Vyhlásené obstarávanie

R3 Nižná nad Oravou - Dlhá nad Oravou a R3 Dlhá nad Oravou - Sedliacka Dubová, DSP, Projekčný podklad k oznámeniu o zmene navrhovanej činnosti, DP, AD, KD, dSZ


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
6 165 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71311220-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
26. Február 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Apríl 2020
Dátum otvárania ponúk:
7. Apríl 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Podmienky účasti sú bližšie špecifikované v bode 22 Otváranie ponúk časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 400

Výsledky

R3 Nižná nad Oravou - Dlhá nad Oravou a R3 Dlhá nad Oravou - Sedliacka Dubová, DSP, Projekčný podklad k oznámeniu o zmene navrhovanej činnosti, DP, AD, KD, dSZ

Opis obstarávania

Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie (DSP), Projekčný podklad k oznámeniu o zmene navrhovanej činnosti, dokumentácie na ponuku (DP), výkon autorského dozoru (AD), výkon koordinátora dokumentácie (KD) a dodatok stavebného zámeru (dSZ) pre stavby: Rýchlostná cesta R3 Nižná nad Oravou - Dlhá nad Oravou a Rýchlostná cesta R3 Dlhá nad Oravou - Sedliacka Dubová.. Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie (DSP), Projekčný podklad k oznámeniu o zmene navrhovanej činnosti, dokumentácie na ponuku (DP), výkon autorského dozoru (AD), výkon koordinátora dokumentácie (KD) a dodatok stavebného zámeru (dSZ) pre stavby: Rýchlostná cesta R3 Nižná nad Oravou - Dlhá nad Oravou a Rýchlostná cesta R3 Dlhá nad Oravou - Sedliacka Dubová v dĺžke cca 13,2 km. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovania technických špecifikácií, tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky, časť B.2 Spôsob určenia ceny a časť B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1/ V súlade s § 66 ods. 7 ZVO komisia vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačov podľa § 40 ZVO po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr alebo ak sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk, verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti v zmysle § 55 ods. 1 ZVO u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2/ Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 z profilu verejného obstarávateľa umiesteného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127, alebo 2.2 elektronicky v editovateľnej podobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, ktorej webová aplikácia je umiestená na doméne https://josephine.proebiz.com/sk/tender/6572/summary. Bližšie informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 3/ Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com/sk/tender/6572/summary), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo "Zaujíma ma to" (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemcovia/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 4/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 200 000,00 EUR (slovom: dvestotisíc EUR). Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 5/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Zmluvy uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ v zmysle bodu 29.6 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov určuje, že lehota uvedená v bodoch 29.3 až 29.5 na poskytnutie riadnej súčinnosti je 20 pracovných dní. 6/ Hlavné podmienky financovania / spôsob platieb: v zmysle súťažných podkladov. 7/ Verejný obstarávateľ vyžaduje poistnú zmluvu na sumu 616 500,00 EUR (slovom: šesťstošesťnásťtisícpäťsto EUR) na plnenie predmetu zákazky. Bližšie informácie k poistnej zmluve sú uvedené v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov. 8/ Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.