Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia stabilného hasiaceho zariadenia v objektoch tunela Branisko


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 545 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
24100000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
27. December 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Január 2020
Dátum otvárania ponúk:
28. Január 2020
Ponuka musí platiť do:
30. November 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Modernizácia stabilného hasiaceho zariadenia v objektoch tunela Branisko

Opis obstarávania

Predmetom zákazky "Modernizácia stabilného hasiaceho zariadenia v objektoch tunela Branisko", je dodanie tovaru, činnosti spojenej s montážou tovaru a uvedenia zariadení SHZ do prevádzky, podľa projektovej dokumentácie "Posúdenie súčasného stavu Stabilného hasiaceho zariadenia - dokumentácia pre realizáciu stavby (DRS) na objekt tunela Branisko (SSÚD10)". Predmetom zákazky je výmena existujúceho aerosólového stabilného hasiaceho zariadenia, za stabilné hasiace zariadenie s plynným hasiacim médiom, ktoré pri vypustení nepoškodzuje zariadenia v dotknutom hasebnom úseku. Predmetom zákazky je aj technický servis počas celej doby trvania zákazky, t.j. 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu o odovzdaní a prevzatí verejnej práce. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky "Modernizácia stabilného hasiaceho zariadenia v objektoch tunela Branisko", je dodanie tovaru, činnosti spojenej s montážou tovaru a uvedenia zariadení SHZ do prevádzky, podľa projektovej dokumentácie "Posúdenie súčasného stavu Stabilného hasiaceho zariadenia - dokumentácia pre realizáciu stavby (DRS) na objekt tunela Branisko (SSÚD10)". Predmetom zákazky je výmena existujúceho aerosólového stabilného hasiaceho zariadenia, za stabilné hasiace zariadenie s plynným hasiacim médiom, ktoré pri vypustení nepoškodzuje zariadenia v dotknutom hasebnom úseku. Predmetom zákazky je aj technický servis počas celej doby trvania zákazky, t.j. 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu o odovzdaní a prevzatí verejnej práce. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. V súlade s § 66 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní komisia vyhodnotí splnenia podmienok účasti uchádzačov podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr alebo ak sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk, verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti v zmysle § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 Uchádzač si môže prevziať súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa umiesteného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127, alebo 2.2 Elektronicky v editovateľnej podobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, ktorej webová aplikácia je umiestená na doméne https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5809/summary. Bližšie informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5809/summary a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo "ZAUJÍMA MA TO" (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemci/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať, sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 77 000,00 Eur (slovom: sedemdesiatsedemtisíc Eur). Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 5. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Zmluvy uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.