Vyhlásené obstarávanie

Nákup informačných a komunikačných technológií a súvisiacich služieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 212 639,27
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30236000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
27. December 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Január 2020
Dátum otvárania ponúk:
31. Január 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je v súlade s § 54 ods. 3 ZVO neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Nákup informačných a komunikačných technológií a súvisiacich služieb

Nákup informačných a komunikačných technológií a súvisiacich služieb

Nákup informačných a komunikačných technológií a súvisiacich služieb

Nákup informačných a komunikačných technológií a súvisiacich služieb

Nákup informačných a komunikačných technológií a súvisiacich služieb

Nákup informačných a komunikačných technológií a súvisiacich služieb

Nákup informačných a komunikačných technológií a súvisiacich služieb

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru a technických zariadení výpočtovej techniky a súvisiacich služieb, pre potreby bežnej administratívnej činnosti verejného obstarávateľa podľa technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa do sídla verejného obstarávateľa. Cieľom zadávanej zákazky je určenie podmienok dodania tovaru a poskytnutia služieb bezprostredne a neoddeliteľne súvisiacich s dodaním tovaru počas trvania rámcovej dohody podľa § 83 ZVO, ktorá bude uzavretá na základe výsledku tohto verejného obstarávania s jedným úspešným uchádzačom.. Predmetom zákazky je dodanie tovarov a technických zariadení výpočtovej techniky a súvisiacich služieb pre potreby bežnej administratívnej činnosti verejného obstarávateľa podľa technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa do sídla verejného obstarávateľa. Cieľom zadávanej zákazky je určenie podmienok dodania tovarov a poskytnutia služieb bezprostredne a neoddeliteľne súvisiacich s dodaním tovarov počas trvania rámcovej dohody podľa § 83 ZVO, ktorá bude uzavretá na základe výsledku tohto verejného obstarávania s jedným úspešným uchádzačom. Predmetom zákazky sú pokiaľ ide o služby tvoriace predmet zákazky výlučne služby súvisiace s jeho dodaním, dopravou, montážou, konfiguráciou, inštaláciou a poskytovaním záručného servisu tovarov tvoriacich predmet zákazky počas záručnej doby vrátane likvidácie obalov a zaškolenia zamestnancov verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

(1) Zákazka bude zadaná postupom verejnej súťaže podľa § 66 ZVO, a to ako reverzná verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 ZVO (po otvorení ponúk verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie ponúk podľa § 53 ZVO, určí poradie uchádzačov na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, uskutoční elektronickú aukciu a následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti). (2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (3) Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku viazanosti ponúk vo výške 60 000,- EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. (4) Verejný obstarávateľ je povinný zrušiť vyhlásený postup zadávania zákazky v prípadoch stanovených ZVO. Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie ZVO, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ nezrušil verejné obstarávanie alebo jeho časť, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo verejné obstarávanie nezrušil. (5) Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou prostredníctvom komunikačného modulu systému EVO. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. V prípade preukázateľného výpadku a/alebo nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne. Bližšie informácie o komunikácii sú uvedené v súťažných podkladoch. (6) Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu v časti IV Jednotného európskeho dokumentu môže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely častí IV Jednotného európskeho dokumentu. (7) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch. (8) V predmetnom verejnom obstarávaní sa použije elektronická aukcia. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. (9) Elektronická fakturácia podľa bodu VI.2) tohto oznámenia bude realizovaná od momentu prístupu úspešného uchádzača k fakturanému systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov. Do zabezpečenia tohto prístupu bude prebiehať fakturácia v listinnej podobe písomnej formy.