Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie projektovej dokumentácie a majetkovoprávne usporiadanie pre projekt: Vybudovanie cyklotrasy BB – Vlkanová – Sliač, II. etapa.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
229 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
13. Marec 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Apríl 2020
Dátum otvárania ponúk:
15. Apríl 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť len uchádzači, ktorí predložili ponuku. Uchádzač môže byť na otváraní zastúpený štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu uchádzača. Osoba oprávnená zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 180

Výsledky

Vypracovanie projektovej dokumentácie a majetkovoprávne usporiadanie pre projekt: Vybudovanie cyklotrasy BB – Vlkanová – Sliač, II. etapa.

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je vypracovanie projektovej dokumentácie na vybudovanie cyklistickej komunikácie, inžinierska činnosť a majetkovoprávne usporiadanie, vypracovanie projektovej dokumentácie na vybudovanie cyklistickej lávky.. Predmetom je vypracovanie vyhľadávacej štúdie, vypracovanie projektovej dokumentácie na vydanie územného rozhodnutia v podrobnosti dokumentácie pre stavebné povolenie (DUR s DSP) pre projekt s názvom Vybudovanie cyklotrasy BB-Vlkanová-Sliač, II. etapa.. Účelom stavby bude podporiť rozvoj cyklistickej dopravy a dochádzky do práce na bicykli v dotknutých okresoch, a zároveň cyklistická komunikácia prispeje k zvýšeniu plynulosti a bezpečnosti dopravy na území Banskobystrického kraja. Cyklistická komunikácia bude začínať pri reštaurácií Fort Geronimo, kde sa bude napájať na plánovanú cyklistickú komunikáciu, I. etapu, a končiť bude v obci Sliač, kde sa bude napájať na existujúcu cyklistickú komunikáciu. Dĺžka navrhovanej cyklistickej komunikácie predstavuje vo variante č. 1. cca 8,55 km, vo variante č. 2. cca 7,87 km, ktorá bude pozostávať z nových povrchov vo forme spevneného asfaltového krytu. Komunikácia bude obojsmerná so šírkou cyklistického pruhu 1,5 m. V stupni dokumentácií bude popri cyklistickej komunikácií navrhnutý chodník v šírke 2m (v zmysle možností šírkových pomerov). Chodník bude samostatný stavebný objekt, bude na neho spracovaná samostatná dokumentácia, bude mať samostatný rozpočet. Okrem návrhu cyklistickej komunikácie musí dokumentácia obsahovať aj umiestnenie doplnkovej cyklistickej infraštruktúry ako sú stojany na bicykle, servisné cyklistické stojany, drobná architektúra, informatívne panely a podobne. Súčasťou projektovej dokumentácie bude aj návrh automatického sčítača umožňujúceho nepretržité počítanie cyklistov na cyklistickej komunikácií. Vyhľadávacia štúdia bude spracovaná v dvoch variantoch v zmysle prílohy s názvom situácia. Vyhľadávacia štúdia bude obsahovať identifikačné údaje, podklady a údaje k návrhu variantov, základné údaje o skúmaných variantoch, technické riešenie problémových úsekov, ekonomický dopad, výkresovú časť a záverečné hodnotenie. Na základe vyhľadávacej štúdie si BBSK vyberie najvhodnejšiu variantu, ktorá bude ďalej spracovaná v stupni projektovej dokumentácie pre územné rozhodnutie v podrobnosti dokumentácie pre stavebné povolenie. Projektovú dokumentáciu žiadame spracovať v zmysle zákona č.50/1976 Z. z. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov. Pri spracovaní projektovej dokumentácie je nutné postupovať v zmysle Technických podmienok MDPaT SR 019 (03/2006) a Technických podmienok MDaV SR Navrhovanie cyklistickej infraštruktúry č. 085 účinných od 10.06.2019. Zároveň je pri spracovávaní projektovej dokumentácie nutné postupovať v zmysle všetkých zákonných predpisov a noriem platných v čase zhotovovanie projektovej dokumentácie. Projektovú dokumentáciu DUR s DSP žiadame vypracovať v počte 10 paré výkresovou formou a 1-krát v digitálnej forme (USB vo formáte PDF a DOC/DGN/DXF/DWG). Do projektovej dokumentácie je potrebné zakresliť všetky zmeny, ktoré vzniknú počas výkonu inžinierskej činnosti (všetky zmeny vyplývajúce z vyjadrení dotknutých orgánov počas vybavovania územného rozhodnutia a stavebného povolenia). Súčasťou projektovej dokumentácie (DUR s DSP) musí byť aj dokumentácia na majetkovoprávne usporiadanie a dokumentácia na trvalé a dočasné vyňatie pôdy z PPF a LPF (v zmysle Technických podmienok MDPaT SR 019 (03/2006), obsah projektovej dokumentácia časť G. a H.).Predmetom je vykonanie inžinierskej činnosti vrátane majetkovoprávneho vysporiadania pre projekt s názvom Vybudovanie cyklotrasy BB-Vlkanová-Sliač, II. etapa.. Cyklistická komunikácia bude začínať pri reštaurácií Fort Geronimo, kde sa bude napájať na plánovanú cyklistickú komunikáciu, I. etapu, a končiť bude v obci Sliač, kde sa bude napájať na existujúcu cyklistickú komunikáciu. Dĺžka navrhovanej cyklistickej komunikácie predstavuje vo variante č. 1. cca 8,55 km, vo variante č. 2. cca 7,87 km. Rozsah inžinierskej činnosti súvisiacich s vydaním územného rozhodnutia a stavebného povolenia bude spočívať zo zabezpečenia vyjadrení a stanovísk správcov alebo vlastníkov inžinierskych sietí a majetkovoprávneho usporiadania. Predpokladaný počet vlastníkov je 1200. Počet vlastníkov bude presne určený po geometrickom zameraní stavby a vypracovaní vyhľadávacej štúdie. Inžinierku činnosť s majetkovoprávnym usporiadaním bude potrebné vykonať aj pod cyklistickou komunikáciou (časť 1. tohto verejného obstarávania/tejto zákazky) a aj pod cyklistickou lávkou (časť 3. tohto verejného obstarávania/tejto zákazky, cyklistická lávka aj s nábehmi, poprípade inundačnými mostíkmi). V cene zákazky na inžiniersku činnosť s majetkovoprávnym usporiadaním sú zahrnuté aj výdavky na správne poplatky, poplatky u notára, poplatky na Katastri nehnuteľností, kolkové známky, osvedčenia podpisov a pod. Znalecké posudky zabezpečí objednávateľ. Znalecké posudky zabezpečí objednávateľ.Predmetom bude vypracovanie projektovej dokumentácie na vydanie územného rozhodnutia (DUR) a vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnosti realizačnej dokumentácie (DSP s DRS) pre projekt s názvom Vybudovanie cyklistickej lávky BB-Vlkanová-Sliač, I. etapa. Stavba (cyklistická lávka) bude začínať pri športovom ihrisku Kremnička, kde sa bude napájať na plánovanú cyklistickú komunikáciu, a končiť bude pri odpočívadle U mlčanlivého Fera. Dĺžka premostenia je cca 80m, svetlá šírka lávky 4m. Stavbu bude tvoriť priehradová oceľová konštrukcia, spojitá, priamopásová s 2 oporami a dvoma medziľahlými piliermi v inundačnom území. Zaťažiteľnosť pre lávky pre peších s možným prejazdom 12 tonového vozidla. Výška zábradlia v zmysle aktualizovaných Technických podmienok MDaV SR Navrhovanie cyklistickej infraštruktúry č. 085 účinných od 10.06.2019 bude 1,4 m. Súčasťou projektu premostenia bude aj technické vyriešenie nájazdov na most a pripojenie na projekty cyklotrás v dotknutom území (Cyklotrasa Banská Bystrica Vlkanová, 1. časť variant E). Súčasťou ceny diela musí byť aj: -Polohopisné a výškopisné zameranie dotknutej lokality. -Informatívne zákresy priebehov inžinierskych sietí v dotknutej lokalite. -Inžiniersko-geologický a hydrogeologický prieskum v potrebnom rozsahu. -Plán povodňových zabezpečovacích prác. -Dendrologický prieskum. -Projekt osvetlenia mosta. -Výkaz výmer a rozpočet. Projektovú dokumentáciu DUR a DSP s DRS žiadame vypracovať v počte 6 paré výkresovou formou a 1-krát v digitálnej forme (USB vo formáte PDF a DGN/DXF/DWG).

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ použije ustanovenia týkajúce sa reverznej verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 druhá veta a § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Verejný obstarávateľ pristúpi k vyhodnoteniu ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk a následne pristúpi k vyhodnoteniu splnenia podmienok účasti a vyhodnoteniu ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí alebo u uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí. 3. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifik. uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod., - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod., - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod., - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému VO bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.