Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcie striech budov NPPC - VÚŽV a VÚEPP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
138 759,71
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214600-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
9. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky, zasadačka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú rekonštrukčné práce striech budov NPPC - VÚŽV a VÚEPP v zmysle výkazov výmer. Súčasťou je aj sondáž jestvujúceho zloženia strechy na zistenie skladby skutočných hrúbok jednotlivých vrstiev pôvodného strešného plášťa, Ťahová skúška pre zistenie súdržnosti jednotlivých vrstiev o podklad pre určenie správneho typu kotvenia a hĺbky kotvenia ako aj Zhotovenie PD - návrh obnovy strechy, vrátane doloženia statického posudku projektantom statiky, na základe znalosti z diagnostiky skutočnej skladby strechy. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch - výkaz výmer.

Doplňujúce informácie

a)Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam : 1.Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov pridelených verejnému obstarávateľovi zo štátneho rozpočtu. Zhotoviteľ a Objednávateľ sa dohodli, že Cena diela bude uhradená po úplnom prevzatí Diela t.j. po uskutočnení rekonštrukčných prác na všetkých pracoviskách NPPC uvedený v čl. III zmluvy, a to na základe Záverečného preberacieho protokolu o odovzdaní a prevzatí diela bez závad v zmysle tohto článku zmluvy. 2.Zhotoviteľ sa zaväzuje pred podpisom zmluvy vinkulovať na bankovom účte finančné prostriedky vo výške 30% z celkovej ceny diela vrátane DPH, ako tzv. výkonnovú zábezpeku na vykonanie prác v zmysle dojednaní zmluvy. Zhotoviteľ je povinný do 3 dní po podpise zmluvy previesť vinkulované finančné prostriedky na osobitný účet Objednávateľa, ktorý za týmto účelom zriadi Objednávateľ. Nakladať s finančnými prostriedkami je Objednávateľ oprávnený len v zmysle dojednaní Zmluvy o dielo. Výkonová zábezpeka bude vrátená Zhotoviteľovi na jeho bankový účet do 5 pracovných dní po podpise Záverečného preberacieho protokolu. 3.Nakoľko Objednávateľ je povinnou osobou v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v platnom znení (ďalej len zákon o slobodnom prístupe k informáciám), Zmluvné strany sú oboznámené s tým, že informácie o Zmluve budú zverejnené spôsobom uvedeným v ust. § 5a ods. 3 zákona o slobodnom prístupe k informáciám a v rozsahu podľa nariadenia vlády SR č. 498/2011 Z.z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o zverejňovaní zmlúv v Centrálnom registri zmlúv a náležitosti informácie o uzatvorení zmluvy. b)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. c)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. d)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. e)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/15008_4523_20150917.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. f)Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO. g)Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO. h)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Trvanie zmluvy, predstavuje 119 dní t.j. 17 týždňov od začiatku plnenia.