Dodávateľ

Lindström, s.r.o.

Trnava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Lindström, s.r.o.

IČO: 35742364

Adresa: Orešianska ulica 3 Trnava

Registračné číslo: 2022/2-PO-F8497

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 11. Február 2022

Záznam platný do: 11. Február 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 12 637,00 EUR 4 4
2019 27 638,00 EUR 2 2
2020 113 417,75 EUR 6 6
2021 54 489,67 EUR 2 2
2022 88 666,68 EUR 1 1
2023 13 000,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 12 637,00 EUR 4 4
2019 27 638,00 EUR 2 2
2020 113 417,75 EUR 6 6
2021 54 489,67 EUR 2 2
2022 88 666,68 EUR 1 1
2023 13 000,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 4 56 740,00 56740.00 EUR
Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 1 527,00 527.00 EUR
Technická univerzita v Košiciach 1 20 414,83 20414.83 EUR
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 4 162 938,68 162938.68 EUR
Sociálna poisťovňa, ústredie 2 49 289,67 49289.67 EUR
Fakultná nemocnica Trenčín 1 3 422,00 3422.00 EUR
Úrad vlády Slovenskej republiky 1 15 412,92 15412.92 EUR
Národné osvetové centrum 2 1 104,00 1104.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Prenájom a pranie bezpečnostných rohoží Fakultná nemocnica Trenčín 6 350,00 6350.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Prenájom interiérových čistiacich rohoží, ich pravidelná výmena a čistenie Národné osvetové centrum 2 280,00 2280.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Servisný nájom rohoží Sociálna poisťovňa, ústredie 9 951,12 9951.12 EUR 2016 Služby Nie 1
Prenájom interiérových čistiacich rohoží, ich pravidelná výmena a čistenie Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 1 000,00 1000.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Prenájom a údržba bezpečnostných rohoží Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 24 600,00 24600.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Koberce, rohože a predložky Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 11 840,00 11840.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Koberce, rohože a predložky Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 17 870,00 17870.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Prenájom a údržba bezpečnostných rohoží Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 25 200,00 25200.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Prenájom interiérových rohoží, ich pravidelná výmena a čistenie Národné osvetové centrum 500,00 500.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Zmluva o servisnom prenájme čistiacich rohožiek Úrad vlády Slovenskej republiky 18 681,94 18681.94 EUR 2020 Služby Nie 1
Servisný nájom rohoží Sociálna poisťovňa, ústredie 69 732,00 69732.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Servisný prenájom rohoží k vstupným dverám do budov Technická univerzita v Košiciach 24 500,00 24500.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Prenájom- koberce, rohože a predložky Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 20 420,00 20420.0 EUR 2021 Služby Nie 1
Prenájom a údržba bezpečnostných rohoží Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 44 973,40 44973.4 EUR 2021 Tovary Nie 1
Prenájom a údržba vstupných bezpečnostných čistiacich rohoží Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 143 750,09 143750.09 EUR 2022 Tovary Nie 1
Koberce, rohože a predložky Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 16 000,00 16000.0 EUR 2023 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 422 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Tomáš Frimmel
Adresa:
Mjr. Linaje Mladá Boleslav 293 01
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
28. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Mika Matias Kujala
Adresa:
Kalkerinpolku Leppävesi 018 30
Krajina:
Fínska republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
15. Apríl 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Santtu Jokinen
Adresa:
Saunamäentie 24A Espoo 027 70
Krajina:
Fínska republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
28. Júl 2017
Záznam do:
15. Apríl 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Július Kaliský
Adresa:
Dolichénska 1346/14 Bratislava 85110
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
28. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Advokátska kancelária Mihalda, Valach, Kišac, s. r. o.
Adresa:
Gogoľova 18 Bratislava - mestská časť Petržalka 852 02

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 15.04.2019 do:

Stiahni



Záznam platný od: 28.07.2017 do: 15.04.2019

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.