Vyhlásené obstarávanie

Vpracovanie projektovej dokumentácie na obnovu fasád objektov NKP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
79 371,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71200000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. August 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
22. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
22. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, Tr. A. Hlinku, 949 76 Nitra, zasadačka na 2. poschodí budovy rektorátu. Termín uvedený vo Výzve sa týka otvárania ponúk časti OSTATNÉ , ktoré je neverejné, t.j. uskutoční sa bez účasti uchádzačov. Otváranie obálok časti ponuky označenej ako KRITÉRIA vykoná komisia v súlade s § 41 ods.2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní . Otváranie obálok časti ponuky označenej ako KRITÉRIA vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Verejný obstarávateľ zašle oznámenie o otváraní častí ponúk, označených ako KRITÉRIA všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, najneskôr päť pracovných dní pred ich otváraním.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 bodov % 1. Celková cena za predmet zákazky
  • 10 bodov % 4. Lehota dodania 3. etapy
  • 10 bodov % 3.Lehota dodania 2. etapy
  • 10 bodov % 2. Lehota dodania 1. etapy

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú architektonické služby, inžinierske služby, služby autorského dozoru, pre nehnuteľnosti uvedené v súťažných podkladoch spojené so zisťovaním stupňa a príčin poškodenia ich fasád, s vyhodnotením zisteného skutkového stavu a so spracovaním analýzy (1. etapa), s vypracovaním projektu v rozsahu projektu pre stavebné povolenie ( 2. etapa), s vypracovaním realizačného projektu ( 3. etapa), s výkonom autorského dozoru počas realizácie stavebných prác ( 4. etapa).

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa budú zasielať na základe písomnej žiadosti doručenej mailom, poštou alebo osobne. Súťažné podklady verejný obstarávateľ odosiela poštou a mailom. V žiadosti je nutné uviesť poštovú a mailovú adresu pre odoslanie súťažných podkladov. Úradné hodiny podateľne v pracovných dňoch od 7:30 h. 11:45 h., 12:15 h. 15:00 h. 2. Záujemcom sa odporúča zúčastniť sa obhliadky objektov, ktorých sa predmet zákazky týka, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky, a aby sa oboznámili so skutkovým stavom jednotlivých objektov, mohli vzniesť prípadné doplňujúce otázky a návrhy na vysvetlenie nejasnosti a následne tak pripraviť ponuku. Výdavky spojené s účasťou na obhliadke objektov znáša záujemca. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 8.9.2015 o 13,00 h. s miestom stretnutia vestibul pod Aulou SPU v Nitre, Tr. A. Hlinku 2, Nitra. 3. Doplnenie informácií o trvaní zmluvy uvedené v dňoch v bode II.3 tejto výzvy: Doba uskutočnenia predmetu zákazky je maximálne 9,5 mesiaca (285 dní) od nadobudnutia účinnosti zmluvy, okrem výkonu činnosti autorského dozoru (4.etapa), ktorý sa bude vykonávať počas lehoty realizácie stavebných prác (predpokladá sa v období rokov 2016 -2018) za podmienky získania finančných zdrojov.