Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia odborného vzdelávania na SOŠ polytechnickej, Dolný Kubín – Kňažia


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
893 521,42
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
15. Máj 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Jún 2020
Dátum otvárania ponúk:
15. Jún 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie v Súťažných podkladoch, Bod. 23.2.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 8

Výsledky

Modernizácia odborného vzdelávania na SOŠ polytechnickej, Dolný Kubín – Kňažia

Opis obstarávania

Predmetom zákazky Modernizácia odborného vzdelávania na SOŠ polytechnickej, Dolný Kubín Kňažia sú stavebné úpravy dielní, rekonštrukcia šatní a hygienických zariadení, zateplenie tepelnej obálky budovy a výmena výplňových konštrukcií, plynofikácia a rekonštrukcia ÚK v rozsahu prác a dodávok podľa projektovej dokumentácie (ďalej tiež ako ,,PD) a zmluvných podmienok.. Predmetom zákazky Modernizácia odborného vzdelávania na SOŠ polytechnickej, Dolný Kubín Kňažia sú stavebné úpravy dielní, rekonštrukcia šatní a hygienických zariadení, zateplenie tepelnej obálky budovy a výmena výplňových konštrukcií, plynofikácia a rekonštrukcia ÚK v rozsahu prác a dodávok podľa projektovej dokumentácie (ďalej tiež ako ,,PD) a zmluvných podmienok. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch, projektovej dokumentácií a ostatných prílohách. 1

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania zákazky nadlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk 4. Verejný obstarávateľ sa v súlade s § 66 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk a, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 5. Verejný obstarávateľ umožňuje vykonať obhliadku miesta poskytovania služieb predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 14. 6. Úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia zmluvy uvedie údaje o všetkých známych subdodávateľoch v súlade s § 41, ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 10 000 Eur. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch v bode č. 16. 9. Uchádzač pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže v súlade s § 39 využiť jednotný európsky dokument. 10.Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) oznámil, že do modernizovaného informačného systému EVO ver.18.0, bola dňa 13.12.2018 implementovaná nová funkcionalita v súvislosti s registráciou hospodárskych subjektov (ďalejlen HS) do tohto systému.". Bližšie informácie na https://www.uvo.gov.sk/uvod/aktualne-temy-2a8.html?id=421 11. Zákazka nie je rozdelená na časti z dôvodu, že ide o práce a súvisiace činnosti, ktoré majú priamy vplyv na predpokladané termíny ich plnenia pri zabezpečovaní a realizovaní investičného zámeru v rámci prípravy jednej žiadosti o NFP pre projekt ,,Modernizácia odborného vzdelávania na SOŠ polytechnickej, Dolný Kubín - Kňažia" a rozdelením predmetu zákazky/výkonových fáz medzi viacerých dodávateľov by sa zvýšili nároky na koordináciu jednotlivých dodávateľov častí zákazky na strane verejného obstarávateľa, ktorý na to nemá dostatočné personálne kapacity a tak by rozdelenie predmetu zákazky mohlo predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky a dodržania termínu uskutočnenia stavebných prác. 12. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je oobstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.