Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie sprostredkovaného stravovania pre zamestnancov divadla formou stravných poukážok


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štátne divadlo Košice
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 360 800,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55300000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
14. Apríl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Máj 2020
Dátum otvárania ponúk:
7. Máj 2020
Ponuka musí platiť do:
6. Máj 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. Otváranie ponúk sa vykoná automaticky sprístupnením ponúk elektronickým nástrojom eZakazky, vo vyššie uvedenom čase. V lehote otvárania ponúk sa zobrazí dokument s názvom Návrh na plnenie kritérií všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuky. Ostatné údaje uvedené v ponuke sa nezverejňujú.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Zabezpečenie sprostredkovaného stravovania pre zamestnancov divadla formou stravných poukážok

Zabezpečenie sprostredkovaného stravovania pre zamestnancov divadla formou stravných poukážok

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je odplatné zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Štátneho divadla Košice formou stravných poukážok v papierovej forme v zmluvných stravovacích zariadeniach uchádzača, na základe akceptovania stravných poukážok na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Služby majú byť poskytované v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov, v lokalitách určených verejným obstarávateľom. Pracoviská zamestnancov Štátneho divadla Košice sú objekty: Hlavná 58, Košice, Hlavná 76, Košice a Južná trieda 60, Košice . Služby budú poskytované v stravovacích zariadeniach poskytujúcich obedové menu s celoročnou prevádzkou počas pracovných dní v čase najmä od 11 00 hod. do 14 00 hod., nachádzajúcich sa v obvode odberných miest určených verejným obstarávateľom v čase určenom pre obedňajšiu prestávku 30 minút. Nominálna hodnota papierovej stravnej poukážky je 4,00 EUR , predpokladané množstvo stravných poukážok 336 000 kusov počas 48 mesiacov. Uvedené množstvo je predpokladané za obdobie platnosti rámcovej dohody a môže byť verejným obstarávateľom upravené podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky sa okrem zabezpečenia stravovacích služieb formou stravovacích poukážok v papierovej forme okrem iného rozumie i dodanie stravovacích poukážok do sídla verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a časti B2 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky týchto súťažných podkladov ( ďalej aj SP) .. Verejný obstarávateľ požaduje poskytovanie služieb súvisiacich so zabezpečením stravovania pre zamestnancov na základe akceptovania stravných poukážok uchádzača v papierovej forme, v nominálnej hodnote 4,00 EUR. Verejný obstarávateľ počas trvania zmluvy bude môcť rozhodnúť o zmene výšky nominálnej hodnoty stravnej poukážky v závislosti od finančných zdrojov verejného obstarávateľa, prípadne od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách. Predpokladaný počet stravných poukážok je 84 000 kusov/ ročne, 336 000 kusov/48 mesiacov. Verejný obstarávateľ si počas trvania rámcovej dohody vyhradzuje právo upravovať mesačne počet stravných poukážok podľa svojich aktuálnych potrieb, v závislosti od skutočného počtu zamestnancov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v časti B1 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov a riadi sa ustanoveniami § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia, výmena a uchovávanie informácií sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke a v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Obsah ponúk možno sprístupniť a preskúmavať až po uplynutí lehoty určenej na ich predloženie. 2. Verejný obstarávateľ určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania, ktoré sú všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií tak, aby nedošlo k obmedzeniu možnosti hospodárskych subjektov zúčastniť sa verejného obstarávania. 3 Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli https://www.ezakazky.sk/sdke/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=13929908& takto: 4. Registrácia a prihlasovanie: 4.1 ak ešte záujemca nemá zriadené konto v elektronickom nástroji eZakazky, klikne na tlačidlo Registrovať nového dodávateľa, vyplní údaje a postupuje podľa pokynov uvedených pri registrácii v elektronickom nástroji na webovej adrese elektronického nástroja. Po registrácii mu budú na ním uvedenú e-mailovú adresu doručené prístupové údaje, ktorými sa prihlási do elektronického nástroja; 4.2 ak už záujemca má v elektronickom nástroji zriadené konto, prihlási sa svojim prihlasovacím menom a heslom; v prípade, ak ho zabudol, klikne na tlačidlo Zabudli ste heslo?. Po kliknutí na tlačítko sa zobrazí jednoduchý formulár, kde je potrebné zadať prihlasovací e-mail a po kliknutí na tlačidlo Odoslať , elektronický nástroj vygeneruje nové heslo a odošle ho na zadaný e-mail, ktorým sa záujemca prihlási do elektronického nástroja alebo 4.3 prihlási sa prostredníctvom eID (občianskeho preukazu), po spárovaní identity z eID s používateľom registrovaným v elektronickom nástroji. Prihlásenie pomocou eID je možné uskutočniť kliknutím na tlačidlo Prihlásiť pomocou eID, ktoré sa nachádza v pravej časti prihlasovacieho formulára. Po kliknutí na toto tlačidlo bude záujemca presmerovaný na portál www.slovensko.sk, kde je potrebné pokračovať podľa inštrukcií tohto portálu. Po úspešnom overení identity bude záujemca presmerovaný späť do elektronického nástroja, pričom bude prihlásený do systému. V prípade že identita z eID nie je spárovaná so žiadnym používateľom elektronického nástroja je potrebné sa registrovať do elektronického nástroja podľa bodu 4.1 týchto informácií. 5.Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača webovú adresu elektronického nástroja, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do elektronického nástroja spôsobom podľa bodu 4 týchto doplňujúcich informácií. Po prihlásení sa, elektronický nástroj automaticky vygeneruje Žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa záujemcovi automaticky zobrazí v záložke Dokumenty v časti Odoslané dokumenty. Týmto úkonom sú záujemcovi sprístupnené všetky dokumenty k zákazke v elektronickom nástroji. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ poskytne všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi bezodkladne, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Ďalšie informácie elektronickej komunikácie a vysvetľovania sú uvedené v SP bod 7 a bod 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Vzhľadom na obmedzený počet znakov ostatné informácie v SP.