Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie služieb v mestskej autobusovej doprave v meste Humenné


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Humenné
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 623 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60112000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
30. Marec 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Apríl 2020
Dátum otvárania ponúk:
27. Apríl 2020
Ponuka musí platiť do:
1. Júl 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
V prípade zmeny situácie a následného umožnenia otvárania ponúk štandardným spôsobom verejný obstarávateľ v dostatočnom časovom predstihu informuje záujemcov / uchádzačov prostredníctvom el. nástroja, v ktorom sa realizuje verejné obstarávanie a prostredníctvom korigenda.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
1. Júl 2020 až 30. Jún 2030

Výsledky

Zabezpečenie služieb v mestskej autobusovej doprave v meste Humenné

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prevádzkovanie služieb v mestskej autobusovej doprave v meste Humenné v zmysle uzavretej zmluvy o službách v mestskej autobusovej doprave v meste Humenné na obdobie od 01.07.2020 do 30.06.2030 medzi verejným obstarávateľom ako objednávateľom a dopravcom ako dodávateľom služieb. Predmetom zmluvy o službách bude záväzok dopravcu poskytovať počas účinnosti zmluvy o službách služby vo verejnom záujme bližšie špecifikované v zmluve o službách a záväzok objednávateľa poskytovať dopravcovi počas účinnosti zmluvy o službách úhradu za poskytnuté služby vo verejnom záujme a to za podmienok stanovených v zmluve o službách.. Predmetom zákazky je prevádzkovanie služieb v mestskej autobusovej doprave v meste Humenné v zmysle uzavretej zmluvy o službách v mestskej autobusovej doprave v meste Humenné na obdobie od 01.07.2020 do 30.06.2030 medzi verejným obstarávateľom ako objednávateľom a dopravcom ako dodávateľom služieb. Predmetom zmluvy o službách bude záväzok dopravcu poskytovať počas účinnosti zmluvy o službách služby vo verejnom záujme bližšie špecifikované v zmluve o službách a záväzok objednávateľa poskytovať dopravcovi počas účinnosti zmluvy o službách úhradu za poskytnuté služby vo verejnom záujme a to za podmienok stanovených v zmluve o službách. Podrobnejší opis zákazky je upravený v súťažných podkladov v časti D. Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Zadávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/391). 2. Zadávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. 4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: a) OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; b) Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; c) Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies. 5. Komunikácia medzi Zadávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu / uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. 6. Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 ZVO a uskutoční sa po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk podľa § 66 ods.7 ZVO reverzný postup. 7. Zábezpeka sa nevyžaduje. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Predmetné verejné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.