Vyhlásené obstarávanie

Informačný systém pre efektívne riadenie prepravnej spoločnosti (vývoj aplikačného softvéru)


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
A-Power, s.r.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
300 693,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. Február 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Marec 2020
Dátum otvárania ponúk:
4. Marec 2020
Ponuka musí platiť do:
30. November 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Výsledky

Informačný systém pre efektívne riadenie prepravnej spoločnosti (vývoj aplikačného softvéru)

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je vývoj aplikačného softvéru - IS pre efektívne riadenie prepravnej spoločnosti s cieľom zníženia nákladov, zoptimalizovanie riadenia logistických tokov. Predmetom vývoja bude komplexný produkt / služba v podobe systémového riešenia určeného pre spoločnosti operujúce v oblasti vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy, ako aj v oblasti skladovania. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 6 suťažných podkladov.. Predmetom obstarávania je vývoj aplikačného softvéru - IS pre efektívne riadenie prepravnej spoločnosti s cieľom zníženia nákladov, zoptimalizovanie riadenia logistických tokov. Predmetom vývoja bude komplexný produkt / služba v podobe systémového riešenia určeného pre spoločnosti operujúce v oblasti vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy, ako aj v oblasti skladovania. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 6 suťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní a teda výhradne elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja systému EVO VER. 18.0. na portáli www.uvo.gov.sk , ak nie je v súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Systém EVO VER. 18.0. je dostupný pre všetkých záujemcov/uchádzačov bez obmedzenia. 2. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO a v profile zadávateľa vedenom na portáli ÚVO umiestnenom na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19377, čím zadávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, zadávateľ v prípade potreby preukázateľne bezodkladne oznámi všetkým známym záujemcom najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk a to elektronicky prostredníctvom IS EVO a zverejnením vysvetlenia v profile zadávateľa zákazky vedenom na portáli ÚVO, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 4.Uchádzač, ktorý sa umiestnil na 1. mieste v poradí (ak je to relevantné) predkladá zadávateľovi v súlade so zákonom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v intenciách tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (oznámenie) a SP podľa § 55 ods. 1 zákona. 5. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný: a) uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona, v prípade, že uchádzač zabezpečuje realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi. Tieto údaje sa stanú prílohou č. 4 Zoznam subdodávateľov návrhu zmluvy o dielo, b) mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora). 6. Podmienky účasti podľa tohto oznámenia, bodu III.1.1) Osobné postavenie, III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť a spôsob ich preukazovania sú uvedené v súťažných podkladoch v Prílohe č. 1 Podmienky účasti. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je uvedený v prílohe č. 2 súťažných podkladov. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.