Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravných lístkov a elektronických stravovacích kariet


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
117 000 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55523000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Jún 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Júl 2020
Dátum otvárania ponúk:
3. Júl 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk vzhľadom na ustanovenia zákona vo vzťahu k elektronickej aukcii bude neverejné.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravných lístkov a elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravných lístkov a elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravných lístkov a elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravných lístkov a elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravných lístkov a elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravných lístkov a elektronických stravovacích kariet

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb hromadného stravovania, v súlade so všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi na území Slovenskej republiky pre Ministerstvo vnútra SR ako centrálnu obstarávaciu jednotku a prijímateľské inštitúcie uvedené v Článku II bodu 2.2 Rámcovej dohody, prostredníctvom stravných lístkov a elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a poskytovateľ má s nimi uzatvorený zmluvný vzťah. Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti: Časť 1: Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravných lístkov Časť 2: Zabezpečenie stravovacích služieb formou elektronických stravovacích kariet. Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb hromadného stravovania, v súlade so všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi na území Slovenskej republiky pre Ministerstvo vnútra SR ako centrálnu obstarávaciu jednotku a prijímateľské inštitúcie uvedené v Článku II bodu 2.2 Rámcovej dohody, prostredníctvom stravných lístkov u zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a poskytovateľ má s nimi uzatvorený zmluvný vzťah.Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb hromadného stravovania, v súlade so všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi na území Slovenskej republiky pre Ministerstvo vnútra SR ako centrálnu obstarávaciu jednotku a prijímateľské inštitúcie uvedené v Článku II bodu 2.2 Rámcovej dohody, prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a poskytovateľ má s nimi uzatvorený zmluvný vzťah.

Doplňujúce informácie

1. Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. a) zákona je centrálnou obstarávacou organizáciou v súlade s § 15 zákona. Verejný obstarávateľ zabezpečuje proces centrálneho verejného obstarávania postupom verejnej súťaže výsledkom ktorého bude uzavretie rámcovej dohody s jedným uchádzačom. Prostredníctvom centrálnej obstarávacej organizácie, ktorou je verejný obstarávateľ budú Ministerstvu vnútra SR a prijímateľským inštitúciám uvedeným v bode 2 súťažných podkladov poskytované služby od uchádzača v súlade s rámcovou dohodou. 2. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 prvej vety zákona, teda verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. 3. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. 4. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 5. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bezakéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. 7. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo 1 z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila VO zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči VO spoločne a nerozdielne. 8.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Osobitné podmienky zmluvy sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 36.5 písm. d) ako aj v Rámcovej dohode pre časť 1 v Článku VIII bod 8.8 a v Rámcovej dohode pre časť 2 v Článku VIII bod 8.7.