Vyhlásené obstarávanie

Nákup nábytku


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
670 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. Marec 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Apríl 2020
Dátum otvárania ponúk:
6. Apríl 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 60

Výsledky

Nákup nábytku

Nákup nábytku

Nákup nábytku

Nákup nábytku

Nákup nábytku

Nákup nábytku

Nákup nábytku

Nákup nábytku

Nákup nábytku

Nákup nábytku

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vytvorenie DNS na kúpu a dodanie tovarov, ktoré sú bežne dostupné a zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v skupinách 391 - Nábytok, 392 - Zariadenie interiéru, 393 - Rôzne zariadenia a 395 - Textilné výrobky a prislúchajúcich kódov hlavného CPV. Zároveň pôjde aj o poskytnutie súvisiacich služieb ako dodanie tovaru do miesta dodania, vyloženie a vynesenie tovaru v mieste dodania, montáž dodaného tovaru, demontovanie, odvoz a ekologická likvidácia pôvodného tovaru vrátane obalových materiálov v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch. Všetky podrobnosti budú uvedené v konkrétnych výzvach v rámci zriadeného DNS.. Dynamický nákupný systém je elektronický postup zadávania nadlimitnej zákazky. Verejný obstarávateľ bude pri prijímaní žiadostí o zaradenie do DNS a následnom zasielaní výziev komunikovať so záujemcami / uchádzačmi prostredníctvom systému JOSEPHINE na adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/6710/summary Verejný obstarávateľ Hlavné mesto SR Bratislava vystupuje v rámci tohto obstarávania ako centrálna obstarávacia organizácia v zmysle § 15 ZVO. Do tohto DNS môže korigendom k oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania pristúpiť alebo verejný obstarávateľ v rámci tohto DNS môže obstarávať tovary najmä pre nasledovný okruh subjektov: -Magistrát hlavného mesta SR Bratislava, IČO: 00 603 481 (a jeho príslušné odborné útvary), -Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť, IČO: 00 492 736 -Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s., IČO: 35 850 370 -Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke OLO a.s., IČO: 00 681 300 -Rozpočtové organizácie a príspevkové organizácie, ktoré sú založené alebo zriadené verejným obstarávateľom na osobitný účel plnenia potrieb všeobecného záujmu a to v súlade so Štatútom hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, ktorý schválilo Mestské zastupiteľstvo hlavného mesta SR Bratislavy. Ide najmä o nasledovné subjekty: Príspevkové organizácie Bratislavské kultúrne a informačné stredisko Galéria mesta Bratislavy Generálny investor Bratislavy Metropolitný inštitút Bratislavy MARIANUM Pohrebníctvo mesta Bratislavy Mestská knižnica Mestské lesy v Bratislave Mestský ústav ochrany pamiatok Múzeum mesta Bratislavy Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hlavného mesta SR Bratislava Zoologická záhrada Rozpočtové organizácie Centrá voľného času Zariadenia sociálnych služieb Zariadenia krízovej intervencie Základné umelecké školy Zariadenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately Uvedené subjekty sú pre účely zákona o verejnom obstarávaní identifikované ako verejní obstarávatelia podľa § 7 ods. 1 ZVO. Plnenia na základe tohto DNS budú odovzdávané/realizované na území Hlavného mesta SR Bratislavy. Do podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS môžu byť integrované environmentálne požiadavky. Verejný obstarávateľ uplatňovaním zeleného verejného obstarávania podporuje udržateľné využívanie prírodných zdrojov, dosahovanie zmien v správaní, ktoré smeruje k udržateľnej výrobe a spotrebe, a tiež podnecuje inovácie. Konkrétny rozsah predmetu zákazky ako aj jeho podrobná špecifikácia (vrátane konkrétnych dodacích miest), bude súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE.

Doplňujúce informácie

Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody - Dynamický nákupný systém bude trvať od jeho zriadenia do vyčerpania predpokladanej hodnoty alebo do uplynutia 60 mesiacov odo dňa jeho zriadenia podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t. j. pred aj po zaradení do DNS a pred aj po lehote na predkladanie ponúk viažucej sa ku konkrétnej zákazke postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk. Vzhľadom na rôznorodosť tovarov, ktoré bude verejný obstarávateľ obstarávať v rámci zriadeného DNS, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo stanoviť kritéria na vyhodnocovanie ponúk pri každej výzve na predkladanie ponúk individuálne. Tieto kritéria následne verejný obstarávateľ uvedie v súťažných podkladoch pri každej výzve na predkladanie ponúk.