Vyhlásené obstarávanie

Diagnostická technika


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
761 007,94
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. Apríl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Máj 2020
Dátum otvárania ponúk:
21. Máj 2020
Ponuka musí platiť do:
20. Máj 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú súčasťou súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 120

Výsledky

Diagnostická technika

Diagnostická technika

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zariadení: - pojazdné RTG C-rameno [1 ks] - pojazdný RTG prístroj [2 ks] - defibrilátor prenosný [4 ks] - EKG prístroj 12-zvodový [4 ks] - externý kardiostimulátor [1 ks] - transportný pulzoxymeter [4 ks] - systém riadeného ohrevu/chladenia [2 ks] - centrálny monitor pacientsky OAIM [1 ks] - pacientsky monitor (EKG, NIBP, SpO2, Resp, TT, 2 IBP), ICP, hemodinamika [2 ks] - pacientsky monitor (EKG, NIBP, SpO2, Resp, TT, 2 IBP), hemodinamika [4 ks] - centrálny monitor pacientsky urgent [1 ks] - transportný pacientský monitor (EKG, NIBP, SpO2, Resp, TT, 2, IBP)_Urgent [7 ks] Predmet zákazky je rozdelený do viacerých častí, pričom uchádzač môže predložiť cenovú ponuku na jednu alebo viaceré časti predmetu zákazky. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zariadení: - pojazdné RTG C-rameno [1 ks] - pojazdný RTG prístroj [2 ks] Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zariadení: - defibrilátor prenosný [4 ks] Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zariadení: - EKG prístroj 12-zvodový [4 ks] Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zariadení: - externý kardiostimulátor [1 ks] Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zariadení: - transportný pulzoxymeter [4 ks] Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zariadení: - systém riadeného ohrevu/chladenia [2 ks] Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zariadení: - centrálny monitor pacientsky OAIM [1 ks] - pacientsky monitor (EKG, NIBP, SpO2, Resp, TT, 2 IBP), ICP, hemodinamika [2 ks] - pacientsky monitor (EKG, NIBP, SpO2, Resp, TT, 2 IBP), hemodinamika [4 ks] Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.Predmetom zákazky je nákup nových, nerepasovaných a nepoužívaných zariadení: - centrálny monitor pacientsky urgent [1 ks] - transportný pacientský monitor (EKG, NIBP, SpO2, Resp, TT, 2, IBP)_Urgent [7 ks] Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1) Zadávanie nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 2) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 3) Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 4) Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov a príručiek dostupných na www.uvo.gov.sk 5) Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 od. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. 6) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.