Vyhlásené obstarávanie

Jednotný informačný systém štatistických údajov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
15 265 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
28. Január 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Marec 2020
Dátum otvárania ponúk:
6. Marec 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Bližšie informácie sú uvedené vo zväzku 1, časť 1.1. pokyny pre uchádzačov, bod 28 Otváranie ponúk, súťažných podkladov
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 84

Výsledky

Jednotný informačný systém štatistických údajov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služieb v súvislosti s kompletizáciou reformy v oblasti úpravy a harmonizácie zberu štatistických údajov vo VS. Prostredníctvom optimalizácie procesu a zavedením jednotného a centrálneho metodického rámca a IT nástroja bude zabezpečené zníženie administratívnej záťaže respondentov. Zároveň je predmetom dobudovanie Informačného systému ISVS_411 v podmienkach Národného štatistického systému Slovenskej republiky, z čoho je jasné, že nie je možné využiť iný postup pri realizácií projektu. Jedným zo základných cieľov realizácie tohto projektu je vytvorenie nástroja, ktorým sa zefektívni koordinácia procesov NŠS, pričom jedným z nástrojov na plnenie koordinačnej role ŠÚ SR je aplikácia Kódexu postupov pre európsku štatistiku (ďalej len Kódex postupov). Cieľom tohto Kódexu postupov je zabezpečiť dôveru verejnosti v európsku štatistiku stanovením, ako sa má európska štatistika rozvíjať, tvoriť a šíriť v súlade so štatistickými zásadami uvedenými v článku 2 Nariadenia. Aby bolo možné celý proces podporiť, je potrebné vybudovať informačný systém, ktorý podporí nasledovné procesy: plánovanie, produkcia, šírenie a podpora. Predmetom zákazky je aj poskytovanie služieb údržby a podpory prevádzky a rozvoj diela. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, je uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1) Verejný obstarávateľ upozorňuje na informácie uvedené v úvode Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov(ďalej len "SP"), a to, že časť dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uverejňuje podľa §43 ods.1 ZVO a časť dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sprístupňuje podľa § 43 ods.4 ZVO. Tento prístup podľa §43 ods.4 ZVO bude umožnený na špeciálne vytvorenom pracovisku za týmto účelom v priestoroch verejného obstarávateľa. Prístup získa záujemca, resp. uchádzač na základe podpisu Dohody o ochrane dôverných informácií uzavretej podľa §269 ods. 2 a §271 zákona č.513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (príloha č. 14 SP). Bližší postup je opísaný vo zväzku 3 SP a bod 12 zväzku 1 SP. 2) Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE a využitím všetkých jeho funkcionalít. Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS JOSEPHINE. Podrobné informácie o IS JOSEPHINE určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. 3) Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle §48 ZVO. 4) Doručovanie podaní-v IS JOSEPHINE sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5) Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý bude oprávnený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa ponuky, ktorú táto skupina dodávateľov predloží do verejného obstarávania a účasti tejto skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 7) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje v súlade s §57 ods.2 ZVO právo zmluvu nepodpísať a zrušiť verejné obstarávanie, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom v prípade, že nedôjde k uzatvoreniu Zmluvy o NFP verejným obstarávateľom a poskytovateľom pomoci pre operačný program Integrovaná infraštruktúra alebo v prípade, ak výsledky kontrol vykonaných RO OPII neumožňujú financovanie z fondov EÚ, o čom bude úspešný uchádzač písomne informovaný. 8) Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača aj vtedy, ak nastanú skutočnosti podľa §40 ods.6 písm. g) ZVO. 9) Zákazka bude zadaná postupom superreverznej verejnej súťaže podľa §66 ods.7 ZVO a v súlade s bodom 3.2 časti 1.1 Pokyny pre uchádzačov SP. 10) Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky v sume 400 000 EUR, pričom podrobné informácie sú v SP, bod 20.