Predmetom plnenia je dodávka služby - realizácie telemarketingovej kampane. Predpokladom pre jej plnenie zo strany dodávateľa je disponovanie telefonickým call-centrom, ktoré je schopné v krátkom čase zasiahnuť požadovaný počet potenciálnych odberateľov odborného časopisu. Call centrum musí v nadväznosti na požadované štandardy a úspešnosť kampane disponovať certifikátom ISO 9001 alebo ekvivalent, resp. musí preukázať, že má zavedený systém riadenia kvality v tejto oblasti.; Služba je dodaná úspešným dovolaním sa min. 4000 potenciálnym klientom v priebehu 1 mesiaca odo dňa zaslania objednávky - čiastkovej výzvy, realizáciou krátkeho rozhovoru o prípadnom doručení alebo nedoručení prvého, príp. druhého bezplatného čísla odborného časopisu, ich názoru naň a prípadne prijatia objednávky na jeho predplatné. Služba musí byť realizovaná každý pracovný deň plynutia lehoty plnenia až do vyčerpania požadovaných objemov dovolaných klientov a musí sa ukončiť do 1 mesiaca odo dňa zaslania objednávky.; Subjektom volaní budú predovšetkým organizácie verejnej správy, teda mestá a obce, štátne inštitúcie, verejnoprávne inštitúcie a podobne, teda špecifický druh klientov, ktorí majú rozvetvenú štruktúru zodpovedností, pričom je potrebné dovolať sa osobe, ktorá rozhoduje o možnosti predplatného pre odborný časopis.; Súčasťou služby je taktiež vyhotovenie správy o volaniach za každý deň kampane, ktorá bude pozostávať z počtu dovolaných spoločností, informácie o doručení výtlačku, názoru na potrebu odoberať takýto časopis a prípadne odsúhlasenie zakúpenia predplatného (report z každého hovoru). Výstupom celej služby bude odovzdanie výslednej databázy a zaznamenaných údajov v prehľadnej a štruktúrovanej databázovej forme, ktorá má možnosť jednoduchého importu do informačného (CRM) systému, a to do 18:00 hod. každého pracovného dňa.; Súčasťou tejto záverečnej správy budú i štatistiky vrátane grafického zobrazenia, ako aj jej osobná prezentácia s prípadnými návrhmi na ďalší postup.; Zadávateľ zákazky dodá dodávateľovi vzorku 2000 spoločností (organizácií), s ktorými je potrebné sa skontaktovať. Dodávateľ z vlastných zdrojov a podľa jeho skúseností dodá ďalších 2000 spoločností, ktorým je vhodné ponúknuť časopis konkrétneho odborného zamerania.; Predmetom služby je taktiež 30 hodín konzultácií medzi zadávateľom zákazky a dodávateľom o čo najlepšom nastavení kampane - príprava web-formulára, scénara hovoru s telemarketingovými odborníkmi dodávateľa, výber najvhodnejšej doby a formy oslovenia vybranej cieľovej skupiny a pod.; Zadávateľ zákazky poskytne dodávateľovi služby 2-hodinové produktové školenie, na ktorom sa zúčastnia všetci vybraní telefonisti, vybraní pre tento projekt. Predmetom školenia bude informácia o odbornej terminológii časopisu, jeho zameraní, hlavných víziách a pod.; Súčasťou zákazky je aj služba zaslania personifikovaného emailu s prezentáciou v mene zadávateľa zákazky, prípadne formulára na predplatné s predvyplnením potrebných údajov, resp. zaslanie zálohovej faktúry v mene zadávateľa tejto zákazky.; V prípade nedostupnosti účastníckeho čísla potenciálneho klienta alebo pri preplánovaní hovoru – pokus o viacnásobné kontaktovanie (min. 3x). ; V prípade potreby tzv. "follow-up"-u, teda opätovného kontaktovania po zaslaní prezentácie, resp. elektronickej verzie časopisu sa toto uskutoční do 1 týždňa od prvotnej dohody s potenciálnym dodávateľom na ich zaslaní.; Súčasťou poskytnutia služby je aj spätné volanie subjektov, ktorí si predplatné odborného časopisu objednali, avšak neuhradili ho v lehote zálohovej faktúry. Predmetom hovoru bude pripomenutie úhrady, resp. zistenie trvajúceho záujmu.
Technické vlastnosti: Počet dovolaných spoločností so záznamom z hovoru, Jednotka: ks, Minimum: 4000, Maximum: , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Trvanie dodávania služby od zadania objednávky, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Predpokladaná odhadovaná dĺžka 1 úspešného hovoru v nadväznosti na objem získavania informácií, Jednotka: minúty, Minimum: 8, Maximum: 10, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Crystal Call, a.s. | 2 | 0,00 | 0% | EUR | 2. Marec 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.