Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie infraštruktúry Jednotného informačného systému v cestnej doprave


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 035 539,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. December 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Január 2020
Dátum otvárania ponúk:
15. Január 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
V súlade s § 54 zákona pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 84

Výsledky

Rozšírenie infraštruktúry Jednotného informačného systému v cestnej doprave

Opis obstarávania

JISCD je komplexný informačný systém, ktorý zabezpečuje efektívne riadenie, evidenciu a kontrolu výkonu štátnej správy na úseku dopravy, konkrétne v oblasti správy autoškôl, technických služieb a v oblasti riadenia odborných spôsobilostí v cestnej doprave. Aplikačná a technologická architektúra riešenia dátového úložiska JISCD je založená na redundantných diskových poliach typu VNX 5600 virtualizovaných hardvérovou platformou VPLEX VS2 a zálohovacom softvéri typu NetBackup. Predmetom zákazky je rozšírenie kapacity infraštruktúry diskových polí, kapacity hardvérového virtualizátora a rozšírenie súvisiaceho obslužného zálohovacieho softvéru za účelom pokrytia potreby navýšenia celkovej úložnej kapacity komplexného informačného systému JISCD.. Uvedené v bode II.1.4 oznámenia. Bližšie informácie a špecifikácia sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (EK), ktorá sa realizuje prostredníctvom modernizovaného systému elektronického verejného obstarávania (EVO verzia 18.0) - https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo-5f6.html. 2.Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača (Z/U), ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. 3.Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby si záujemca vytvoril účet v informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie (IS ÚVO)https://www.uvo.gov.sk/registracia. V prípade, ak hospodársky subjekt, za ktorého záujemca predkladá dokumenty/ponuky ešte nie je registrovaný v IS ÚVO, je potrebné hospodársky subjekt po prihlásení do IS ÚVO zaregistrovať https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty. 4.Súťažné podklady sú prístupné v profile VO a v EVO (verzia 18.0). Z/U má priamy a neobmedzený prístup k SP a preto VO nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 5.Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky prostredníctvom EVO verzia 18.0. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie. 6.EK môže prebiehať aj cez iné informačné systémy alebo podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov do elektronickej schránky uchádzača. 7.V prípade otázok týkajúcich sa systému EVO môžu Z/U požiadať o pomoc s prácou v EVO verzia 18.0 elektronicky e-mail helpdesk_evo@uvo.gov.sk prípadne telefonicky počas pracovných dní v čase od 08:00 do 16:00 hod. na 02 502 64 370. 8.VO odporúča Z/U sledovať aktualizované informácie týkajúce sa systému EVO na webovom sídle ÚVO (príručky Z/U, videonávody, FAQ apod.). 9.VO upozorňuje Z/U, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom systému EVO verzia 18.0. 10. U/Z pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO, ale verejný obstarávateľ ho následne vyzve na preukázanie splnenia podmienok účasti požadovanými dokladmi. Uvedený doklad je možné predložiť ako originál elektronického dokladu cez systém EVO, buď: a) vydaného v elektronickej podobe. Elektronická verzia JEDu je dostupná na stránke: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sklang=sk.ň, a/alebo b) ako listinný dokument podpísaný vlastnoručným podpisom záujemcu/uchádzača transformovaný zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente). 11.Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED v časti IV JED môže vyplniť len oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely častí IV JED. 12. V postupe zadávania zákazky bude použitá eAukcia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a v aukčnom poriadku. 13. V prípade, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr podľa § 55 ods.1 ZVO, VO bude po vyhodnotení ponúk vyhodnocovať podmienky účasti stanovené v tomto oznámení u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 14. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že U/Z uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 15. Predmetné verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania, obstarávania inovácii ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty.