Vyhlásené obstarávanie

Imobilizačné pomôcky k lineárnym urýchľovačom a CT simulátoru


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trenčín
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
311 435,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. Marec 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Apríl 2020
Dátum otvárania ponúk:
6. Apríl 2020
Ponuka musí platiť do:
30. November 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude neverejné (bez účasti uchádzačov), pretože v postupe verejného obstarávania bude použitá elektronická aukcia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 2

Výsledky

Imobilizačné pomôcky k lineárnym urýchľovačom a CT simulátoru

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka tovaru Imobilizačné pomôcky k lineárnym urýchľovačom a CT simulátoru, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia, odovzdania dokumentácie v slovenskom/českom jazyku a zaškolenia zamestnancov užívateľa do údržby a obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkaný predmet zákazky pre potreby Onkologickej kliniky FN Trenčín. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom Slovenskej republiky. Požiadavky na imobilizačný systém: Imobilizačný systém bude využívaný a musí byť kompatibilný s nasledujúcimi zariadeniami: -nový lineárny urýchľovač Varian-TrueBeam, verzia 2.7, 6 DoF couch RPM -nový lineárny urýchľovač Varian-VitalBeam, verzia 2.7, 4 DoF couch RPM -nový CT simulátor Siemens SOMATOM -existujúci simulátor Aquity -plánovací systém Varian-Eclipse Predmet zákazky je rozdelený do 5. častí. Členenie predmetu zákazky na časti a opis požadovaných minimálnych vlastností jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 súťažných podkladov. V Rámci jednej časti musí byť predložená ponuka na všetky prislúchajúce položky. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, niekoľko častí alebo všetky časti.. Imobilizačný systém pre rádioterapiu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov/ Zmluvy. Ostatné požiadavky na predmet zákazky a doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky sú uvedené v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Imobilizačný systém pre ožarovanie končatiny. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov/ Zmluvy. Ostatné požiadavky na predmet zákazky a doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky sú uvedené v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Organizér pre uskladnenie imobilizačných pomôcok. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov/ Zmluvy. Ostatné požiadavky na predmet zákazky a doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky sú uvedené v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Doska pre transfer imobilných pacientov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov/ Zmluvy. Ostatné požiadavky na predmet zákazky a doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky sú uvedené v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Olovený kryt. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov/ Zmluvy. Ostatné požiadavky na predmet zákazky a doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky sú uvedené v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Táto zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 ZVO, s použitím elektronickej aukcie. 2. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a plný priamy prístup prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/6766/summary, v lehote podľa bodu IV.2.2 tohto oznámenia. 3.Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie: Dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi. 4.1 Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 4.2 Ak je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ, tak záujemcovi resp. uchádzačovi bude na ním určený kontaktný e-mail (zadaný pri registrácii do systému JOSEPHINE) bezodkladne odoslaná informácia o tom, že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Záujemca resp. uchádzač sa prihlási do systému a v komunikačnom rozhraní zákazky bude mať zobrazený obsah komunikácie zásielky, správy. Záujemca resp. uchádzač si môže v komunikačnom rozhraní zobraziť celú históriu o svojej komunikácii s verejným obstarávateľom. 4.3 Ak je odosielateľom zásielky záujemca resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v systéme JOSEPHINE v súlade s funkcionalitou systému. 4.4 Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa zákazky prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danej zákazke zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO (v pravej hornej časti obrazovky). Notifikačné e-maily sú taktiež doručované záujemcom, ktorí sú evidovaní na elektronickom liste záujemcov pri danej zákazke. 5.Zábezpeka ponúk sa nevyžaduje. 6.Výsledkom postupu verejného obstarávania bude uzavretie Kúpnej zmluvy s jedným úspešným uchádzačom pre každú časť predmetu zákazky samostatne (ďalej len zmluva), v súlade s vymedzením predmetu zákazky v kapitole C. Opis predmetu zákazky 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhlásiť proces verejného obstarávania za neúspešný v prípade, ak Kúpnu zmluvu neodporučí podpísať zriaďovateľ verejného obstarávateľa, Ministerstvo zdravotníctva SR. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v prípade, ak mu nebudú pridelené finančné prostriedky z kapitálových výdavkov Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.