Obstarávanie

Telemarketingová kampaň na distribúciu odbornej publikácie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Adamas Alliance, s.r.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
16 580,00
Konečná suma(Bez DPH):
0,00
Zaplatené:
0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79342100-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
celá služba v zmysle opisu
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom plnenia je dodávka služby - realizácie telemarketingovej kampane. Predpokladom pre jej plnenie zo strany dodávateľa je disponovanie telefonickým call-centrom, ktoré je schopné v krátkom čase zasiahnuť požadovaný počet potenciálnych odberateľov odborného časopisu. Call centrum musí v nadväznosti na požadované štandardy a úspešnosť kampane disponovať certifikátom ISO 9001 alebo ekvivalent, resp. musí preukázať, že má zavedený systém riadenia kvality v tejto oblasti.; Služba je dodaná úspešným dovolaním sa min. 4000 potenciálnym klientom v priebehu 1 mesiaca odo dňa zaslania objednávky - čiastkovej výzvy, realizáciou krátkeho rozhovoru o prípadnom doručení alebo nedoručení prvého, príp. druhého bezplatného čísla odborného časopisu, ich názoru naň a prípadne prijatia objednávky na jeho predplatné. Služba musí byť realizovaná každý pracovný deň plynutia lehoty plnenia až do vyčerpania požadovaných objemov dovolaných klientov a musí sa ukončiť do 1 mesiaca odo dňa zaslania objednávky.; Subjektom volaní budú predovšetkým organizácie verejnej správy, teda mestá a obce, štátne inštitúcie, verejnoprávne inštitúcie a podobne, teda špecifický druh klientov, ktorí majú rozvetvenú štruktúru zodpovedností, pričom je potrebné dovolať sa osobe, ktorá rozhoduje o možnosti predplatného pre odborný časopis.; Súčasťou služby je taktiež vyhotovenie správy o volaniach za každý deň kampane, ktorá bude pozostávať z počtu dovolaných spoločností, informácie o doručení výtlačku, názoru na potrebu odoberať takýto časopis a prípadne odsúhlasenie zakúpenia predplatného (report z každého hovoru). Výstupom celej služby bude odovzdanie výslednej databázy a zaznamenaných údajov v prehľadnej a štruktúrovanej databázovej forme, ktorá má možnosť jednoduchého importu do informačného (CRM) systému, a to do 18:00 hod. každého pracovného dňa.; Súčasťou tejto záverečnej správy budú i štatistiky vrátane grafického zobrazenia, ako aj jej osobná prezentácia s prípadnými návrhmi na ďalší postup.; Zadávateľ zákazky dodá dodávateľovi vzorku 2000 spoločností (organizácií), s ktorými je potrebné sa skontaktovať. Dodávateľ z vlastných zdrojov a podľa jeho skúseností dodá ďalších 2000 spoločností, ktorým je vhodné ponúknuť časopis konkrétneho odborného zamerania.; Predmetom služby je taktiež 30 hodín konzultácií medzi zadávateľom zákazky a dodávateľom o čo najlepšom nastavení kampane - príprava web-formulára, scénara hovoru s telemarketingovými odborníkmi dodávateľa, výber najvhodnejšej doby a formy oslovenia vybranej cieľovej skupiny a pod.; Zadávateľ zákazky poskytne dodávateľovi služby 2-hodinové produktové školenie, na ktorom sa zúčastnia všetci vybraní telefonisti, vybraní pre tento projekt. Predmetom školenia bude informácia o odbornej terminológii časopisu, jeho zameraní, hlavných víziách a pod.; Súčasťou zákazky je aj služba zaslania personifikovaného emailu s prezentáciou v mene zadávateľa zákazky, prípadne formulára na predplatné s predvyplnením potrebných údajov, resp. zaslanie zálohovej faktúry v mene zadávateľa tejto zákazky.; V prípade nedostupnosti účastníckeho čísla potenciálneho klienta alebo pri preplánovaní hovoru – pokus o viacnásobné kontaktovanie (min. 3x). ; V prípade potreby tzv. "follow-up"-u, teda opätovného kontaktovania po zaslaní prezentácie, resp. elektronickej verzie časopisu sa toto uskutoční do 1 týždňa od prvotnej dohody s potenciálnym dodávateľom na ich zaslaní.; Súčasťou poskytnutia služby je aj spätné volanie subjektov, ktorí si predplatné odborného časopisu objednali, avšak neuhradili ho v lehote zálohovej faktúry. Predmetom hovoru bude pripomenutie úhrady, resp. zistenie trvajúceho záujmu.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Počet dovolaných spoločností so záznamom z hovoru, Jednotka: ks, Minimum: 4000, Maximum: , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Trvanie dodávania služby od zadania objednávky, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Predpokladaná odhadovaná dĺžka 1 úspešného hovoru v nadväznosti na objem získavania informácií, Jednotka: minúty, Minimum: 8, Maximum: 10, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Crystal Call, a.s. 2 0,00 0% EUR 2. Marec 2017 132481

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.