Vyhlásené obstarávanie

Integrovaný predajný systém


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
14 445 048,90
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72260000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
29. November 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Január 2020
Dátum otvárania ponúk:
14. Január 2020
Ponuka musí platiť do:
14. Január 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie a zároveň predloží kópiu výpisu z obchodného registra uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Nie

Výsledky

Integrovaný predajný systém

Opis obstarávania

Vybudovanie Integrovaného predajného systému (ďalej aj "IPS"), jeho nasadenie, aplikačná, servisná a technická podpora systému a následný rozvoj systému. IPS musí poskytovať moderné a komplexné služby pri preprave cestujúcich, poskytovať obsluhe jednoduché a intuitívne prostredie pre všetky úkony týkajúce sa výdaja/predaja cestovných dokladov, pripojením sa na ostatné medzinárodné systémy železničných prepravcov umožňovať výdaj/predaj medzinárodných cestovných dokladov. IPS musí byť integrovaný na ostatné informačné systémy používané obstarávateľom, ktoré sú ďalej popísané v týchto súťažných podkladoch, a tiež umožňovať integráciu informačných systémov tretích strán. Informačné systémy tretích strán predstavujú napr. rezervačné systémy cestovných kancelárií, prepravných agentúr a pod., t.j. nezávislé aplikácie, ktoré budú čerpať údaje z IPS. Informačné systémy tretích strán vznikajú nezávisle na vôli obstarávateľa a obstarávateľ ich žiadnym spôsobom nekoordinuje a nemôže zasahovať do ich funkčnosti. Riešenia IPS musia umožniť pripojenie na poskytovanie informácií pre vytváranie systémov pre tretie strany. Vybudovanie IPS, jeho nasadenie, aplikačná, servisná a technická podpora systému a následný rozvoj systému počas platnosti zmluvného vzťahu sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

VI.3.1) Verejné obstarávanie je realizované postupom verejnej súťaže podľa § 91 v spojení s § 66 ods. 7 ZVO. VI.3.2) Obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. VI.3.3) Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1.1) a III.1.3) tohto oznámenia predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom pre verejné obstarávanie (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Predloha JED-u je dostupná v mieste zverejnenia súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. VI.3.4) Doručovanie podaní - v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie. Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. VI.3.5) Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo úprava súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo k prípadne iným doplňujúcim podkladom budú obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v zodpovedajúcej zákazke na linku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/423885 VI.3.6) Časti súťažných podkladov, ako aj časti prípadne inej poskytnutej sprievodnej dokumentácie, ktoré je potrebné záujemcom vyplniť k predloženiu ponuky, obstarávateľ zverejňuje v súboroch v editovateľných formátoch na linku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/423885 VI.3.7) Obstarávateľ poskytne vysvetlenie na žiadosť aj po uvedenej lehote, ale v takom prípade zváži predĺženie lehoty na predkladanie ponúk. VI.3.8) Za včas doručenú žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených v tomto oznámení, súťažných podkladoch a prípadne inej dokumentácie sa považuje lehota do 2.1.2020, aby mal obstarávateľ dostatočný časový priestor na poskytnutie kvalifikovaného vysvetlenia všetkým známym záujemcom najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Obstarávateľ poskytne vysvetlenie na žiadosť aj po uvedenej lehote, ale v takom prípade zváži predĺženie lehoty na predkladanie ponúk. VI.3.9) Obstarávateľ v súlade s § 11 ZVO nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov) a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia, alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. VI.3.10) Obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií, nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.