Poskytovanie služieb prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme pre TTSK, región Trnava
Predmetom zákazky (verejného obstarávania) je zámer verejného obstarávateľa zabezpečiť verejnosti bezpečné, efektívne a kvalitné dopravné služby, ich primeranú výkonnosť podľa potrieb dopravnej obslužnosti daného regiónu/územia. Predmet zákazky teda spočíva v poskytovaní služieb prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme pre Trnavský samosprávny kraj, v zabezpečení dopravnej obslužnosti v dopravnom regióne Trnava (región Trnava pre účely tejto verejnej súťaže pozostáva z okresu Trnava, Senica, Piešťany, Hlohovec) podľa stanovených prepravných poriadkov technicky vhodnými autobusmi, v správe označníkov zástaviek, v predaji cestovných lístkov a ostatných súvisiacich služieb, vyplývajúcich z týchto súťažných podkladov a ich jednotlivých príloh. Obstarávané služby sú podľa Nariadenia EP a Rady (ES) č. 1370/2007 a zákona č. 56/2012 Z. z. službami vo verejnom záujme. Účelom zákazky je zabezpečenie dopravnej obslužnosti vybraného regionálneho územia Trnavského samosprávneho kraja počas celého trvania kontraktu, na základe stanoveného prepravného poriadku a v krajom akceptovateľnej výške finančných prostriedkov. Vybrané regionálne územie Trnavského samosprávneho kraja (región Trnava) je vyjadrený jednotlivými linkami, ktoré sú uvedené v cestovných poriadkoch, tvoriacich prílohu Zmluvy.. Predmetom zákazky (verejného obstarávania) je zámer verejného obstarávateľa zabezpečiť verejnosti bezpečné, efektívne a kvalitné dopravné služby, ich primeranú výkonnosť podľa potrieb dopravnej obslužnosti daného regiónu/územia. Predmet zákazky teda spočíva v poskytovaní služieb prímestskej autobusovej dopravy vo verejnom záujme pre Trnavský samosprávny kraj, v zabezpečení dopravnej obslužnosti v dopravnom regióne Trnava (región Trnava pre účely tejto verejnej súťaže pozostáva z okresu Trnava, Senica, Piešťany, Hlohovec) podľa stanovených prepravných poriadkov technicky vhodnými autobusmi, v správe označníkov zástaviek, v predaji cestovných lístkov a ostatných súvisiacich služieb, vyplývajúcich z týchto súťažných podkladov a ich jednotlivých príloh.
1. Verejný obstarávateľ bude ponuky vyhodnocovať podľa § 66 ods. 7 druhá veta. Ponuky sa predkladajú podľa § 49 prostredníctvom systému EVO a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. 2. Verejný obstarávateľ s cieľom spracovať opis predmetu zákazky jasne, zrozumiteľne a úplne a súčasne zohľadňujúc princíp hospodárnosti a efektívnosti zrealizoval predbežné trhové konzultácie. Všetky informácie o priebehu prípravných trhových konzultácií sa nachádzajú v profile verejného obstarávateľa. Počas prípravných trhových konzultácií boli dodržiavané princípy verejného obstarávania a ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 100 000 €. 5. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ POVOĽUJE vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Moment odoslania dokumentu sa považuje za moment jeho doručenia adresátovi. 7. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a predložená prostredníctvom systému EVO. 8. Obhliadka miesta dodania nie je potrebná. 9. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená na profile verejného obstarávateľa, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 10. Verejný obstarávateľ z pohľadu sledovania limitov vníma ako jednu zákazku službu zabezpečenia prímestskej autobusovej dopravy. Región TTSK rozdelil do 3 samostatne obsluhovaných oblastí, pričom každú zákazku zadáva samostatným postupom verejnej súťaže. Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ zákazku ako takú už rozdelil na 3 samostatne obsluhované regióny (aby tak umožnil účasť viacerým subjektom a podporil vznikajúci trh), nie je potrebné rozdeľovať tento predmet zákazky na ešte menšie časti.