Vyhlásené obstarávanie

Intranet a Learning Management system (LMS)


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
468 023,30
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212220-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
25. Marec 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Apríl 2020
Dátum otvárania ponúk:
22. Apríl 2020
Ponuka musí platiť do:
30. September 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude na základe realizácie elektronickej aukcie neverejné. Otváranie ponúk sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisií, po vložení e-kľúčov členov komisie. Zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom nezasiela.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Intranet a Learning Management system (LMS)

Opis obstarávania

Zákazka zahŕňa zriadenie služby intranet a LMS, Služby technickej podpory redakčného systému pre intranet a LMS na 4 roky a služby Zmenových zadaní s predpokladaným počtom 1000 osobohodín. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.. Služby intranetu a LMS, modulárny a otvorený redakčný systém, ktorý zabezpečí atraktívnejší dizajn, lepšiu prehľadnosť a rozšírenie funkcionalít pre zamestnancov rezortu. Nové riešenie implementuje nástroje, ktoré umožnia zlepšiť informovanosť zamestnancov, zvýšiť ich kvalifikáciu a podporiť komunikáciu medzi zamestnancami, čo umožní zvýšenie efektivity práce. Modularita tohto riešenia umožní organizácii flexibilnejšie reagovať na budúce požiadavky zo strany zamestnancov a legislatívy na obsah zverejňovaný na intranete, tak aj na ďalšiu implementáciu nástrojov, ktoré umožnia zvýšenie efektivity zamestnancov (pre predpokladaný počet 11800 zamestnancov). Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme Evoservis sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme Evoservis. Registrovaný uchádzač v systéme Evoservis sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektronickej ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie informácie o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme Evoservis cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A.5 súťažných podkladov. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne overených kópii. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálnych dokladov. 3. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 prvá veta ods. 7 ZVO (tzv. reverzná verejná súťaž). 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť alebo aj neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, že na financovanie tejto zákazky nebude mať schválený dostatočný objem finančných prostriedkov. 5. K bodu II 2.7 Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému: Zmluva sa uzatvára na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. 6. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 20 000 EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.