Vyhlásené obstarávanie

Xerografický papier z FEÚ pre vybrané organizácie rezortu MPSVR SR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
369 585,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30197644-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. Marec 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Apríl 2020
Dátum otvárania ponúk:
14. Apríl 2020
Ponuka musí platiť do:
30. September 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Xerografický papier z FEÚ pre vybrané organizácie rezortu MPSVR SR

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie xerografického papiera formátu A4 a A3 financovaného z fondov EÚ (FEÚ). Špecifikácia, bližšie informácie a predpokladané množstvá sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je dodanie xerografického papiera formátu A4 a A3 financovaného z fondov EÚ (FEÚ) podľa technickej špecifikácie uvedenej v opise predmetu zákazky a Rámcovej dohode v súťažných podkladoch vrátane súvisiacich služieb, t. j. dodávka, doprava, vykládka na základe Rámcovej dohody, Dohody o pristúpení k Rámcovej dohode a písomnej objednávky prostredníctvom elektronického objednávacieho systému predávajúceho. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS (ďalej len systém). Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme . Registrovaný uchádzač v systéme sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektronickej ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie informácie o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópii. Ak úspešný uchádzač predložil v ponuke dokumenty, ktoré nie sú podpísané zaručeným elektronickým podpisom, (alebo ekvivalentom) pred podpisom rámcovej dohody predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. 3.VO požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 18 000,- Eur. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.Uchádzač, s ktorým bude podpísaná rámcová dohoda a jeho subdodávatelia, ktorí sú povinní byť zapísaní v Registri partnerov verejného sektora (RPVS), musia byť pred podpisom predmetnej rámcovej dohody zapísa ní v RPVS. 5.K pododdielu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému: Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača, ktorá presahuje predpokladanú hodnotu zákazky. 7.Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené VO Jednotným európskym dokumentom (JED). VO povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.y časti IV JED. 8. Predmetné verejné obstarávanie je "zelené verejné obstarávanie" a "obstarávanie zamerané na sociálne aspekty" 9. Zákazka je obstarávaná pre viacerých verejných obstarávateľov, ktorí ako účastníci tohto obstarávania tvoria uzavretý okruh, do ktorého sú zaradení: (i) Ministerstvo práce sociálnych vecí a rodiny SR v pozícií centrálnej obstarávateľskej organizácie, (ii) organizácie v zriaďovateľskej a riadiacej pôsobnosti rezortu Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR,podľa prílohy č.3 rámcovej dohody.