Vyhlásené obstarávanie

Servis, podporné služby a náhradné diely


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
DataCentrum
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
6 967 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
30. December 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Február 2020
Dátum otvárania ponúk:
20. Február 2020
Ponuka musí platiť do:
30. Október 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je v súlade s § 54 zákona z dôvodu konania elektronickej aukcie neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Servis, podporné služby a náhradné diely

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie servisu, podporných služieb a dodávka náhradných dielov na obdobie 48 mesiacov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ktorých verejná časť je uverejnená v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a ku ktorej verejný obstarávateľ poskytuje prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Podmienky sprístupnenia neverejnej časti súťažných podkladov sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je poskytovanie služieb súvisiacich s prevádzkou non-IT technológií pre dátové sály DataCentra, dátové sály Finančného riaditeľstva SR a dátové sály Ministerstva financií SR v nasledovnom rozsahu: Údržba zariadení, pravidelné prehliadky a skúšky, operatívny servis, školenia, dohľad a monitoring, analýza dopadov pre non-IT technológie, spracovanie a pravidelná aktualizácia prevádzkovej a riadiacej dokumentácie, spracovanie a pravidelná aktualizácia dokumentácie pre riešenie kritických situácií, náhradné diely a služby pre nasledujúce systémy: - technologická infraštruktúra, - klimatizácie (Uniflair, Daikin, Stulz), - silnoprúdové rozvody a osvetlenie, - trafostanica a RH vnútorné, - silnoprúdové rozvody slaboprúdová kabeláž, - zdroje nepretržitého napájania (APC) - motorgenerátor (CAT), - monitorovací systém (APC) - technická a objektová bezpečnosť - EPS Elektrická požiarna signalizácia (Honeywell), - THAS Technologické hasenie (Fogtec, SIEX), - SDP Skorá detekcia požiaru (Xtralis, Previs), - DZ - Detekcia zaplavenia (ICONET, Previs), - EZS Elektrický zabezpečovací systém (Honeywell), - BP Bezpečnostné priepuste (Nuova Vetro), - PTV Priemyselná televízia (DISS, HDS, cWatch PRO), - SKV Systém kontroly vstupov (WEGA LH), - MON Monitorovací systém (Winmag). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ktorých verejná časť je uverejnená v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorej verejný obstarávateľ poskytuje prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Podmienky sprístupnenia neverejnej časti súťažných podkladov sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. 2. Doplňujúce informácie k bodu II.1.5) Celková odhadovaná hodnota tohto oznámenia: Celková predpokladaná hodnota zákazky (ďalej len "PHZ") je 6 967 000,- eur bez DPH, z toho i. PHZ na poskytovanie služieb systémovej podpory a servisnej činnosti podľa čl. 1 bodu 1.1 zmluvy na predmet zákazky a podľa prílohy č. 2 k zmluve na predmet zákazky na obdobie 48 mesiacov: 4 067 604,- eur bez DPH. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne PHZ, a to aj vo vzťahu k PHZ na poskytovanie služieb systémovej podpory a servisnej činnosti podľa čl. 1 bodu 1.1 zmluvy na predmet zákazky a podľa prílohy č. 2 k zmluve na predmet zákazky na obdobie 48 mesiacov (bod 2. ods. i. tejto časti tohto oznámenia).

Doplňujúce informácie

1. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO. 2. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO. 3. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v tomto oznámení. 4. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 21 ods. 6 zákona predkladajú v štátnom jazyku, ktorým je slovenský jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka, ktorým je slovenský jazyk. 5. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov elektronicky prostredníctvom IS EVO požiadať o ich vysvetlenie. Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 48 zákona. Podrobné informácie o vysvetlení sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. Zábezpeka ponuky v zmysle zákona sa vyžaduje vo výške 250 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča vykonať obhliadku miest plnenia predmetu zákazky. Podrobné informácie o obhliadke sú uvedené v uvedené v súťažných podkladoch. 8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 9. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Pre vyplnenie a opätovné použitie jednotného európskeho dokumentu je možné využiť bezplatnú službu dostupnú na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. 10. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. 11. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora v ňom nie sú zapísaní. 12. V prípade zadávania tejto zákazky ide o zákazku s prvkami zmiešaných zákaziek, tzn. o zákazku na poskytnutie služieb a dodávku súvisiaceho tovaru, ktoré tvoria jeden celok. Verejný obstarávateľ určil ako druh zákazky zákazku na poskytnutie služby z dôvodu, že vo finančnom vyjadrení pri určovaní predpokladanej hodnoty zákazky prevláda poskytovanie služieb nad dodaním tovaru.