Vyhlásené obstarávanie

Centrálny údajový repozitár ÚKSÚP – komplexný projekt pre manažment údajov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky v Bratislave
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 409 048,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. Február 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Marec 2020
Dátum otvárania ponúk:
25. Marec 2020
Ponuka musí platiť do:
24. Marec 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ods. 1 a ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zástupca uchádzača sa preukáže, že je oprávnený konať za spoločnosť/uchádzača, resp. plnou mocou/poverením zastupovať osobu oprávnenú konať v originálnom vyhotovení a dokladom totožnosti.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Centrálny údajový repozitár ÚKSÚP – komplexný projekt pre manažment údajov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vytvorenie a zavedenie informačného systému Centrálneho údajového repozitára ÚKSÚP - komplexný projekt pre manažment údajov (ďalej aj IS CÚR) v rozsahu podľa uvedeného opisu predmetu zákazky a zabezpečenie migrácie údajov z aktuálnych zdrojov, ich čistenie, konsolidáciu, vytvorenie príslušných registrov v rámci IS CÚR, zabezpečenie kvality údajov, harmonizáciu údajov registrov voči referenčným údajom a publikáciu datasetov registrov so zabezpečením ochrany osobných údajov, pre nasledovný rozsah registrov: - Centrálny register odrôd (CRO); - Register dodávateľov a uznávania množiteľského materiálu; - Register dovozcov a výrobcov rastlín, rastlinných produktov a iných predmetov; - Register krmivárskych podnikov; - Vinohradnícky register; - Register ovocných sadov a chmeľníc. Predmet obstarávania vychádza zo štúdie uskutočniteľnosti Centrálny údajový repozitár ÚKSÚP komplexný projekt pre manažment údajov, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je vytvorenie a zavedenie informačného systému Centrálneho údajového repozitára ÚKSÚP - komplexný projekt pre manažment údajov (ďalej aj IS CÚR) v rozsahu podľa uvedeného opisu predmetu zákazky a zabezpečenie migrácie údajov z aktuálnych zdrojov, ich čistenie, konsolidáciu, vytvorenie príslušných registrov v rámci IS CÚR, zabezpečenie kvality údajov, harmonizáciu údajov registrov voči referenčným údajom a publikáciu datasetov registrov so zabezpečením ochrany osobných údajov, pre nasledovný rozsah registrov: - Centrálny register odrôd (CRO); - Register dodávateľov a uznávania množiteľského materiálu; - Register dovozcov a výrobcov rastlín, rastlinných produktov a iných predmetov; - Register krmivárskych podnikov; - Vinohradnícky register; - Register ovocných sadov a chmeľníc. Predmet obstarávania vychádza zo štúdie uskutočniteľnosti Centrálny údajový repozitár ÚKSÚP komplexný projekt pre manažment údajov, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 zákona, teda verejný obstarávateľ (ďalej len "VO") uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. 2. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html (ďalej len IS EVO). 3. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO v súlade s § 20 zákona. 4. VO požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v bode 21. súťažných podkladov. 5. Súťažné podklady sa poskytujú prostredníctvom IS EVO a súčasne sú zverejnené v profile VO .Priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom získa uchádzač na profile VO. 6. Uchádzač vypracuje a predloží ponuku len v elektronickej forme prostredníctvom IS EVO, v súlade s týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania, so súťažnými podkladmi a s inými dokumentmi poskytnutými VO. 7. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 8. VO požaduje zábezpeku ponuky vo výške 50.000,- €. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Všetky náklady spojené s vypracovaním a predložením ponuky sú výlučne výdavkami uchádzača. VO nebude zodpovedný a ani neuhradí žiadne výdavky alebo straty akéhokoľvek druhu vynaložené uchádzačom v súvislosti s vypracovaním ponuky bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. VO si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky. 11. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 zákona upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 12 .VO vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 zákona č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 13. .Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek zákona č. 315/2016 Z.z. ak je to relevantné (zápis v RPVS). Z dôvodu nedostatočného počtu znakov pokračovanie v bode II.2.14) tohto oznámenia.