Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia a dostavba areálu Športového centra polície v mestskej časti Bratislava Dúbravka – PD, inžiniering


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Športové centrum polície
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
509 545,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
12. Február 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Marec 2020
Dátum otvárania ponúk:
16. Marec 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 2 ZVO je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 20

Výsledky

Revitalizácia a dostavba areálu Športového centra polície v mestskej časti Bratislava Dúbravka – PD, inžiniering

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je spracovanie nasledovných stupňov projektovej dokumentácie a zabezpečenie a realizácia bezprostredne súvisiacich činností: 2.1.Projektová príprava stavby pre územné rozhodnutie vrátane spracovania dokumentácie 2.2.Projektová príprava stavby pre stavebné povolenie vrátane spracovania dokumentácie 2.3.Projektová príprava pre realizáciu stavby vrátane spracovania dokumentácie 2.4.Vypracovanie stavebného zámeru podľa zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v platnom znení, Vyhlášky Ministerstva výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky, ktorou sa vykonáva zákon č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v znení neskorších predpisov vrátane spracovania dokumentácie 2.5.Inžinierska činnosť - súhrn činností, ktoré v mene stavebníka (verejného obstarávateľa/objednávateľa) vykonáva právnická osoba alebo fyzická osoba pre potreby zabezpečenia prípravy a realizácie stavieb 2.6.Výkon odborného autorského dohľadu v súlade so zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov a výkon koordinátora projektovej dokumentácie v súlade s § 5 Nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.. Predmetom zákazky je spracovanie nasledovných stupňov projektovej dokumentácie a zabezpečenie a realizácia bezprostredne súvisiacich činností: 2.1.Projektová príprava stavby pre územné rozhodnutie vrátane spracovania dokumentácie 2.2.Projektová príprava stavby pre stavebné povolenie vrátane spracovania dokumentácie 2.3.Projektová príprava pre realizáciu stavby vrátane spracovania dokumentácie 2.4.Vypracovanie stavebného zámeru podľa zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v platnom znení, Vyhlášky Ministerstva výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky, ktorou sa vykonáva zákon č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v znení neskorších predpisov vrátane spracovania dokumentácie 2.5.Inžinierska činnosť - súhrn činností, ktoré v mene stavebníka (verejného obstarávateľa/objednávateľa) vykonáva právnická osoba alebo fyzická osoba pre potreby zabezpečenia prípravy a realizácie stavieb 2.6.Výkon odborného autorského dohľadu v súlade so zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov a výkon koordinátora projektovej dokumentácie v súlade s § 5 Nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácie sa bude realizovať v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane vysvetľovania, predkladania, vyhodnocovania ponúk a v prípade aplikácie revíznych postupov. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom (VOb) a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 2. Od úsp.uchádzača sa bude v zmluve vyžadovať postúpenie výhradnej licencie (§ 70 ods. 2 Autorský zákon) na akýkoľvek spôsob použitia diela a bez akéhokoľvek územného, časového alebo vecného obmedzenia a záväzok účasti ako odborný autorský dohľad počas realitácie stavebných prác.Pre vyhlasovateľa je z hľadiska ekonomického a hospodárskeho významu dôležité dodanie diela s riadne udelenou licenciou, a riadne vysporiadanie patentových práv,autorských práv a/alebo iných práv k dielu vrátane materiálov, prác, dokumentácií a komponentov použitých pri zhotovení diela. 3. Od úsp.uchádzača sa vyžaduje zabezpečiť činnosť koordinátora projektovej dokumentácie podľa § 5 Nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z. z. 4. Od úsp.uchádzača sa vyžaduje ku podpisu zmluvy predložiť doklad o uzatvorenom poistení za škodu spôsobenú pri výkone činnosti. 5. VOb bude vyžadovať od úsp.uchádzača ako zhotoviteľa PD, aby spolupracoval s budúcim stav.zhotoviteľom verejnej práce pri vypracúvaní kontrolného a skúšobného plánu verejnej práce (§ 13 z.č. 254/1998 Z. z.) a po ukončení stavebných prác plán užívania verejnej práce (§ 12 z.č. 254/1998 Z. z.) a záverečné technické a ekonomické hodnotenie dokončenej verejnej práce (§ 15 z.č. 254/1998 Z. z.) 6.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 7.VOb vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 8.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. 9.Zmluva bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.(zápis v RPVS) 10.VOb si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy v prípade neschválenia resp. krátenia účelových finančných prostriedkov určených na financovanie predmetu zmluvy, a to bez akýchkoľvek sankcií zo strany zhotoviteľa. 11.Lehota splatnosti realizačných faktúr je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky. Realizačné faktúry a platby sa budú realizovať po spracovaní každého stupňa projektovej dokumentácie. 12.Vyžaduje sa záručná lehota 60 mesiacov a zádržné vo výške 5 % z ceny predmetu zmluvy. 13. Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy VOb vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok ( § 42 ods. 12). 14. Verejný obstarávateľ v rámci realizácie predmetu zákazky zmluvne vyžaduje maximálne zohľadnenie sociálnych, environmentálnych aspektov, vrátane zakomponovania inovatívnych riešení. 15. VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40ods. 6 písm. g) ZVO. 16. Bližšie informácie sú uvedené v SP.