Vyhlásené obstarávanie

Zvyšovanie energetickej účinnosti existujúcej verejnej budovy - Materská škola, Nábrežie Rimavy, Hnúšťa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Hnúšťa
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
187 777,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
5. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Hnúšťa,Francisciho 74, 981 01 Hnúšťa
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Ide o obnovu budovy, ktorá sa dotýka zateplenia, výmeny okien, vstupných dverí, zateplenia strešnej konštrukcie, realizácie novej hydroizolácie strešnej krytiny, oprava bleskozvodového systému budovy

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ poskytne elektronicky e-mailom súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady v slovenskom alebo v českom jazyku elektronicky e-mailom, poštou, osobne (alebo kuriérom) na kontaktné miesto verejného obstarávateľa (alebo na kontaktný e-mail: otazky.vo@gmail.com). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať minimálne obchodné meno, sídlo záujemcu, názov zákazky, adresu pre poštový styk, číslo telefónu a e-mailovú adresu, na ktorú si žiada zaslať súťažné podklady. Súťažné podklady budú poskytnuté výhradne elektronicky (e-mailom). Verejný obstarávateľ v súčasnosti nemá zabezpečené financovanie predmetnej zákazky. Podmienkou plnenia je získanie finančných prostriedkov z Environmentálneho fondu. Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 5 mesiacov. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Zhotoviteľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. Po doručení súťažných podkladov, je záujemca povinný zaslať spätný e-mail, v ktorom písomne potvrdí prevzatie súťažných podkladov. V prípade zaslania žiadosti o súťažné podklady e-mailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. V Súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ pri komunikácii a výmene informácii bude uplatňovať §18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. V zmysle § 45 ods. 9 zákona o VO úspešný uchádzač alebo uchádzači a ich subdodávatelia (v zmysle § 45 ods. 10 až 11 zákona o VO) sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Uchádzač predloží ako prílohu (náležitosti) Zmluvy o dielo aj: - Certifikáty, atesty, vyhlásenia o zhode výrobkov, materiálov, ktoré budú použité a zabudované v rámci uskutočnenia predmetu zmluvy (postačujú kópie).