (video...) 4) Základné a pokročilé techniky a možnosti práce s Visio 5) Prepojenie na ostatné aplikácie a využitie v praxi; Obsah kurzov bude dohodnutý aktuálne podľa požiadaviek účastníkov.
Technické vlastnosti: Dĺžka každého kurzu z balíka, Hodnota / charakteristika: 1 deň (8 hodín); Technické vlastnosti: Počet osôb v skupine, Hodnota / charakteristika: 2 - 8; Technické vlastnosti: Technické vybavenie školiacej miestnosti, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ zabezpečí potreb. techn. vybav. škol. priest. objednávateľa, poskytne bezplatný prenájom notebookov s MS Office 2016 pre každého účastníka kurzu a študij. materiály (zviazaná brožúra A5).; Technické vlastnosti: Výstup aktivity, Hodnota / charakteristika: osvedčenie o absolvovaní kurzu
Technické vlastnosti: Balík Microsoft Office pre pokročilých Z toho:, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: 130, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: MS Word, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: MS Excel, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: MS ACCESS, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: MS PowerPoint/MS Visio, Jednotka: osoba, Minimum: , Maximum: 10, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
GOPAS SR, a.s. | 3 | 5 657,58 | 20% | EUR | 3. Október 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.